Näytätkö ikäsitäsi nuoremmalta/ vanhemmalta?
Minkä ikäiseksi sinua usein luullaan ja minkä ikäinen oikeasti olet?
Jos sinua luullaan nuoremmaksi, mistä se johtuu? Entä jos näytät ikäistäsi vanhemmalta, mistä se taas johtuu?
Kommentit (30)
Olen 40v mutta usein luullaan että olen 30-35 vuotias.
Olen hyvin pienikokoinen; laiha ja lyhyt, joten varmaan mummonakin luullaan alaikäiseksi.
Olen 21v ja alan ehkä vähitellen näyttää ikäiseltäni tai ainakin täysi-ikäiseltä... Olen lyhyt ja pienikokoinen, mikä varmaan vaikuttaa. Pukeudun kyllä "aikuismaisesti" mutta ilmeisesti se on se pituus. Kasvoiltani en mielestäni ole erityisen babyface vaan ihan ikäiseni näköinen.
Oon 29 ja edelleen multa kysytään alkossa papereita. Suurin osa luulee mua 23-25- vuotiaaksi. Luulen "nuorekkuuteni" johtuvan hoikkuudesta ja muutenkin huolitellusta ulkonäöstä. Kroppa on timmi, hiukset vaaleat ja pitkät ja panostan vaatteisiin. Ilman meikkiä en mene edes lähikauppaan, vaikka meikkaankin todella luonnollisesti. Ei ole ryppyjä vielä.
Olen 20v ja n. 25-30vuotiaaksi luullaan. Masentavaa
... sama juttu. Olen melko hoikka, en käytä löysiä vaatteita, harrastan liikuntaa ja ulkoilen. Ehkä siinä syy..
Oon 29 ja edelleen multa kysytään alkossa papereita. Suurin osa luulee mua 23-25- vuotiaaksi. Luulen "nuorekkuuteni" johtuvan hoikkuudesta ja muutenkin huolitellusta ulkonäöstä. Kroppa on timmi, hiukset vaaleat ja pitkät ja panostan vaatteisiin. Ilman meikkiä en mene edes lähikauppaan, vaikka meikkaankin todella luonnollisesti. Ei ole ryppyjä vielä.
Pituutta mulla on melkein 180cm, joten mua ei ainakaan pituuden perusteella luulla nuoremmaksi.
Eniten ikäkommentteja olen saanut aikuisten lasteni ystäviltä joka tapaavat minut ensimmäisen kerran, eivät sentään luule siskoksi:)
Rypyttömyys, kevyt meikki, kauniisti leikatut ja laitetut hiukset ja ennenkaikkea hymy on kuulemma NE jutut. Pukeudun nuorekkaasti mutta tyylikkäästi, leikin väreillä ja malleilla ja kartan tätimäisyyttä
Pituutta mulla on melkein 180cm, joten mua ei ainakaan pituuden perusteella luulla nuoremmaksi.
Olen pian 40 v., luullaan kolmekymppiseksi. Ja aina luullaan, että minulla ei ole lapsia, vaikka on jo kouluikäisiä. En itsekään tunne itseäni oikein aikuiseksi. Samaa sanoi 80-vuotias mummoni itsestään aikoinaan.. Sukuvika?
Olen keskimittainen, hoikka, en pukeudu ikinä kovin muodollisesti.
mutta multa kysytään usein papereita.
Joku varmaan ajattelee, että tuo luulee itsestään liikoja, mutta heille todettakoon, että en ole mitenkään hyvännäköinen, timmi tai laitettu. Näytän vain jotenkin lapselliselta.
ja yleisin arvaus on noin 10 v nuorempi. Viimeksi eilen yhden lapseni ystävän äidin leuka loksahti kun kuuli oikean ikäni. Olen hoikka, urheilen paljon, ei isoja ryppyjä vielä, pitkät hiukset. Olen myös saanut lapseni aika vanhana joten valtaosa näistä lasten kavereiden vanhemmista on minua 10-15 vuotta nuorempia. Myös mieheni on minua nuorempi, ikäisiäni ystäviä minulla ei ole yhtään.
En ole kyllä muitten mielipidettä kysynyt.
Olen 24 mutta näytän varmaan 30-34-vuotiaalta koska olen ylipainoinen. :(
kroppa on kuin 20-vuotiaan ja voin pukeutua aika vapaasti ja muodikkaasti, miksei myös nuorekkaasti. yleensä luullaan 45-vuotiaaksi, vaikka olen 50 v. sitten kun ne kuulee, että mulla on 5 lasta, eivät ne voi uskoa korviaan.
mulla on huomattavia ryppyjä. 25 vee. näytän varmaan elähtäneeltä mammalta, vaikken todellakaan lapsia tähän maaimaan ole puskemassa. semmosta se on, mutta ei se mua haittaa.
luulen että noi rypyt on se isoin juttu kuitenkin.
Tai vaikee sanoa. oon 20v ja opiskelen ryhmssä jotka suurin osa on 16-17v. Siellä moni kuvitteli kuulemma et oon heidän ikäsensä. Sit taas kuitenkaan kaupoissa ei enää useinkaan papereita alko-ostosten kanssa kysytä.
Ehkä hämmentävin ikään liittyvä kokemus oli tossa pari kk sitten kun olin töissä keikalla hyllyttämässä ruokakaupassa. Noh siihen tuli n. 80vuotiaan olonen nainen joka rouvitteli mua :D Se tosissaanhömmens ku ite on tottunu et vain vanhoja, lähinnä siis itteään vanhempia, rouvitellaan ja sitten sellanen vanha ihminen tulee sanomaan "anteeks rouva".
Arviosiin et lievä ylipaino on ehkä ainoo mikä saattaa antaa vaikutelman hmm... ehkä vähän vanhemamsta ihmisestä. paha sanoa.
Johtunee terveellisintä elintavoista, syön terveellisesti ja hyvässä fyysisessä kunnossa. En polta, tupakointi vanhentaa tässä iässä (45 v) aika reippaasti, samoin ylipaino.
Joku varmaan ajattelee, että tuo luulee itsestään liikoja, mutta heille todettakoon, että en ole mitenkään hyvännäköinen, timmi tai laitettu. Näytän vain jotenkin lapselliselta.
Olen 39v. ja ihmiset haukkovat henkeään kun kuulevat ikäni. Minua luullaan parikymppiseksi.
Vaikka ikää on 50v niin Alkossa vaan kysytään paperit. Jep jep.
luullaan yleensä n. 10 vuotta nuoremmaksi, mikä ärsyttää aivan hullunlailla. olen oikesti 34...