Tunnetko ketään samanlaista miestä, kuin on tuossa Miksi miesystäväni ei kutsu-ketjussa?
Siis sellaista, joka surutta käy duunaamassa toista naista, vaikka kotona on oma vaimo?
Kommentit (11)
mutta kun olin parikymppinen ja kävin baareissa ja oli irtosuhteita, jouduin yllättymään siitä, että pari miestä veivät minut kotiin, jossa tyttöystävä oli matkoilla.
Ja sitten mulla oli tapailujuttu josta itse kuvittelin, että se on juttu mutta jälkeenpäin ymmärsin, että olin tullut väliin johonkin suhteeseen, mies tyyliin riidellyt tyttöystävän kanssa, sitten tavannut mut, joka ei ymmärtänyt, että hän on jo sitoutunut ihan toisaalle..
Ja olin kyllä aika samanlainen parikymppisenä kuin tuon toisen ketjun aloittaja, ajattelin, että voi olla suhde, vaikka on vain seksiä eikä muuta. Minulla ei ollut parikymppisenä juuri seurustelukokemuksia.
mutta kun olin parikymppinen ja kävin baareissa ja oli irtosuhteita, jouduin yllättymään siitä, että pari miestä veivät minut kotiin, jossa tyttöystävä oli matkoilla. Ja sitten mulla oli tapailujuttu josta itse kuvittelin, että se on juttu mutta jälkeenpäin ymmärsin, että olin tullut väliin johonkin suhteeseen, mies tyyliin riidellyt tyttöystävän kanssa, sitten tavannut mut, joka ei ymmärtänyt, että hän on jo sitoutunut ihan toisaalle.. Ja olin kyllä aika samanlainen parikymppisenä kuin tuon toisen ketjun aloittaja, ajattelin, että voi olla suhde, vaikka on vain seksiä eikä muuta. Minulla ei ollut parikymppisenä juuri seurustelukokemuksia.
Miten sä määrittelet oikean suhteen?
että puhutaan mitä halutaan suhteelta, kommentoidaan mennyttä, kerrotaan myös mitä halutaan tulevaisuudelta. Eli tietty avoimuus.
Tottakai seksisuhdekin voi olla sellainen, jossa em. asiat puhutaan halki ja suhteen luonne tehdään selväksi.
Mutta siis tarkoitin sitä, että suhde ei rakennu vain omien ihastumisen tunteiden, odotusten ja kuvitelmien ympärille vaan asioista jopa voi puhua.:)
Silti ymmärrän, että seksiin perustuvia "suhteitakin" on olemassa. Ne kestävät aikansa, kunnes tunteet menevät ristiin. Kun haluaa kovasti pitää yllä tiettyä kulissia tai elää tietynlaista kiiltokuvaelämää, voi suhdekin olla vain pintasuhde, sen aikansa. Tai sitten suhde on omassa päässä ihan erilainen kuin tosielämässä.
Miten sä määrittelet oikean suhteen?
että puhutaan mitä halutaan suhteelta, kommentoidaan mennyttä, kerrotaan myös mitä halutaan tulevaisuudelta. Eli tietty avoimuus. Tottakai seksisuhdekin voi olla sellainen, jossa em. asiat puhutaan halki ja suhteen luonne tehdään selväksi. Mutta siis tarkoitin sitä, että suhde ei rakennu vain omien ihastumisen tunteiden, odotusten ja kuvitelmien ympärille vaan asioista jopa voi puhua.:)
Takana puolentoista vuoden salasuhde. Kyse ei ole siitä, että miehensä "pihtaisi", ei antaisi hellyyttä tai huomioisi naista. Päinvastoin, mies on komea, fiksu (oikeasti älykäs), urheilullinen, hyvin tienaava, sosiaalinen, huomioonottava ja kotona viihtyvä. Ja palvoo naistaan. Tekee töitä elättääkseen hänet (nainen ei käy töissä, ei ole myöskään kotiäiti sillä lapsia ei ole). Töiden jälkeen menee kotiin koska haluaa viettää aikaa naisensa kanssa. Tekee ruuat ja siivoaa (ja kyllä, nainen tosiaankin on kotona työttömänä eikä tee mitään). Rakastaa naistaan niin, että vielä monen vuoden yhdessäolon jälkeen sen näkee ulkopuolinenkin hänen katseestaan (tunnen heidät jo seurustelun alkuajoilta, miehen mielenkiinto naiseensa ei ole hiipunut vähääkään).
Mutta naisella on tämä sivusuhteensa, koska "häntä kyllästyttää". Häntä kuulemma kyllästyttää, kun mies on päivät töissä ja iltaisin ei aina jaksa touhuta ja käydä vierailuilla ystäväpariskuntien luona tai konserteissa tai mitä lie. Siis mies on päivän töissä, sen jälkeen käy kaupassa, tekee naiselleen ruuan, siivoilee. Ja sen lisäksi hänen pitäisi joka päivä jaksaa vielä lähteä rientoihin tai vähintään keksiä mielenkiintoista tekemistä naiselleen, joka on siis koko päivän ollut vain kotona tekemättä mitään.
Naista siis kyllästyttää tämä täydellinen mies, joka tekee kaiken naisensa eteen. Siksi hän on omsta mielestään oikeutettu sivusuhteeseensa, sillä hänen emotionaalisia tarpeitaan ei kuulemma tyydytetä tarpeeksi.
Erota nainen ei halua, sillä elämä on helppoa miehensä kanssa. Suurimpana syynä (on siis suoraan sanonut tämän) on se, että hänen pitäisi erotessa muuttaa pienenmpään asuntoon (asunto on miehen) eikä hän halua muuttaa. Hän haluaa pitää helpon elämänsä miehen elättinä ja välillä hakea seksiä ja jännitystä muualta.
Takana puolentoista vuoden salasuhde. Kyse ei ole siitä, että miehensä "pihtaisi", ei antaisi hellyyttä tai huomioisi naista. Päinvastoin, mies on komea, fiksu (oikeasti älykäs), urheilullinen, hyvin tienaava, sosiaalinen, huomioonottava ja kotona viihtyvä. Ja palvoo naistaan. Tekee töitä elättääkseen hänet (nainen ei käy töissä, ei ole myöskään kotiäiti sillä lapsia ei ole). Töiden jälkeen menee kotiin koska haluaa viettää aikaa naisensa kanssa. Tekee ruuat ja siivoaa (ja kyllä, nainen tosiaankin on kotona työttömänä eikä tee mitään). Rakastaa naistaan niin, että vielä monen vuoden yhdessäolon jälkeen sen näkee ulkopuolinenkin hänen katseestaan (tunnen heidät jo seurustelun alkuajoilta, miehen mielenkiinto naiseensa ei ole hiipunut vähääkään).
Mutta naisella on tämä sivusuhteensa, koska "häntä kyllästyttää". Häntä kuulemma kyllästyttää, kun mies on päivät töissä ja iltaisin ei aina jaksa touhuta ja käydä vierailuilla ystäväpariskuntien luona tai konserteissa tai mitä lie. Siis mies on päivän töissä, sen jälkeen käy kaupassa, tekee naiselleen ruuan, siivoilee. Ja sen lisäksi hänen pitäisi joka päivä jaksaa vielä lähteä rientoihin tai vähintään keksiä mielenkiintoista tekemistä naiselleen, joka on siis koko päivän ollut vain kotona tekemättä mitään.
Naista siis kyllästyttää tämä täydellinen mies, joka tekee kaiken naisensa eteen. Siksi hän on omsta mielestään oikeutettu sivusuhteeseensa, sillä hänen emotionaalisia tarpeitaan ei kuulemma tyydytetä tarpeeksi.
Erota nainen ei halua, sillä elämä on helppoa miehensä kanssa. Suurimpana syynä (on siis suoraan sanonut tämän) on se, että hänen pitäisi erotessa muuttaa pienenmpään asuntoon (asunto on miehen) eikä hän halua muuttaa. Hän haluaa pitää helpon elämänsä miehen elättinä ja välillä hakea seksiä ja jännitystä muualta.
Hyi miten iljettävää! Miten tuollaisia hyväksikäyttäjiä on..
Näin kerran baarista lähtevän kaulakkain vieraan naisen kanssa samaan taksiin.
Mies kärähti, kun seuraavana päivänä kerroin siskolleni ja hän ystävälleen.
Kaikkia niitä miehiä halveksin ihan avoimesti.
Ei nuo nyt mikään harvinaisuus ole
Oli vauvan yritys päällä samaan aikaan.