Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Kupittaan seikkailupuistosta Turussa?
10.06.2012 |
Ollaan neljän lapsen kanssa reissussa ja ajattelin, että sielläkin voisi käväistä esim. piknikillä. Onnistuuko moinen?
Onko siellä ilmaista puuhaa ja leikkipaikkoja vai pääasiassa ohjattua ja maksullista?
Kommentit (5)
Polkuautot,pomppulinna ym. 2 e eli aika edullista. Tänä kesänä on myynnissä myös sarjakortti noihin maksullisiin toimintoihin, sillä tulee vielä pikkuisen halvemmaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinne siis suuntaamme huomenna jos ei ihan kaatamalla sada :)
ap
myös "suihkusieni" eli jos on lämmin ilma ota lapsille uikkarit ja pyyhkeet mukaan niin pääsevät vilvoittelemaan. Kivaa päivää teille!
Muutaman leivänmurusen voi säästää sinne.
Ja meillä lapset tykkää kovasti!