Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin 50 € meikkivoiteen, ja tulikin ihan väärä väri!

Vierailija
06.05.2012 |

Ostin Joe Blascon meikkivoiteen, myyjä siis nimen omaan valitsi värin, ja oli ehdottoman varma että se on ainut oikea sävy minulle.

Kokeilin sitä kotona kaksi kertaa, eikä todellakaan ole minulle sopiva väri! Väri on ihan liian tumma, mun kasvot näyttää paljon tummemmalta kun kaula, eikä väriä voi yksinkertasesti häivyttää, kun se ei sulaudu mun ihoon.

Mitä ihmettä nyt teen tuolle purkille, harmittaa kun meni 50 € ihan hukkaan!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta liian vaaleaa meikkivoidetta ja sekoita niitä keskenään. Ja jos tuo kallis nykyinen meikkivoide on esim liian punertava, osta liian vaalea ja kellertävä meikkivoide. Lähes kaikkia meikkivoiteita voi sekoittaa keskenään. :)

(tajusin juuri vastaavani kaksi vuotta myöhässä)

Vierailija
2/35 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 20:33"]

myyjät myyvät AINA aivan liian tummaa sävyä. En tiedä, mistä se johtuu. Olen kuitenkin oppinut valitsemaan sävyn itse. Monissa sarjoissa tosin ei edes ole niin vaaleaa voidetta kuin tarvitsen.

Ap voisi hankkia itseruskettavaa voidetta ja käyttää sitä kaulaansa ja miehustaansa.

[/quote]

itselle on käynyt useasti niin, että myyjän avustuksella olen saanut aivan liian vaaleaa meikkivoidetta. Kun kuolleista olisin noussut, kun sellaista vetelee naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskinpa siitä enään mitään rahoja saa takaisin, kun purkki on aukaistu, ja väriä käytetty...

Vierailija
4/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värin sinulle valitsi. Esitä asia kuitenkin ystävällisesti hyvässä hengessä, kerro miten kävi ja kysy mitä tehdään. Kannattaa ainakin yrittää!

Vierailija
5/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan muista sen nimeä...

Vierailija
6/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt ihan samalla tavalla BLascon pisteessä. NIiden sävyvalikoima on muutenkin oranssihtava, ei sovi suomalaiselle iholle. Ärsyttää noi myyjät kun ei koskaan voi luottaa ammattitaitoon. Mä veisin takaisin ja valittaisin ja toivoisin että asiakas on oikeassa-periaatteella pärjää.

Vierailija
7/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikädet rohmuavat isot katteet. Olen tilannut 10 vuotta Joe Blascoa USA;sta 1/3 Suomen hinnoilla.

Vierailija
8/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA;sta 1/3 Suomen hinnoilla.

alabasteri sävyä ei ole siellä. Laitoit linkin tänne jokin aika sitten. On vain niitä tummiasävyjä.

Vierailija
9/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikädet rohmuavat isot katteet. Olen tilannut 10 vuotta Joe Blascoa USA;sta 1/3 Suomen hinnoilla.

Sivustollahan nimenomaan sanotaan, ettei tuotteita toimiteta Joe Blascon tuotteita myyviin maihin (Suomi mukaanlukien).

We DO NOT accept end-user client orders from Korea, Finland, Estonia, Sweden, Norway, Holland, and Denmark, as distributors exclusive to those individual nations service these territories. It is illegal for these distributors to sell Joe Blasco Cosmetics outside of their respective territories. It is illegal for anyone outside of the above mentioned "distributor-serviced" countries to attempt to order Joe Blasco products from those nations. To do so will initiate a legal process, resulting in heavy fines.

Vierailija
10/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai odotat kesää ja päivetystä. Saattaa sopia astetta ruskettuneempaan ihoon.

Vierailija
11/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ollut paikalla, itse valinnut sen värin, vakka miten myyjän avustuksella. Kaupan ei tarvitse korvata sitä, että olet tullut toisiin ajatuksiin.

Ja miten todistat, että vika on myyjässä? Onko sinulla todistajia mukana? Liikkeen kannalta kyse on siitä, että rahasi ovat loppu ja keksit erilaisia keinoja saada rahaa, vaikka sitten palauttamalla tuotteita.

Vierailija
12/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään sitä ei pysty enää vaihtamaan/palauttamaan, mutta seuraavalla kerralla tee niin että kun "sopiva" väri on valittu ja ostat meikkivoiteen, pyydä näytepurkkiin kaupan päälle sitä samaa meikkivoidetta. Käytä kotona näytepurkki ennen meikkivoiteen avaamista. Jos kotona huomaatkin että sävy ei sovi voit kuitin kanssa palauttaa meikkivoiteen :)

Vierailija
13/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjät myyvät AINA aivan liian tummaa sävyä. En tiedä, mistä se johtuu. Olen kuitenkin oppinut valitsemaan sävyn itse. Monissa sarjoissa tosin ei edes ole niin vaaleaa voidetta kuin tarvitsen.

Ap voisi hankkia itseruskettavaa voidetta ja käyttää sitä kaulaansa ja miehustaansa.

Vierailija
14/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pieniä pakkauksia kukaan tarkasta, onko siellä jotain Blascoa. (En ole tuon alla olevan kirjoittaja.)

Sivustollahan nimenomaan sanotaan, ettei tuotteita toimiteta Joe Blascon tuotteita myyviin maihin (Suomi mukaanlukien).

We DO NOT accept end-user client orders from Korea, Finland, Estonia, Sweden, Norway, Holland, and Denmark, as distributors exclusive to those individual nations service these territories. It is illegal for these distributors to sell Joe Blasco Cosmetics outside of their respective territories. It is illegal for anyone outside of the above mentioned "distributor-serviced" countries to attempt to order Joe Blasco products from those nations. To do so will initiate a legal process, resulting in heavy fines.

Vierailija
15/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään sitä ei pysty enää vaihtamaan/palauttamaan, mutta seuraavalla kerralla tee niin että kun "sopiva" väri on valittu ja ostat meikkivoiteen, pyydä näytepurkkiin kaupan päälle sitä samaa meikkivoidetta. Käytä kotona näytepurkki ennen meikkivoiteen avaamista. Jos kotona huomaatkin että sävy ei sovi voit kuitin kanssa palauttaa meikkivoiteen :)

Palauttaa voi vain virheellisen tuotteen, ei väärää väriä.

Vierailija
16/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit käyttää sitä nyt kesällä.

Vierailija
17/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tilata Suomeen, jos Blasco ei toimita yksittaistilauksia Suomeen? Taytyyhan sita tilattaessa kuitenkin ilmoittaa suomalainen osoite?

Eli miten joku on voinut tilata jo 10 vuotta suoraan Blascon sivujen kautta tuotteita Suomeen olematta jalleenmyyja?

Vierailija
18/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Blascon omasta tai ebaysta tms!

Vierailija
19/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ollut paikalla, itse valinnut sen värin, vakka miten myyjän avustuksella. Kaupan ei tarvitse korvata sitä, että olet tullut toisiin ajatuksiin.

Ja miten todistat, että vika on myyjässä? Onko sinulla todistajia mukana? Liikkeen kannalta kyse on siitä, että rahasi ovat loppu ja keksit erilaisia keinoja saada rahaa, vaikka sitten palauttamalla tuotteita.

Jotkut liikkeet ovat vain todella asiakasystävällisiä ja myöntyvät melkein valituksen kuin valituksen kohdalla. Esim stokkalla otetaan palautuksena takaisin mukisematta vaatteita, joista näkee että niitä on käytetty ja joitaei tarvitsisi enää ottaa vasaan. Maine merkkaaminen monelle liikkeelle enemmän kuin 50e meikkivoide. Minä kokeiltiin palauttaa!

Vierailija
20/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tilata Suomeen, jos Blasco ei toimita yksittaistilauksia Suomeen? Taytyyhan sita tilattaessa kuitenkin ilmoittaa suomalainen osoite?

Eli miten joku on voinut tilata jo 10 vuotta suoraan Blascon sivujen kautta tuotteita Suomeen olematta jalleenmyyja?

Ei BLascon sivujen kautta. Ebayn kautta ostettuna meikkivoide maksaa 25 dollaria ja lähetys ilmainen. Pitkän pennin sillä säästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi