Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki miehen haluaa vaan panna mua?

Vierailija
06.05.2012 |

Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oot vaan niin seksikäs?

Vierailija
2/86 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:01"]

ehkä oot vaan niin seksikäs?

[/quote]

Niinpä! Tämä on kyllä yksinkertaisin ja uskottavin selitys. Sinussa ei ole vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on sanoo mies!!! itse sinkku miehenä voin sanoa ,et lapset on todella vieras asia ja pelottava, mut niinhin voi tutustua. uskoisin et naisilla on yhtälaiset tarpeet tyydyttää halunsa kuin miehillä ja mielestäni se ei tee ketään halvaksi hutsuksi. selkeästi oot deittaillu ihmisten kanssa jotka ei vastaa tunteisiisi. silloin pitää katsoa muualta se mies. kyllä sä huomaat sit kun kolahtaa. totta on myös sekin et mies testaa.. joku sano et jos ei seksi onnistu miehelt ni sen voi klipata roskakoriin. samoin tekee mies jos nainen makaa kun lahna ja raastaa kullin viel hanpaillaan. ni voi olla et jää siihen. 

Vierailija
4/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on noin monta miestä yhtä aikaa kierroksessa? Ehkäpä et vaikuta kovinkaan "vaimomateriaalilta" eli luotettavalta, sellaiselta jolla on joku suunta elämässään ja josta tulisi hyvä äiti?

Vierailija
5/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sellaisen helpon kuvan? ja olet pantavan näköinen

Vierailija
6/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap

Vierailija
7/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap

Luultavasti deittailet vääränlaisia miehiä. Missä olet tutustunut heihin? Jossain Suomi24 treffipalvelussa? Monet miehet näkee yh:t vaan sellaisina naisina joilta saa helposti, mutta eivät halua mitään vakavaa naisen kanssa, jolla on jo lapsi tai lapsia.

Ehkä kannattaisi etsiä joku joka on itsekin yh? Ehkä vähän vanhempikin.

Ja miksi sinne sänkyyn on pakko heti mennä? Silläkin antaa liian helpon kuvan ja miehellä menee jännitys naisen "metsästämiseen", jos nainen on liian helppo. Vinkkinä, kokeilepa että ensin tutustut johonkin mieheen hieman paremmin ja sitten vasta joskus 2. tai 3. tapaamisella tai vielä myöhemmin harrastatte seksiä.

Vierailija
8/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sänkyyn miesten kanssa, jotka ilmoittavat, että haluavat vain seksiä. Ja kun alat tapailla jotakuta, älä mene sänkyyn heti ekoilla tai tokilla treffeillä ja puhu etukäteen siitä, haluaako mies suhdetta (ylipäänsä) vai vain seksiä. Monet miehet haluaa vain sitä, mutta on toisenlaisiakin. Ei sun ole pakko antaa kaikille jotka haluaa.

Vierailija
9/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä miehistä kaksi olen tuntenut yli 10 vuotta, toinen entinen työkaveri, toinen tuttujen kautta. Yhden olen tuntenut työn kautta reilun vuoden(se jonka kanssa en ole harrastanut seksiä) ja yhteen tutustuin netin kautta. Seksiä harrastettiin toisella tapaamisella.

En mä tiedä, mikä tässä on. Mä en ymmärrä, että jos mies kehuu ihanaksi, kivaksi, kauniiksi ja hakuaa vaan seksiä. Mä olen kuitenkin ihan mukava, älykäs ja hauska. Johtuuko se sitten lapsista? ap

Vierailija
10/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo, tai maailman tyhmin ihminen?

Annat pillua tokalla tapaamisella, ja kolmelle miehelle samaan aikaan, ja ihmettelet miksi kukaan ei halua vakiintua kannssasi? :D :D :D

Provo olet niin turhaa tässä kirjoittelen, mutta ilmiselvästi olet niin helpon huoran maineessa että ei kukaan itseäänkunnioittava halua sinua itseensä sitoa.

Vierailija
11/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai antaisi miehelle joka sanoo sinun olevan ihan jees, semi-hauska luuska? Tietynlaiset miehet haluavat ainoastaan seksiä, on lapsia tai ei.

Vierailija
12/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä miehistä kaksi olen tuntenut yli 10 vuotta, toinen entinen työkaveri, toinen tuttujen kautta. Yhden olen tuntenut työn kautta reilun vuoden(se jonka kanssa en ole harrastanut seksiä) ja yhteen tutustuin netin kautta. Seksiä harrastettiin toisella tapaamisella.

En mä tiedä, mikä tässä on. Mä en ymmärrä, että jos mies kehuu ihanaksi, kivaksi, kauniiksi ja hakuaa vaan seksiä. Mä olen kuitenkin ihan mukava, älykäs ja hauska. Johtuuko se sitten lapsista? ap

tiedät varmaan itsekin miehiä, jotka ovat kivoja ja komeita, mutta se jokin vaan puuttuu? Älä lankea miesten lepertelyihin, ei kai ne nyt sano, että "pillua mä vaan haluan". Onko nuo tapailemasi miehet jotenkin samantyyppisiä, millä perusteella valitset seksikumppanisi?

Vierailija
13/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itse ihastun vääränlaisiin miehiin? Mistä mä sitten lähtisin etsimään oikeanlaista miestä. Haluan kuitenkin semmoinen, joka tykkää seksistä ja on intohimoinen, mutta myös siis haluaa ihan oikean suhteen ja rakkautta. ap

Vierailija
14/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itse ihastun vääränlaisiin miehiin? Mistä mä sitten lähtisin etsimään oikeanlaista miestä. Haluan kuitenkin semmoinen, joka tykkää seksistä ja on intohimoinen, mutta myös siis haluaa ihan oikean suhteen ja rakkautta. ap

Liian korkeilla vaatimuksilla voit joutua etsimään koko elämäsi.. Älä etsi miestä joka on sitä, tätä tai tuota, vaan etsi miestä jonka kanssa klikkaa. Kyllä sen sitten huomaa kun oikean löytää, vaikka toisella olisi patti otsassa tai surkeat rakastajan taidot.

Vierailija
15/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan samoista paikoista mistä nuokin olet löytänyt, sun pitää vaan tutustua mieheen ja hänen aikeisiinsa paremmin. Tietty jotkut miehet voi sanoa, että ovat kiinnostuneita suhteista ihan vaan päästäkseen sänkyyn, mutta jos vaikka pari kuukautta tapailet ennen seksiä niin se karsii monet tuommoiset kun eivät jaksa odotella.

Vierailija
16/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen päätä käännä se, onko seksiä ensimmäisellä vai viidennellä tapaamisella. Jos mies on vapaa ja etsimässä vaimoa, hänelle kelpaa ihana nainen joka tapauksessa. Nuo miehet eivät halua uutta kumppania, joten heistä ei sellaista sinulle tule, vaikka olisivat kuinka lääpällään. Olet tehnyt aivan oikein, kun olet nauttinut elämästä. Vedät selvästi miehiä puoleesi, joten jatkossa voit olla hiukan valikoivampi. Uuden aviomiehen löytäminen ei silti ole helppoa ja nopeaa, vaan on tutustuttava moniin miehiin ja kestettävä pettymykset.

Vierailija
17/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen päätä käännä se, onko seksiä ensimmäisellä vai viidennellä tapaamisella. Jos mies on vapaa ja etsimässä vaimoa, hänelle kelpaa ihana nainen joka tapauksessa. Nuo miehet eivät halua uutta kumppania, joten heistä ei sellaista sinulle tule, vaikka olisivat kuinka lääpällään. Olet tehnyt aivan oikein, kun olet nauttinut elämästä. Vedät selvästi miehiä puoleesi, joten jatkossa voit olla hiukan valikoivampi. Uuden aviomiehen löytäminen ei silti ole helppoa ja nopeaa, vaan on tutustuttava moniin miehiin ja kestettävä pettymykset.

jotkut miehet ajattelee, että jos nainen antaa ekoilla treffeillä niin se on liian helppo, välittämättä siitä että kyllähän he itsekin tällöin "antoivat"..joka tapauksessa jos itse ei halua vain seksisuhdetta niin silloin ei kannata sekstata heti alussa, vaan vasta kun mies on kertonut mitä haluaa.

Vierailija
18/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se parisuhteen kannalta tärkeää tietää, milainen toinen on sängyssä. En osaisi itsekään sanoa, mitä haluan, ennen kun on oltu sängyssä. Jos mies on onneton sänkyhommissa niin ei siitä voi mitään tulla.

Onko mulla väärä asenne?

Haluaisin miehen, joka olisi intohomoinen rakastaja ja samalla hellä aviomies. Onko niitä edes?

Vierailija
19/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se parisuhteen kannalta tärkeää tietää, milainen toinen on sängyssä. En osaisi itsekään sanoa, mitä haluan, ennen kun on oltu sängyssä. Jos mies on onneton sänkyhommissa niin ei siitä voi mitään tulla.

Onko mulla väärä asenne?

Haluaisin miehen, joka olisi intohomoinen rakastaja ja samalla hellä aviomies. Onko niitä edes?

Joten kyllä, kriteerisi ovat turhan korkealla. Etsi nyt siis miestä jonka kanssa klikkaa ja pidä jalat ristissä. En minäkään haluaisi lukkoa joka aukenee monelle avaimella..

Vierailija
20/86 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesi oli ihana, kiitos:) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi