Parisuhteessa olevat: milloin olette harrastaneet edellisen kerran seksiä?
Meillä ollut edellisen kerran seksiä viime syksynä, reilusti yli puoli vuotta sitten. Säälittävää eikö totta?! Pitäisköhän vihdoinkin erota? Tuntuu välillä että jää elämä alle 35 vuotiaana kokonaan elämättä. Miestä ei vaan kiinnosta, hän ei "jaksa". Eikä muutosta tunnu olevan näköpiirissä, ikinä. :((
Kommentit (155)
Kylläpä hyvinkin saattais miestäs haluttaa panna jotakuta hehkeämpää ja kiinnostavampaa naista.
25
Kylläpä hyvinkin saattais miestäs haluttaa panna jotakuta hehkeämpää ja kiinnostavampaa naista.
25
Sinä et tiedä mun hehkeydestä ja kiinnostavuudesta mitään kuten et myöskään mieheni mieltymyksistä. Me sen sijaan olemme keskustelleet asiasta kotona ja tiedän missä vika on. Ei miesten rehellisyys tarkoita aina sitä, että haluaa vaihtaa nuorempaan, eivät kaikki halua vaikka sun miehesi niin sut on uskomaan saanut.
viime vuoden puolella.. Ja pari kertaa max. Juu, sama mietityttää täälläkin (ja vit**aa). Miehellä erektio-ongelmia, mutta apua ei vaan voi hakea.. Niin ja ikää mullakin n 35 v., harmittaa kun on pieni lapsi, jos tämän takia "pitää" erota. Tietenkin tämä tuonut myös muita ongelmia suhteeseen..
Pari viikkoa sitten. Ja olikin eka kerta tänä vuonna. Yhdessä 14v ja ikää nelisenkymmentä. Toista se oli silloin nuorempana :D.
Suhteemme on 3 vuotta vanha.
Ennen tätä suhdetta elin ilman parisuhdetta (ja seksiä) kymmenisen vuotta. Ihan hyvin pärjäsin enkä tuntenut oloani onnettomaksi ja elämääni vajaaksi. Siltä pohjalta sanoisin, että en automaattisesti ajattele että jos on parisuhde pitää myös olla seksiä (enkä myöskään että jos on seksiä niin pitää olla myös parisuhde). Mutta tietysti jos sitä kovasti kaipaa eikä saa niin ehkä suhde on liian vaikea ja tuottaa enemmän kärsimystä kuin tyydytystä.
Harrastellaan noin kerran viikossa.
Nyt ollaan selibaatissa hetki kun unohdin minipillerit kotiin lomamatkan ajaksi.
Miestäni ei kiinnostanut seksi puoleen vuoteen,mutta synnytyksen jlk olen ollut haluttua tavaraa uusine muotoineni ;)
Ja yhdessä olemme olleet vasta 1,5v
ja seksiä harrastamme noin 4-5 kertaa viikossa. Yhdessä 20 vuotta ja lapsia 5 :)
Viime yönä viimeksi. Joka viikko säännöllisesti 2-3 krt, lomilla enemmänkin. Yhdessä 20 vuotta, kuusi lastakin.
Yhdessä ollaan sekstattu joskus vuosi sitten. Vaimo aina pihtaa vuoden jaksojakin.
Ns. Pettämisestä en ole ns. jäänyt kiinni.
Yhdessä 12 vuotta. Seksiä viimeksi n. 12 tuntia sitten :)
AP, mikähän miehelläsi on ongelma? Hyvin harvinaista ettei seksiä JAKSA! Masentunut? Liikaa töitä? Toinen nainen?
harvaan harrastavia... viimeksi ehkä 3 viikkoa sitten, tahti vaihtelee kerran viikosta kerran 6 viikkoon. Aiemmin kun olin raskaana, oli pidempiäkin taukoja. Jossakin vaiheessa stressasin asiasta mutta nyt en enää jaksa. Meillä miehen kanssa muuten hyvä liitto, mutta joku kemia meiltä puuttuu... Mies ei painosta minua ja sanoo, että voi ihan yhtä hyvin tehdä sen oman kätensä kanssa kuin minun. Ja minua ei vain haluta. :/ Ollaan vähän päälle 3-kymppisiä molemmat, kaksi lasta.
Yhdessä 12 vuotta. Seksiä viimeksi n. 12 tuntia sitten :)
AP, mikähän miehelläsi on ongelma? Hyvin harvinaista ettei seksiä JAKSA! Masentunut? Liikaa töitä? Toinen nainen?
, se on vain velvollisuus kuten tiskaaminen tai pyykinpesu. Hyvä, että ei enää ole sitä velvollisuutta. Ei tarvitse pelätä jo alkuviikosta, että huh huh - lauantaina se on taas edessä ;(
Saan muutaman kuukauden välein. Eivät kohtaa halut eivätkä aikataulut.
ikää 20, yhdessä kaksi vuotta. Nyt jo sellainen olo, että myöhemmin tulen katumaan suhteeseen jäämistäni. Miestä ei haluta.
Yleensä 2-3 kertaa viikossa. Jos päästään kahdestaan jonnekin viikonlopuksi tai saadaan olla kotona kahdestaan, niin sittenhän sitä ei paljon muuta silloin tehdäkään.
Ollaan yli 40 v, lapset teinejä ja yhteiseloa 25 v.
Yleensä 2-3 kertaa viikossa. Jos päästään kahdestaan jonnekin viikonlopuksi tai saadaan olla kotona kahdestaan, niin sittenhän sitä ei paljon muuta silloin tehdäkään.
Ollaan yli 40 v, lapset teinejä ja yhteiseloa 25 v.
miten te jaksatte? Miten saa itsensä siihen mielentilaan, että se hinkkaaminen olisi nautinnollista? En halua loukata, kysyn vain. Anteeksi. Koska minusta seksi on aivan kamalaa.
viimeisen kerransyyskuussa 2009.