Jee, pääsen helpolla kuntosalilla, mun läskit siirtää laitteita puoleen väliin.PM
Ja mä sit vaan viimeistelen liikkeet. Kaikkiin laitteisiin mahduin, mutta paljon on sellasia missä en edes pysty treenaamaan koska jalkaa sattuu ihan vitusti.
Kommentit (14)
ja samalla kertoo paljon elämästään KP:nsä rinnalla.
Tsemppiä treeneihin! Kannattaa aloittaa varovasti, mutta silti tavoitella sitä treenin tuomaa hyvää oloa. Treenistä saa samoja juttuja kuin suklaasta, ja jos ottaa treenin päälle suklaata, niin niitä saa tuplasti! Tupla onkin ihan hyvä patukka... Ja patukkaahan me kaikki tarvittas, kunnon patukkaa...
jos haluat rahasi tuhlata puoliharjoitteluun.
Korkeintaan proteiinipatukkaa. Ne muut patukat saatte mun puolestani pitää.
jos haluat rahasi tuhlata puoliharjoitteluun.
Kun mä saan eläkeläisalennuksen ni sehän tarkoittaa sit sitä puoliharjoittelua. Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa kokovartaloharjoitteluksi muutu, kun treeni alkaa tehoamaan.
Olen kuvitellut, että olet sellainen kuiva ja tupakan riuduttama akka.
Sosiaalitapaukset ovay usein ylipainoisia, koska heillä ei ole omien sanojensa mukaan varaa syödä telveellisesti. Voisivat kuitnekin syödä vähemmäm sitä epäterveellistä ruokaansa, koska siinä säästäisi rahaakin.
ni kyllä sillä rahalla jo kärsii syödäkin ja on sitä kuulkaa syötykin. Joo, tupakkaa en polta ja viinaakaan en voi sanoo juovani etteivät hauku harrastelijaksi.
kaikin keinoin eroon, mutta sen kanssa on vaan pakko olla tekemisissä kun on muutama yhteinen kakara.
mulla jäi illalla kesken Punainen mekko-kirja. Sen jos vaikka loppuun lukisin jos en nukahda.
helppoa. Vai kirjan kanssa köllöämään vai mikä se sana oli. En tiedä montaakaan synonyymia päiväunille, koska itselläni ei ole aikaa harrastaa sellaista.
työssäkäyvä
ni se fysioterppa lähtee mukaan salille ja tekee mulle sopivan ohjelman etten saa mun koipee sooloiluilla paskaksi.
Jees, ei tarvinnu palkata personal treinerii..verorahoilla lähtee.
sopii mulle loistavasti. Stepperi ei ehkä mua kestä, mutta sen näytti jo liian vauhdikkaalta laitteelta ni en mä siihen meniskään.