Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän rakastuminen aiheutti kaksi avioeroa.

Vierailija
07.05.2012 |

Tapasin neljä viikkoa sitten baarissa vanhan koulukaverin.Juteltiin siinä ilta ja jatkettiin koko yö vielä huoltsikalla. Seuraavasta päivästä eteenpäin oli puhelimet ja fb kuumina, kaikki mahdollinen aika keskusteltiin keskenään. Niin ja molemmat naimisissa. Viikon jälkeen ruvettiin tapailemaan aina kun vaan mahdollista. Ja me rakastuttiin. Kummastakin tuntuu että ollaan toisillemme luodut.. Viime viikonloppuna sai kummankin aviopuolisot tietää ja nyt on kaksi avioeroa vireillä.. Mutta meillä katseet yhteisessä tulevaisuudessa! Aika ihanaa!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin jokusen kerran siskoani nähnytkin mutta minulle oli valehdeltu, että hän on serkkuni.

Ja muuten tämä nykyinen isäpuoli oli "enoni".

Vierailija
22/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni ja isäpuolellani kestänyt tänä vuonna 41v. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa ja salasuhdetta pitivät yllä n.5 vuotta kunnes erosivat ja muuttivat yhteen, avioituivat ja näin on vielä tänäkin päivänä. Kovasti oli kommervenkkejä ja salaisuuksia elämässä.

Itse synnyin -70 ja vanhempani menivät naimisiin kun olin 1v. Mielenkiintoista siinä mielessä että äidilläni ja tulevalla isäpuolellani oli jo tällöin salainen suhde.

Isäpuoli sai oman lapsen vaimonsa kanssa muistaakseni -73 tai -74. Ja tosiaan vuonna -77 muuttivat yhteen äitini kanssa. Tällöin Minulle ja isäpuolelleni selvisi että äidilläni olikin salainen lapsi joka oli syntynyt jo -66. Vuonna -77 tämä uusi sisar muutti meille.

Että vaikka näin ikävästi ja juonittelevasti toimivatkin monille osapuolille, suhde on edelleen voimassa.

Saattavatpa K ja T tunnistaa kertomuksen. Nyt onkin hyvä hetki myös teidän saada tietää totuus.

Äitisi ja isäpuolesi testailivat onneaan 5 vuotta, eivät 4 viikkoa kuten ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mun ikioman narsistini juuri noin. Se oli vaan niin mahtava ja ihmeellinen ja jumaloi mua. Rakkautta ensi silmäyksellä tai siis peliä ensi silmäyksestä.

Kunnes, alkoi alentaminen, henkinen kidutus ja kaikkien asioiden vääristeleminen.

Mutta että olinkin rakastunut täydelliseen mieheen ;-)

Mä en usko salamarakkauteen.

Vierailija
24/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tainnut olla jopa otsikko?

Vierailija
25/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se haluaa pissa-kakkaleikkejä tai se on ihan lahna?

Vierailija
26/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinkin ikiomasta narsististani eroon vähän vastaavalla tavalla!!! Kyllä ne salamarakkaudetkin voi onnistua!!!

Vierailija
27/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 yhteisen vuoden jälkeen olen edelleen sitä mieltä, että tämä mies on se jolle kuulun. En uskonut salamarakkauteen minäkään, mutta joskus se kertoo vain siitä, että asiat loksahtavat äkisti kohdalleen.

Mutta ihmettelen ap:n kepeää asennetta. Juteltiin miehen kanssa tästä ketjusta eilen, ja kyllä tuo aika oli molemmille myös äärimmäisen raskasta. Emme valehdelleet tai peitelleet, emme myöskään tapailleet tai harrastaneet seksiä ennen kuin asiat olivat selvät, mutta syyllisyys, huoli ja häpeän tunne olivat repiviä. Samaan aikaan oli palava halu ja kaipaus toisen luo. En soisi tuota kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi