Saako Cerazette-pillereitä mistään?!?
Oon kyselly kaikki lähialueen apteekit läpi, kaikkialta on cerazettet loppu. Saako niistä mistään? Eikö apteekissa voida vahtaa niitä johonkin muuhun?
Kommentit (45)
raskautta seuraa kun ei Cerazettea ole saatavilla... Itsellä ei onneksi sitä vaaraa kun ei ole seksielämää, lääkkeenä käytän vaan. Inhottava silti olla ilman, menkatkin palasivat.
No nii-i, itse juoksin noiden pillereiden perässä 2 viikkkoa, aina luvattiin että tulee silloin. Sit ku kävin kysymässä niin ei ookaa viel mut tulee silloin. Tää toistu kolme kertaa, kunnes kävin lääkäriltä pyytämässä uuden reseptin.
Ja tosiaan kortsut loppu kaapista ja.......no niin. Tuskin kuitenkaan raskaana oon, *kopkop* :)
olis puolen vuoden setti joutilaana.
Voi perse! Pakko vaihtaa merkkiä siinä tapauksessa! En kyl tajua, mitn pillerit edes voi loppua apteekista... Viimeksi kun kysyin apteekista, niitä piti tällä viikolla jo olla..
Ennenkin on ollu joka paikasta cerazette pillerit loppu ja pillereitä vaihdeltu toisiin. Tällasen rumpan seurauksista meillä on ihan pysyvä muisto täällä kotosalla.
ja viesti oli aika sama joka paikassa: on luvattu x kertaa päivämäärä milloin niitä tulee, mutta sitä on aina lykätty ja parissa paikkaa ei ollut tietoa mistään päivämäärästä. Kuulosti henkilökunta aika väsyneeltä, he kun saavat asiakkaitten vihat päälleen jos sanovat jonkun päivämäärän eikä pillereitä olekaan tullut. Ovat siis varmaan varovaisia sanoissaan jo tässä vaiheessa.
Ei siis johdu apteekista, vaan valmistajasta, jolla on ilmeisesti tuotanto-ongelmia. Siitä en oikein ole päässyt perille, että mitä ne ongelmat mahtavat olla kun luulisi valmisteainetta olevan yllin kyllin tarjolla.
Minullekin lääkäri kirjoitti repestiin vaihtoehtoiseksi lääkkeeksi tuon desogestrelin mutten ole vielä hakenut vaikka liuskassa enää pari viikkoa jäljellä. Turhauttaa merkin vaihto vaikka vaikuttava ainesosa on sama. Samaten pelottaa ehkäisytehon heikkeneminen...
Mulle kelpais nuo kaikki ylimääräiset Cerazette-liuskat, mitä teiltä löytyy. Sain reseptin Microlution-pillereihin, mutten ole uskaltanut vielä kokeilla, kun en tiedä, onko suoraan vaihtoehtoinen lääke, en millään jaksaisi mitään uusia sivuoireita nyt?
Minä sain jotain rinnakkaislääkettä (nimeä en muista) toisesta apteekista, mistä kysyin. Ensimmäinen apteekki ei tarjonnutkaan rinnakkaislääkettä. On apteekeissa ja niiden lääketarjonnassa eroa.
Eivät sitten viittineet apteekissa mainita että 6kk olisi saanut samaan hintaan kuin 3kk! Eihän tuollainen itselle tule mieleen. Höh.
vaihtaa vaikka siihen Desogestrel Sandoziin, jossa vaikuttava ainesosa on sama kuin Cerazettessa. Samaten kaikki muut ominaisuudet kuten joustavuus pillerin ottamisessa yms. Cerazetten kanssa saa koko ajan pelätä noita toimitusongelmia. Tämä kun ei ollut eka kerta eikä koske vaan Suomea vaan koko Eurooppaa, missä markkinat on aika isot. Ei ne pillerit tänne ekana pulan jälkeen tule vaan isompiin maihin. Käsittääkseni muitakin desogestreelia sisältäviä tuotteita on markkinoilla, eli vaihtoehtoja löytyy.
vaihtaa vaikka siihen Desogestrel Sandoziin, jossa vaikuttava ainesosa on sama kuin Cerazettessa. Samaten kaikki muut ominaisuudet kuten joustavuus pillerin ottamisessa yms. Cerazetten kanssa saa koko ajan pelätä noita toimitusongelmia. Tämä kun ei ollut eka kerta eikä koske vaan Suomea vaan koko Eurooppaa, missä markkinat on aika isot. Ei ne pillerit tänne ekana pulan jälkeen tule vaan isompiin maihin. Käsittääkseni muitakin desogestreelia sisältäviä tuotteita on markkinoilla, eli vaihtoehtoja löytyy.
Nokun tuotakaan tuotetta ei ollut tässä kaupnugissa eikä kahta muutakaan mihin lääkäri kirjoitti reseptit ja vasta kun apteekkari soitti lääkärille löytyi sopiva minipilleri jota oli YKSI paketti siellä apteekissa!!!! (Microluton) Uskomatonta. No onneksi imetykseni loppuu tämän 3 kk jälkeen niin siirryn Yasmineihin !!
Nokun tuotakaan tuotetta ei ollut tässä kaupnugissa eikä kahta muutakaan mihin lääkäri kirjoitti reseptit ja vasta kun apteekkari soitti lääkärille löytyi sopiva minipilleri jota oli YKSI paketti siellä apteekissa!!!! (Microluton) Uskomatonta. No onneksi imetykseni loppuu tämän 3 kk jälkeen niin siirryn Yasmineihin !!
Aika älytöntä! Itse hakisin vaikka suuremmalta paikkakunnalta sitten.
Otan/ostan heti! Haku onnistuis itä-uusimaa, kymenlaakso, uusimaa, tai postitse. Ja tarve olisi tosiaan mahdollisimman pian. Puh.0404748144.
Piti tulla toissa viikolla, mutta ei ole tullut. Minulle apteekki muutti puhelinreseptillä Minipill-pillereiksi.
soittivat lääkärilleni apteekista että sai vaihdettua. 15euroa!!!!!!
on Desogestrel Sandoz, mutta ei ole suoraan vaihtokelpoinen vaan vaatii uuden reseptin tai apteekin soiton lääkärille.
Hinta ei ole enää 15€, vaan pomppasi tuossa 1.5. tulleessa uudessa hintaputkessa. Samalla tuli toki uusi pakkauskoko 6x28.
Oon kyselly kaikki lähialueen apteekit läpi, kaikkialta on cerazettet loppu. Saako niistä mistään? Eikö apteekissa voida vahtaa niitä johonkin muuhun?
Mää voin myydä sulle mun. Stana tabuista jatkuvaa vuotoa. MUR.
ihan ilman soittoa lääkärille, vaihtoivat suoraan.
Voit ostaa cerazette ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus http://www.europetablets.com