Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän rakastuminen aiheutti kaksi avioeroa.

Vierailija
07.05.2012 |

Tapasin neljä viikkoa sitten baarissa vanhan koulukaverin.Juteltiin siinä ilta ja jatkettiin koko yö vielä huoltsikalla. Seuraavasta päivästä eteenpäin oli puhelimet ja fb kuumina, kaikki mahdollinen aika keskusteltiin keskenään. Niin ja molemmat naimisissa. Viikon jälkeen ruvettiin tapailemaan aina kun vaan mahdollista. Ja me rakastuttiin. Kummastakin tuntuu että ollaan toisillemme luodut.. Viime viikonloppuna sai kummankin aviopuolisot tietää ja nyt on kaksi avioeroa vireillä.. Mutta meillä katseet yhteisessä tulevaisuudessa! Aika ihanaa!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä onni kestä kauaa

lapset kärsii ja niitähän teillä on

Vierailija
2/27 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niiden mielestä tää ei varmaankaan ole aika ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhut rakkaudesta. Ei kultaseni, se on panetusta ja himotusta, rakkaus on sitten jotain ihan muuta.

Vierailija
4/27 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla harrastettu seksiä, pussailtu ja halailtu vaan. Kumpaakin kyllä haluttais, mutta sovittiin ettei ennen kun on tehty aviopuolisoille jutut selväks. Tää on ihan henkisen tason juttu... Niin, eikä ole lapsia. -ap-

Vierailija
5/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen taso sulla on housuissas.

Vierailija
6/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla mitään ongelmia elämässä ennen kuin tapasit tuon koulukaverin? Entä koulukaverilla?

Vierailija
7/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin neljä viikkoa sitten baarissa vanhan koulukaverin.Juteltiin siinä ilta ja jatkettiin koko yö vielä huoltsikalla. Seuraavasta päivästä eteenpäin oli puhelimet ja fb kuumina, kaikki mahdollinen aika keskusteltiin keskenään. Niin ja molemmat naimisissa. Viikon jälkeen ruvettiin tapailemaan aina kun vaan mahdollista. Ja me rakastuttiin. Kummastakin tuntuu että ollaan toisillemme luodut.. Viime viikonloppuna sai kummankin aviopuolisot tietää ja nyt on kaksi avioeroa vireillä.. Mutta meillä katseet yhteisessä tulevaisuudessa! Aika ihanaa!!!

tuo ole rakastumista nähnytkään. korkeintaan ihastumista.

Vierailija
8/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa lähes samalla tavalla omasta elämästäni. Nyt yli kaksi yhdessä elettyä vuotta takana ja edelleen umpirakastuneita :)

Vierailija
9/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta,yksi yhteinen lapsi.Ja edelleen rakastuneita.

Vierailija
10/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, enköhän mä rakastumisen ja ihastumisen erota. On vaan niin kova yhteenkuuluvuuden tunne tämän kanssa. Ja toinen tuntuu jakavan samat ajatukset. 17 vuoteen ei edes nähty, mutta kovin samankaltaisia asioita ollaan tehty elämässämme. Samat mielenkiinnon kohteet on ja toisen seurassa vaan yksinkertaisesti on niin hyvä olla! Kyllähän tää on ollut lähipiirille aikamoinen järkytys, mutta eiköhän ne joskus totu..

Vierailija
11/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta,yksi yhteinen lapsi.Ja edelleen rakastuneita.

Mielestäni sulla on aika pinnallinen käsitys rakkaudesta, jos ensihuuma on sun mielestäsi rakkautta.

Ensihuuma on tutkitusti kemiallinen kemiallinen reaktio ihmiskehossa, joka haihtuu muutamassa vuodessa. Sitten ihmiset eroavatkin, kun "ei enää olla rakastuneita".

Todellisuudessa rakastaminen on valinta. Paljon syvällisempää kuin pelkkä ensihuuma.

Vierailija
12/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toivottamaan onnea suhteellenne

Vierailija
13/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on jo käsi housuissa ja provo-orgasmi tulossa.

Vierailija
14/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo-orgasmi tulossa

Vierailija
15/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Jos bensa-asemalla lähdet vanhan tutun matkaan edes katsomatta taakse niin sehän kertoo että sun ja tän uuden miehen avioliitot on olleet ihan kuolleita. Eli hyvä kun eroatte ennenkuin lapsia olisitte hankkineet -varmaan ero olisi molemmille tullut jonkun muun ihastuksen myötä.

Muista nyt kuitenkin olla vähän pidempään tämän uudenkin ukon kanssa ennenkuin lapsia hankitte. Tähän maahan ei tarvita yhtään enempää erolapsia, jotka on hankittu "rakkauden sinetiksi onnea täydentämään"

Rakkaus on -kuten todettiin- ihan eri asia kuin tämä kemiallinen ihastuminen, jota nyt elät. Itsekin muistan tuon vaiheen kun työpäivänä kärsi fyysisiä kipuja kun oli erossa miehestään. Se oli ihanaa -uneksi riitti toisen tuijottaminen ja keskustelusta ei tullut loppua, puhelut kestivät 4 tuntia (nyt mietin, että mistä ihmeestä me puhuttiin NELJÄ tuntia puhelimessa kun nähtiin joka päivä?)

Huuma menee kuitenkin ohi ja tilan täyttää se arkisempi rakkaus. Voin sanoa, että vaikka mikä mies tulisi vastaan ja olisi ollut ilmiriita kotona niin en perään katsoisi. En usko, että maailmassa on parempaa kuin omani. Toivon, että suhteemme kestää vanhuuteen asti -varmahan siitä ei voi olla.

terveisin, 8 vuotta naimisissa (10 vuotta yhdessä), 2 lasta ja edelleen rakastunut.

Vierailija
16/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, että molemmat lopetitte suhteet exiinne, jotka ehkä haluavat kumppanin, joka sitoutuu suhteeseen. Onneksi he pääsivät teistä eroon. Ja kiva, että löysitte toisenne, koska kuulutte selvästi toisillenne. Sitten, kun kaveri lähtee baariin ,tulee mieleen, tapaako hän siellä taas jonkun koulukaverin.

Onnea, rakastuminen on ihanaa!

Luojan kiitos niitä lapsia ei ole.

Olen ikuisesti kiitollinen exälleni joka petti minua parhaan kaverini kanssa. Sen seurauksena olen onnellisesti naimisissa maailman hienoimman miehen kanssa ja ystäväpiirini on paljon parempi kuin ennen.

Vierailija
17/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää sovitteko seksissä yhteen ollenkaan. Jospa tuletkin katumapäälle ja haluat entisen ukkosi pitää. Kuulostaa vähän teini-ihastumiselta. Sori vaan

Vierailija
18/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni ja isäpuolellani kestänyt tänä vuonna 41v. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa ja salasuhdetta pitivät yllä n.5 vuotta kunnes erosivat ja muuttivat yhteen, avioituivat ja näin on vielä tänäkin päivänä. Kovasti oli kommervenkkejä ja salaisuuksia elämässä.

Itse synnyin -70 ja vanhempani menivät naimisiin kun olin 1v. Mielenkiintoista siinä mielessä että äidilläni ja tulevalla isäpuolellani oli jo tällöin salainen suhde.

Isäpuoli sai oman lapsen vaimonsa kanssa muistaakseni -73 tai -74. Ja tosiaan vuonna -77 muuttivat yhteen äitini kanssa. Tällöin Minulle ja isäpuolelleni selvisi että äidilläni olikin salainen lapsi joka oli syntynyt jo -66. Vuonna -77 tämä uusi sisar muutti meille.

Että vaikka näin ikävästi ja juonittelevasti toimivatkin monille osapuolille, suhde on edelleen voimassa.

Saattavatpa K ja T tunnistaa kertomuksen. Nyt onkin hyvä hetki myös teidän saada tietää totuus.

Vierailija
19/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni ja isäpuolellani kestänyt tänä vuonna 41v. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa ja salasuhdetta pitivät yllä n.5 vuotta kunnes erosivat ja muuttivat yhteen, avioituivat ja näin on vielä tänäkin päivänä. Kovasti oli kommervenkkejä ja salaisuuksia elämässä. Itse synnyin -70 ja vanhempani menivät naimisiin kun olin 1v. Mielenkiintoista siinä mielessä että äidilläni ja tulevalla isäpuolellani oli jo tällöin salainen suhde. Isäpuoli sai oman lapsen vaimonsa kanssa muistaakseni -73 tai -74. Ja tosiaan vuonna -77 muuttivat yhteen äitini kanssa. Tällöin Minulle ja isäpuolelleni selvisi että äidilläni olikin salainen lapsi joka oli syntynyt jo -66. Vuonna -77 tämä uusi sisar muutti meille. Että vaikka näin ikävästi ja juonittelevasti toimivatkin monille osapuolille, suhde on edelleen voimassa. Saattavatpa K ja T tunnistaa kertomuksen. Nyt onkin hyvä hetki myös teidän saada tietää totuus.

Vierailija
20/27 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLUA.

Sitä se kevät teettää, mutta kesäsade huuhtoo hulluuden pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi