Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

D-vitamiini ehkäisee herpeksen puhkeamisen?

Vierailija
06.05.2012 |

Tähän tulokseen olen minä tullut.

Mulla 7v. tyttö jolle tuli huuliherpes jo vuosia sitten ja aina siis ihan aina kun tyttö tuli kipeeksi niin puhkesi paha herpes ja välillä tuli ihan muutenkin..no on nyt kuitenkin syönyt yli vuoden säännöllisesti vähintään 20mikrogrammaa d vitamiinia päivässä eikä herpes ole puhjennut kertaakaan vuoden aikana.Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole ollut huuliherpes riesana sen jälkeen kun aloin ottaman kalanmaksuöljyä säännöllisesti (nyt noin 8 kk). Suosittelen..  

Vierailija
2/7 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli heti löyty 4 ihmelääkettä herpekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos maitohappobakteerit ja d-vitaminit auttaa siihen ettei ole niin usein sairaaksi niin silloin ei tule sitä herpestäkään.

Pöpöt ja ressi laukaisee ainakin minulla herpeksen ja joskus jopa kuukautiset :(

Vierailija
4/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun lapsen flunssat väheni puoleen, kun alkoi syödä maitohappobakteeria.

Vierailija
5/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuliherpes iskee, jos unohtaa d-vitskut liian

pitkäksi aikaa.



Ja jos flunssan päälle kuitenkin tulee, niin menee aika helposti ohi.

Vierailija
6/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jenkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tytölle tuli herpes kolmevuotiaana ja puhkesi n. 5 kertaa vuodessa..