Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus haluaa tavata minut, mitä sanon?

Vierailija
06.05.2012 |

En aio rikkoa perhettäni, en erota miehestäni. Mutta haluan silti tätä toista miestä ihan järkyttävän paljon. Haluan sanoa nämä asiat tälle ihastukselle kun tapaamme kahden kesken. Mitä tekisitte?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siihen ei sovi kahden keskiset tapaamiset. Tai menee koko ajan vaikeammaksi.

Vierailija
2/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat niin aloita keskustelu sukupuolitaudeista ja vessan siivouksesta. Ei mitään järkeä kiusata itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En aio rikkoa perhettäni, en erota miehestäni. Mutta haluan silti tätä toista miestä ihan järkyttävän paljon. "

Käytännössä menee sitten näin: Haluat miestä järkyttävän paljon ja rikot perheesi ja eroat miehestäsi.

Vuosittain eroavat voisi neuvoa sinua, mutta tuota ei usko eikä opi kuin kantapään kautta.

Vierailija
4/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme voi tehdä asialle mitään, niin mitä siitä voisi seurata? Haluan hänen tietävän miten tunnen.

ap

Vierailija
5/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kertoa sitä miehellesi ja antaa tämän välittää viesti tuolle miehelle niin ei tule houkutusta siinä tapaamistilanteessa?

Oikeastaan olet jo luovuttanut: oikeasti haluat mennä miehen luo, kertoa tuon ja panna seurauksista välittämättä. Olet jo päättänyt, vaikka yritätkin vielä hangoitella.

Vierailija
6/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kertoa sitä miehellesi ja antaa tämän välittää viesti tuolle miehelle niin ei tule houkutusta siinä tapaamistilanteessa?

Oikeastaan olet jo luovuttanut: oikeasti haluat mennä miehen luo, kertoa tuon ja panna seurauksista välittämättä. Olet jo päättänyt, vaikka yritätkin vielä hangoitella.

mutta mun on pakko sanoa se hänelle. Pakko on tavata, mutta pakko ei ole panna.

ap

Vierailija
7/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ole mikään pakkoa sanoa sitä, eikä tavata sitä miestä. Mutta kun haluat nauttia tunteesta ja tilanteesta vielä hetken. Seuraavaksi haluat panna ihan vaan yhden kerran jne.

Helpointa on lopettaa juuri nyt!

mutta mun on pakko sanoa se hänelle. Pakko on tavata, mutta pakko ei ole panna.

ap

Vierailija
8/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kertoa sitä miehellesi ja antaa tämän välittää viesti tuolle miehelle niin ei tule houkutusta siinä tapaamistilanteessa? Oikeastaan olet jo luovuttanut: oikeasti haluat mennä miehen luo, kertoa tuon ja panna seurauksista välittämättä. Olet jo päättänyt, vaikka yritätkin vielä hangoitella.

mutta mun on pakko sanoa se hänelle. Pakko on tavata, mutta pakko ei ole panna. ap

asenteella päädyt pantavaksi ja yksi asia johtaa toiseen ja pian on perheesi se entinen perhe. Onko aikuisen ihmisen niin vaikeaa vasustaa jotain houkutusta. Tuo ihastuksesi kun ihan varmasti vaan haluaa panna.

Vierailija
9/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että tapaaminen vähentää kutkaa?

Viimeinen halaus ja suudelma kun tapaatte "viimeisen kerran"?

Entä sen jälkeen? Kirjoitat samanlaisen aloituksen...

Vierailija
10/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua rikkoa perhettäni tai erota miehestäni. Haluan sinua järkyttävän paljon. Milloin nähdään?" ;-)

Vierailija
11/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen jää koukkuun ja sitä haluaa koko ajan lisää. Ei halua että se loppuu.

Vierailija
12/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että on tavannut ihastuksensa ja mitä sen jälkeen on tapahtunut. Nimenomaan jos on itse on ollut naimisissa.

ap

Vierailija
13/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida muu vastaus kelvata, kuin että mene ja tapaa ihastus henkilökohtaisesti.

Se on ehdottamasti paras tapa, koska sitten voi aktin jälkeen pesulla ajatella, että tarkoitukseni ei ollut pettää, mutta ihana ja ihastuttava rakkauden voima pakotti minut toimimaan rakkauden luonnonvoiman ehdoilla, vaikka en koskaan haluaisi luokata miestäni ja perhettäni.

Vierailija
14/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aio harrastaa seksiä, mutta käsitätkö että kun menet vapaasta tahdosta jonkun toisen luo kertomaan että haluat häntä, niin se on kyllä yhtä paha teko jo kuin se seksikin. Tuo on sinun vakaasti harkitsema teko ja murentaa sinun omaa liittoasi ja on siksi pettämistä myös.

Jos oikeasti haluat pysyä yhdessä miehesi kanssa, et ruoki tuollaisia tunteita toista miestä kohtaan tapaamalla häntä ja lepertelemällä hänelle, vaan keskityt siihen omaan mieheesi ja mietit mikä siinä teidän suhteessa mättää että pitää toisen perään läähättää. Sitten alat korjaamaan sitä.

Vierailija
15/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa kerro tunteistasi.

Luuletko, etteivät kaikki muutkin naimisissaolijat joskus elämässään ihastu johonkin toiseen. Niitä tulee ja menee, ja ne tosiaan menee kun antaa mennä. Ihastumisen tunne on voimakas, mutta se ei ole 'totta' samalla tavalla kuin rakkaus puolisoon. Se on vain aivojen kemiaa joka katoaa aikanaan.

Jos lähestyt miestä millään tavalla riskeeraat lastesi perheen, ja onko se oikeasti sen arvoista?

Vierailija
16/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, etteivät kaikki muutkin naimisissaolijat joskus elämässään ihastu johonkin toiseen. Niitä tulee ja menee, ja ne tosiaan menee kun antaa mennä. Ihastumisen tunne on voimakas, mutta se ei ole 'totta' samalla tavalla kuin rakkaus puolisoon. Se on vain aivojen kemiaa joka katoaa aikanaan.

Samaa mieltä. Näitä ihastumisia oikeasti tulee. Niihin ei vain yksinkertaisesti reagoida mitenkään. Niistä voi nauttia salaa sen aikaa kun ne kestää, mutta mitään tekoja niiden takia ei tehdä. Ei yritetä tavata sitä ihastusten kohdetta, ei laiteta mitään tekstareita, ei todellakaan aleta puhumaan mistään tunteista. Tunteet menee ohi kun niihin ei reagoi mitenkään. Jos niitä alkaa ruokkimaan, niillä saa elämänsä todella sekaisin todella nopeasti.

Näiden hauskuus on juuri siinä, kun huomaa, että ne on ohimeneviä. Silloin niihin voi suhtautua sillä keveydellä ja huvittuneisuudella, mitä ne oikeasti vaativat.

Vierailija
17/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnustaisin ihastukselle sen, että haluan häntä mutta emme voi tehdä asialle mitään, niin mitä siitä voisi seurata? Haluan hänen tietävän miten tunnen.

ap

Hyvä suunnitelma. Näin voi uskotella itsellesi, ettet sinä aikonut antaa ja se oli kokonaan miehen syy.

Vierailija
18/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin tämän ihastuksen kanssa sänkyyn? Tapaaminen olisi ihan päiväsaikaan paikassa, jossa todellakin vain juteltaisiin läpi se, mitä oikeastaan on meneillään ja että se ei kannata. Ei kaikki ihastuneet mene suinpäin sänkyyn.

ap

Vierailija
19/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut. Eräs mies on piirittänyt minua erostani lähtien. Ihana, mukava ja hauska ihminen, ulkonäkökin kohdallaan. Mutta hän on varattu.

Hän on todella ihastunut minuun, meillä on yhteistä historiaa. Hän ei ole ihan suoraan ihastumistaan sanonut, mutta olen lukenut rivien välistä. Suostuin silti lähtemään kahville hänen kanssaan. Juttelimme niitä näitä. Meillä oli mukavaa yhdessä. Olimme kuin ketkä kaksi kaverusta kahvilla. Hän ei halannut edes minua. Päättelin, että nyt on ihastus laantunut, kun nähtiin. Ja hän voi jatkaa omaa elämäänsä. Todeta, että joskus meillä oli jotain, mutta nykyään ollaan vain kavereita.

Olin niin väärässä. Tapaamisen jälkeen meni puoituntia ja sain ensinmäisen viestin. Oli vain hillinnyt itsensä tapaamisen ajan. Jos olisi halannut minua, olisi luultavasti suudellutkin, eikä olisi halunnut päästää irti.

Ihastus tässä vaan syvenee kummallakin. Että ei se tapaaminen asiaa helpoita. Meitä ainakin vain lähentänyt.

Jos haluat pitää liittosi, niin ÄLÄ tapaa miestä.

Vierailija
20/26 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin tämän ihastuksen kanssa sänkyyn? Tapaaminen olisi ihan päiväsaikaan paikassa, jossa todellakin vain juteltaisiin läpi se, mitä oikeastaan on meneillään ja että se ei kannata. Ei kaikki ihastuneet mene suinpäin sänkyyn.

ap

No minut saa kuvittelemaan että menet tuon miehen kanssa sänkyyn ihan se, että aiot noista tunteista kertoa. Et ehkä juuri tuolla tapaamisella, mutta tuo tunteista kertominenhan on niiden tunteiden vahvistamista ja samalla toivot että mieskin tekee sinulle samanlaisen tunnustuksen. Seuraavaksi voitte alkaa suunnitella sitä tapaamista, kun jotain oikeasti tapahtuu. Loppujen lopuksi voit sitten päätyä hokemaan sitä mitä kaikki muutkin pettäjät, että tunteilleen ei voinut mitään ja niin vaan kävi että päädyitte sänkyyn, vaikka todellisuudessa olet itse noita tunteita vahvistanut ja tehnyt tekoja jotka saavat ihastuksen syvenemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme