Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä:

Vierailija
08.05.2012 |

Olen tapaillut muutaman kerran miestä, käyty syömässä, kahvilla, suudeltukin on, sekä puhuttu tosi syvällisiä. Olemme molemmat varattuja. Seksiä emme ole kuitenkaan harrastaneet. Eli onko tämä ns. Viaton tapailu teidän mielestä pettämistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelua myöten niin asia ok.

Jos jotain salattavaa niin se on aina pettämistä, olipa mukana fyysistä tai ei.

Vierailija
2/10 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut muutaman kerran miestä, käyty syömässä, kahvilla, suudeltukin on, sekä puhuttu tosi syvällisiä. Olemme molemmat varattuja. Seksiä emme ole kuitenkaan harrastaneet. Eli onko tämä ns. Viaton tapailu teidän mielestä pettämistä?

No jos teidän molempien kumppanit on näistä asioista ihan tietoisia ja hyväksyvät tapailunne ja suutelunne, niin eihän se sitten ole pettämistä.

Muussa tapauksessa... no, mietipä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa tästä "viattomasta tapailusta" miehellesi, vai oletko pettänyt miehesi luottamuksen?

Vain sinä osaat vastata, omasta puolestani voisin sanoa että kokisin tuon omassa suhteessani pettämiseksi.

Vierailija
4/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on puhtaasti pettämistä, jos sitä ei voi puolisoille koertoa. Mitä itse ajattelisit, kun saisit tietää miehesi tapailleen salassa toista naista?

Vierailija
5/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyajan ihmisillä pettämisen käsite. Aivan uskomatonta tulla tänne kyselemään tuollaista.

Varmaankin haet oikeutusta ja hyväksyntää tekemisillesi. Tiedät kyllä sydämessäsi mikä on oikein, kun pysähdyt ajattelemaan.

Vierailija
6/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain puoliksi tähän saakka ja puoliksi jo pettämistä.

Viatonta muka, haha. Naimaanhan te päädyttye, jos kädestä pidätte ja suutelette ja koette olevanne niin rakastuneita ja sielujen sympatiaa.

Vierailija
7/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on aina niin viatonta...Minusta tarve tällaiseen kanssakäymiseen on jo jollain lailla pettämistä. Tiedän nimittäin kokemuksesta miltä tuntuu, kun puolisosta näitä "ihan viattomia" juttuja kuulee.

Vierailija
8/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonkinlaista tulella leikkimistä se voi olla ja siinä mielessä epäilyttävää. Onko näin ap:n tapauksessa, sen tietävät vain hän ja toinen osapuoli.

Minä olen kerran tuollaisesta kuviotsa päätynyt ei pettämiseen vaan jättämiseen. Ihan vaan kaverina aloin tapailla yhtä miestä jonka kanssa oli samanlainen ajatusmaailma. Kumpikin oli varattuja eikä kummallakaan aluksi todellakaan aikomusta että meistä kahdesta tulisi pari ja jättäisimme omat puolisot. Vaan niin siinä kävi että tunne syvästä yhteydestä syveni, seksuaalinen vetovoimakin alkoi tuntua aina vaan pakottavammin, molemmilla tunteet omiin puolisoihin viiletä kun ei se enää tuntunut miltään verrattuna tähän ystävään, todelliseen sielunkumppaniin... Vuosi tuota ja ensin mies jätti oman vaimonsa, pian perään minä avomieheni, ja alettiin olla yhdessä. Vuosi sitä iloa sitten kesti, ja sitte mies palasi entisen vaimonsa luo. Ja minä jäin sinkuksi yksin ruikuttamaan.

Vierailija
9/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, voitko kertoa tuosta kumppanillesi ja hän hyväksyisi sen?

Kaikki mitä tehdään puolison seläntakana, valehdellen, salaillen jne.. on minun mielestäni pettämistä. Ei siinä tarvitse olla mitenkään tekemisessä seksin kanssa. Kyseessä voisi olla esim. raha-asiat.

Vierailija
10/10 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutkin, pettämistä on kaikki sellainen toiminta, mitä et pysty puolisollesi ihan normaalisti kertomaan.

"Moi muru, tulin kotiin!!! olipa rankka työpäivä tänään, karsee härdelli töissä. Näin muuten Masan töitten jälkeen, ja käytiin nopee kahvilla yhessä ihanassa ranta kuppilassa, vähän siinä suukoteltiin jne. tulin sit siitä kaupan kautta kotio, jos ihmettelit miks mulla kesti näin kauan. Mulloli kyl kauhee ikävä sua muru!"

siitä voit sit itse miettiä mitä se sun ukkos tuohon vastais, ja päätellä siitä, että tulikohan nyt petettyä jonkun luottamus... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan