Ihastus haluaa tavata minut, mitä sanon?
En aio rikkoa perhettäni, en erota miehestäni. Mutta haluan silti tätä toista miestä ihan järkyttävän paljon. Haluan sanoa nämä asiat tälle ihastukselle kun tapaamme kahden kesken. Mitä tekisitte?
Kommentit (26)
nousussa naurattaa ja laskussa itkettää. Miksi tavata ketään jos haluaa pitää perheensä. Todellakin kantapäänkautta oppii tosin sen opin kanssa saa elää lopunelämää.
sille miehelle siis. Sehän johtaa vaan siihen että tilanteesta tulee aina vain vaikeampaa.
ja toinen tähän liittyvä asia on se, että jos sä nyt tunnet tarvetta kertoa miehelle tunteistasi, alkaa puhua ja keskustella niin samalla te alatte rakentaa tunnesidettä. ja kohta te puhutte yhdessä jatkuvasti siitä että ette voi olla yhdessä ja kiehutte niissä tunnelmissa.
noin tekemällä sä vain pahennat tilannetta. sä huijaat vain itseäsi.
nyt keskityt ittees ja niihin syihin miksi näin tapahtuu. jotain sä olet vailla omassa suhteessasi kun ihastut.
usko mua.
ja sanon hänelle että ei kuvittele meistä mitään kun meistä ei mitään tule, ja sanon että minulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan? Saisimmehan kuitenkin selvitettyä asian face to face, sillä sitä tässä on kaivattu.
ap
Ei sun tarvi selittää jollekkin miehelle sun tunteita, ei niitä oikeita eikä valehdeltuja. Varattu nainen. Mies voisi itsekkin yrittää jotain päätellä siitä että olet toisen miehen kanssa yhdessä. Jos tulee jotain viestiä, niin sanot että olet varattu ja se siitä.
tunteet vaan voimistuu siitä. Kokemusta löytyy.
Mitäpä jos tilanne olisi aidosti niinpäin, että tässä olisi kyseessä miehesi ja hänen ihastuksensa?
Mitä jos sinulle selviäisi, että miehesi olisi sovitusti tavannut naisen, johon on ihastanut "vain kertoakseen hänelle kuinka hulluna on tähän naiseen, ja että , kun ei kuitenkaan halua rikkoa perhettänne jne jne".
Usko näitä vastauksia, äläkä mene. Menemällä tapaamiseen olet ottanut jo yhden ison askeleen poispäin aviomiehestäsi.
Ilmoitat tälle ihastukselle, että olet imarreltu huomiosta, mutta kunnioitat miestäsi ja avioliittoasi, etkä halua tapailla. Vai kunnioitatko, rakastako, haluatko?
ja sanon hänelle että ei kuvittele meistä mitään kun meistä ei mitään tule, ja sanon että minulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan? Saisimmehan kuitenkin selvitettyä asian face to face, sillä sitä tässä on kaivattu.
ap