Olenko ainoa, jota ei voisi lätkä kiinnostaa pätkääkään?!
Tuntuu kuin koko Suomi olisi samanlaisessa psykoosissa kuin Stockan hulluilla päivillä. En mitenkään usko, että kisakatsomossa istuisi kovin älymystöä..
Kommentit (7)
Mulle selvisi vasta perjantaina, että ko. kisat edes alkavat.
Tämä vaan tuntuu olevan sellainen asia mitä täällä Suomessa on kovin hankala välttää kun sitä tulee joka tuutista...
Huomasin vasta viime viikolla, että täällä Helsingissä alkaa jotkut kisat. Tänään menin rautatieaseman ohi ja oikein tarkkailin bussin ikkunasta, näkyykö kisat sielläkään mitenkään: ei näy. Pelkkää designpääkaupunkivuotta mainostettiin muttei jäkiksestä sanaakaan. Huonosti organisoidut kisat kun ei mitenkään näy missään. Varmaan puoli Suomea ei tiedä, että tuollaset geimit on edes menossa.
ainoa , ei vois vähempää kiinnostaa nuo huutojuhlat
joku kesäjuhlako? vai tukholmalaiset festarit? no ei kiinnosta kyllä pätkääkään.
Lähössä katsomaan Suomi Canada peliä. Jeeeeee!