Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiden lapsikileto koskee myös vauvoja!

Vierailija
07.05.2012 |

Miksi se ei mene av-mammojen kaaliin?

Kokisin itse törkeänä loukkauksena sen, ettei kutsua noudateta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut varsinaista lapsikieltoa, mutta olin vilpittömästi iloinen kun sisarusten lapset eivät tulleet!

Oli ihana syödä aikuisten kesken, niin ettei kenenkään tarvinnut hypätä pois pöyädstä hakemaan mehua tai luuttua kun se mehu on kaatunut.. Eikä tarvinnut pelätä että joku vajaa metrinen juksee jalkoihin ja kamppaa kun kuljet kahvipannun kanssa..

Minä nautin siitä että lapset osaavat käyttäytyä ja istua aiheuttamatta aikuisille vaivaa ja huutamatta päälle. Lapset kuuluvat elämään, mutta juhliin vain jos osaavat käyttäytyä!

Vierailija
22/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tahtomiset on jäänyt kuulematta ja sormustenvaihdot ja suukot näkemättä siksi, että muutamilla on paha yskä, tai edessä istuu kaapinkokoisia kummitätejä, tai appi huseeraa videokameransa kanssa, tai hääpari on niin liikuttuneita itse, ettei ääntä kerta kaikkiaan lähde. Ei lasten itkaisu mitään haittaa, ja fiksu hääpari on organisoinut häät niin, että jos joku lapsi tai juopunut setä alkaa huudella kirkossa, pari portsariksi värvättyä kaveria ohjaa heidät ystävällisesti ulos rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ritari-teemahäät!!

Oli ihana syödä aikuisten kesken, niin ettei kenenkään tarvinnut hypätä pois pöyädstä hakemaan mehua tai luuttua kun se mehu on kaatunut..

Vierailija
24/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hääparia asia ei niin häirinnyt, kun kuulivat papin puheen, mutta kaikki vieraat seurailivat lapsishowta kuulematta mitään papin puheesta.

papin jorinat, ne on kuultu moneen kertaan!! Taitaa taas kerran olla kysymys siitä, että morsian haluaa olla vain koko ajan huomion keskipisteenä.

Vierailija
25/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ei syö, eikä vie pöytäpaikkaa joten eitä ei "lasketa".

Vauvoja ei sitäpaitsi niin vain jätetä hoitoon (esim jos imettää eikä vauva huoli pulloa niin aika mahdotonta) joten itse ainakin mieluummin toivoisin kutsutut paikalle vauvoineen kuin että eivät tulisi ollenkaan.

Vierailija
26/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes pari viikkoa sitten tajusin, miksi niitä kieltoja on. Eli lapset mekastivat, juoksentelivat, kiljuivat, vauvat parkuivat ja meno oli kuin hollituvassa jo kirkossa. Vanhemmat eivät edes yrittäneet saada lapsiaan olemaan aloillaan vaan iloisesti totesivat kummastelijoille, että "sillä on tuollainen temperamentti, ei se mitään usko".

Jos vanhemmat eivät ole koskaan opettaneet lapsilleen, miten ihmiset tässä maailmassa ovat, niin ehkä silloin lapsettomat häät ovat ainoa järkevä vaihtoehto.