Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia autoista enemmän?

Vierailija
30.09.2024 |

Olisin kiinnostunut oppimaan enemmän autoista. Tällä hetkellä mahdollisuutena opiskella lähinnä netistä eikä niinkään käytännössä, mutta kai sekin parempi kuin ei mitään. Lähden ihan nollatasolta, joten olen aika peukalo keskellä kämmentä tämän aiheen kanssa. Mistä kannattaa aloittaa? Ja mitä kautta pystyisin opiskelemaan aiheesta enemmän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkamalla se ja kasaamalla uudelleen. Sitten ihmetellä miten sen saa ajokuntoon.

Vierailija
2/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöttäydy joittenkin autonrassaajien seuraan. Siinä sitten särvitte olutta ja vaihdatte iskareita ja kansipahveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla Wheeler Dealersiä.

Vierailija
4/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin Youtuben kautta. Aina kun piti joku osa vaihtaa autoon niin katsoin ohjeen netistä ja tein perässä. Nyt muutaman vuoden jälkeen osaan huoltaa oman auton aika kattavasti. Vain suuremmat remontit hoidan korjaamolla.

Vierailija
5/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Google ja Youtube täysin vieraita? Elätkö pimeässä tynnyrissä?

Vierailija
6/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi osista ja niiden nimistä sekä sijainnista, niin kauan et tiedät näöltä mikä osa kyseessä ja missä sen paikka on.

Seuraavaksi niiden toiminta pääpiirteittäin edes.

Aivan kaikkea ei tarvitse käsittää juurtajaksain, ei moni asentajakaan kaikesta kaikkea tiedä.

Autojen historian alkupäästä tai 50-70 luvulta  kannattanee tarkastella ensin koska sieltä löytyy kaikki  perusasiat aika selkeästi mitkä löytyvät nykyautoistakin.

Nykyään on vain nyt enemmän mittauspisteitä ja antureita joilla pidetään toiminta mahdollisimman optimaalisena ja hyötysuhde sekä päästöt hyvinä.

Vierailija
7/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa joku autoalan lehti. 🗞

Vierailija
8/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suvussa tai lähipiirissäkö ei muka ole ainuttakaan autorassaria, jonka seuraan voisit tuppautua? Jokainenhan jokun sellaisen tuntee.

Vierailija
9/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opin Youtuben kautta. Aina kun piti joku osa vaihtaa autoon niin katsoin ohjeen netistä ja tein perässä. Nyt muutaman vuoden jälkeen osaan huoltaa oman auton aika kattavasti. Vain suuremmat remontit hoidan korjaamolla.

Määrittele "suurempi remontti".

Vierailija
10/10 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "suurempi remontti".

Lasinpesunesteen lisäys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi