Minusta naisen elämä on helppoa ja ihanaa!
Emme ole rikkaita mutta pärjäämme oikein hyvin miehen vajaa 4 tuhannen palkalla.
Minä saan olla kotona ja teen kaikki kotityöt ja laitan hänelle ruoat ja kaikki.
Keskimäärin käytän kotitöihin 2 tuntia päivässä, lopun ajan saan tehdä vapaasti mitä ikinä haluan ja koen, että elän kuin miljonääri, vaikka ei tässä mitään miljoonia olekaan.
Uskon, että moni nainen saisi helposti tällaisen elämän, osan tulisi hieman laskea rimaa ulkonäön tai ikähaarukan suhteen.
Yksi salaisuus on myös se, että olen jo etukäteen päättänyt, että minä en rupea koskaan narisemaan tai mäkättämään enkä rupea perumaan seksiä pienen päänsäryn takia tai muuta, koska palkinta tästä on niin suuri, ettei se kannata.
Kommentit (14)
Onneksi olkoon! Kuulostaa onnelliselta elämäntyyliltä.
Minäkin olen onnellinen itsekseni, perhe-elämä on eletty kokonaan ja uusi ajanjakso on alkamassa.
Olen työttömänä vielä mutta olen tottunut tulemaan vähällä toimeen joten se ei minua masenna sillä tavalla vaan menen eteenpäin. Odotan kyllä että se rahatilanne kohenisi sillä pidän kyllä rahan käyttämisestä ja elämästä nauttimisesta senkin myötä.
Tuollaisessa "perinteisessä" mallissa onkin se hyvä, kun ei tarvitse mäkättää mistään, kun se työnjako on niin selkeä, ei ikään kuin jää mitään, mistä nalkuttaa.
Aloituksesta sai sen käsityksen, että parilla ei ole lapsia, se on toki nykään monen salaisuus onneen...valitettavasti, mutta minkäs teet, yksi elämä, siitä halutaan nauttia.
Mä saan tehdä kotona mitä haluan! Eikä oo pakko tehdä edes niitä kotitöitä, jos ei jaksa 😃
Vierailija kirjoitti:
Ja olet myös provoileva mies. Mutta mikäs siinä!
Mutta jos tuollainen transgender tradwife fantasia on heidän juttunsa, niin onnea heille.
Ja tämä järjestely toimii loistavasti, kunnes....
1. Mies pitää tilannetta itsestäänselviönä ja ajattelee että kaikki pysyy samana vaikka päivittäisi rouvan nuorempaan
2. Joku sairastuu vakavasti
3. Huomaat, että olet oikeasti elämässä aika yksin
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä saan tehdä kotona mitä haluan! Eikä oo pakko tehdä edes niitä kotitöitä, jos ei jaksa 😃
Keskimäärin 2 tuntia on aika pientä verrattuna 8 tunnin työpäivään kodin ulkopuolella ja kun tuo kotitöiden hoito kotona on samalla konkreettisesti itselle hyötyä tuovaa, vähän kuten monen yrittäjän työ, sitä työtä tehdään itselle, eikä toiselle, niin tässä on se suuri ero.
Ap, oletko nainen vai mies, joka elää naisen elämää?
Vierailija kirjoitti:
1. Mies pitää tilannetta itsestäänselviönä ja ajattelee että kaikki pysyy samana vaikka päivittäisi rouvan nuorempaan
Eikö töissä käyväkin voi sairastua tai jäädä vaikka auton alle tai kolariin työmatkalla, joka on jopa todennäköisempää, outo ajatus silti.
En ole yksin, tässähän on juuri aikaa ystävien kanssa harrastella päivät pitkät, on lenkkiporukka, lukupiiri, ja yksi joukkulajikin tuossa, että kun ei ole töissä, niin sitä ystäväpiiri ehtii laajentaa ja pitää yllä.
No mieshän voi lähteä oli elämäntilanne mikä tahansa, luultavasti se lähtisi paljon nopeammin, jos olisin töissä ja koti olisi aina sekaisin ja ruoat tekemättä, tästähän ne avioriidat usein lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne miehet lähde juuri siksi, kun tulee tappelua niistä kotitöistä, herätkääpä todellisuuteen!
Kauhean katkeria ja kateellisia tuntuvat naiset olevan?
Tuossa tilanteessahan voittaa molemmat, täällä ollaan sitä mieltä, että ei käy, mene istumaan alepan kassalle ja lopeta kodin siivoaminen heti? Tämän jälkeen se äijäkin lähtee ja sittenkö saavutettiin se unelma tilanne, yksin ollaan ja 50% elämästä katetaan tukien avullla?
Vierailija kirjoitti:
Kauhean katkeria ja kateellisia tuntuvat naiset olevan?
Tuossa tilanteessahan voittaa molemmat, täällä ollaan sitä mieltä, että ei käy, mene istumaan alepan kassalle ja lopeta kodin siivoaminen heti? Tämän jälkeen se äijäkin lähtee ja sittenkö saavutettiin se unelma tilanne, yksin ollaan ja 50% elämästä katetaan tukien avullla?
Hieno olkiukko. Hakkaa sitä nyt oikein kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Keskimäärin 2 tuntia on aika pientä verrattuna 8 tunnin työpäivään kodin ulkopuolella ja kun tuo kotitöiden hoito kotona on samalla konkreettisesti itselle hyötyä tuovaa, vähän kuten monen yrittäjän työ, sitä työtä tehdään itselle, eikä toiselle, niin tässä on se suuri ero.
Mun työpäivät on tällä hetkellä enimmäkseen 4-5 -tuntisia. Jää liikaakin turhaa aikaa 😅
Onneksi viimeistään keväällä taas vedetään yli 8 -tuntisia päiviä 😎
Taannoin lehdessä oli suomalais sudaniöaosen parin haastattelu. Sudanilainen nainen kertoi kotimaassaan olevan naisen kunnia huplehtia yksin kotitöitä vaikka kävisi työssä. Nainen ei ole kehdannut edes kertoa sukulaisilleen suomalaisen miehensä osallistuvan kotitöihin.
Ja olet myös provoileva mies. Mutta mikäs siinä!