Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kupittaan seikkailupuistosta Turussa?

Vierailija
10.06.2012 |

Ollaan neljän lapsen kanssa reissussa ja ajattelin, että sielläkin voisi käväistä esim. piknikillä. Onnistuuko moinen?



Onko siellä ilmaista puuhaa ja leikkipaikkoja vai pääasiassa ohjattua ja maksullista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä lapset tykkää kovasti!

Vierailija
2/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkuautot,pomppulinna ym. 2 e eli aika edullista. Tänä kesänä on myynnissä myös sarjakortti noihin maksullisiin toimintoihin, sillä tulee vielä pikkuisen halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne siis suuntaamme huomenna jos ei ihan kaatamalla sada :)



ap

Vierailija
4/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös "suihkusieni" eli jos on lämmin ilma ota lapsille uikkarit ja pyyhkeet mukaan niin pääsevät vilvoittelemaan. Kivaa päivää teille!

Vierailija
5/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman leivänmurusen voi säästää sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä