Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Menee hermo Saunalahteen! Puhelut/tekstarit ei lähde!
06.05.2012 |
Taas on mennyt ainakin 4 tuntia niin, etten saa lähetettyä tekstareita tai soitettua puheluita Saunalahden liittymästä! Tämä on ollut tosi yleistä n. viimeisen 6kk aikana. Ärsyttää! Ei mulla siis ole mitään sellaista asiaa mikä pitäisi just nyt soittaa/tekstata, mutta jo ajatuskin siitä ettei puheluita voi soittaa jos olisi oikeasti joku asia raivostuttaa!
Ja nyt ei olla edes missään tiettömien taipaleiden päässä vaan Keski-Uudellamaalla!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa