löysimpäs hyvän uuden blogin ylipainoisuudesta
ja kaikesta sitä sivuuttavasta.
http://thestoryoftwofatladies.blogspot.com/2012_05_01_archive.html
Kommentit (4)
Harjoittelen itseni hyväksymistä isokokoisena, tuossa blogissa oli käsitelty niitä juttuja jotka pyörivät myös omassa päässäni. Ihmettelen tätä nykytouhua kun PAINO määrittää ihmisen arvon, antaa oikeuden huudella törkeyksiä ja määrittää menestymisen elämässä. Kyllä, minä olen lihava; rintani ovat valtavat, vatsani ja takapuoleni vielä suuremmat. Olen ihan tavallinen perheenäiti vaikka kokoa onkin tuplasti perusnaiseen verrattuna. Maksan veroni, olen kunnollinen ihminen. En ansaitse haukkuja ulkomuodostani- enkä myöskään halua enää yrittää laihduttaa, kun en todellista syytä sille itse näe! Nyt loppuu ikuinen muka-laihis, muiden mielistely ja samaan muottiin mahtumisen yrittäminen. Minä olen hyvä näin, sanokoot muut mitä tahtovat.
itse nuorena hoikka, nykyään ylipainoinen. Näin yli nelikymppisenä on tullut konkreettisesti vastaan että ylipainosta on haittaa. Alkanut polvet vaivata ja sokerit heitellä. Niinpä olen aloittanut laihiksen lopultakin oikeasta syystä, nimittäin terveyden ei ulkonäön vuoksi.
itse nuorena hoikka, nykyään ylipainoinen. Näin yli nelikymppisenä on tullut konkreettisesti vastaan että ylipainosta on haittaa. Alkanut polvet vaivata ja sokerit heitellä. Niinpä olen aloittanut laihiksen lopultakin oikeasta syystä, nimittäin terveyden ei ulkonäön vuoksi.
t. normaalipainoinen, jolla samat vaivat ja pari muutakin, näin iän myötä tulleita
kiinnostava kuitenkin, kiitos blogivinkistä.