Parisuhteessa olevat: milloin olette harrastaneet edellisen kerran seksiä?
Meillä ollut edellisen kerran seksiä viime syksynä, reilusti yli puoli vuotta sitten. Säälittävää eikö totta?! Pitäisköhän vihdoinkin erota? Tuntuu välillä että jää elämä alle 35 vuotiaana kokonaan elämättä. Miestä ei vaan kiinnosta, hän ei "jaksa". Eikä muutosta tunnu olevan näköpiirissä, ikinä. :((
Kommentit (155)
Eikä kummallakaan ole mitään ulkopuolisiakaan suhteita ollut. Meillä on nykyään sellainen kaveriavioliitto. Ihan kuin olisin veljeni kanssa naimisissa. Onneksi ollaan molemmat tällaisia (ehkä jopa) aseksuaaleja. Jos halut olisi kovin erilaiset, tilanne olisi varmasti hankala.
Eilen illalla jotain pientä hiplausta, mutta nukkuminen voitti. Neljä vuotta oltu yhdessä ja seksiä noin kolme kertaa viikossa. Vähempään en myöskään tyydy!
ja seksiä harrastamme noin 4-5 kertaa viikossa. Yhdessä 20 vuotta ja lapsia 5 :)
jos lapsia on noin monta. Eikö niistä joku ole kotona ja valvo myöhempään.
Seksiä harrastamme 1-2 kertaa viikonlopun aikana, koska viikot olemme erossa töiden vuoksi. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta, vauva on 6 kk.
Seksiä en viitsi ruinata, kun se on sellaista "täytyykö sitä nyt..." meininkiä... Välillä tuntuu, että mies halusi vaan lapsia, ja seksi ei muuten oikein nappaa...
Muuten parisuhde on ihan ok, ja toisaalta tekisi mieli tehdä syrjähyppy. Saada tuntea hetken olevansa nainen, haluttava, himoittu, kiihkeä jne. Mutta en tiedä, pystyisinkö elämään sitten elämää eteenpäin ihan normaalisti, niin jäänyt toteuttamata tämäkin kokeilu.
Miten voi olla seksiä usein ja lapsia 5-6?
Eikö aina joku lapsista ole hereillä?
Itselläni ainakin menee halut jos on edes hiukan mahdollista, että lapsi kuulee.
Meillä ollut edellisen kerran seksiä viime syksynä, reilusti yli puoli vuotta sitten. Säälittävää eikö totta?! Pitäisköhän vihdoinkin erota? Tuntuu välillä että jää elämä alle 35 vuotiaana kokonaan elämättä. Miestä ei vaan kiinnosta, hän ei "jaksa". Eikä muutosta tunnu olevan näköpiirissä, ikinä. :((
Meillä on lapsia neljä, yhdessä oltu 6½vuotta, uusioperhe olemme, neljästä lapsesta yksi yhteinen.. ja ongelma ollut alusta asti, ainakin minun kohdallani juuri tämä, että itseä haluttaisi lähes 7pv viikossa ja miehelle riittää 1-2xkk.. nyt tulee jo muutkin miehet mieleen.. tuntuu että ei jaksa tätä haluttomuutta.. kun on kuitenkin joskus ollut suhteessa jossa saatettiin rakastella x4 peräkkäin, ja tätä tehtiin toki päivin ja öin, aina kuin mahdollista.. tälläistä haluaisin nykyisestä parisuhteestanikin, mutta kun mies ei jaksa.. Saan kyllä sen pikaisen tyyliin "ihana, olet aivan märkä.." pam pam pupu tyyliin ja se on siinä.. Erota en luonnollisestikaan halua, onhan hän ihana mies ja hyvä perheenisä, perhe-elämä sujuu arjen asioissa ok, lukuunottamatta siis tätä minun turhautumistani ja sitä myöten äksyilyäni.. koskettelua ei ole, en ole ikinä miehelleni kulta tms kuin nukkumaan mennessä satunnaisesti.. Niin, menikö jo väärälle raiteelle, mutta mitä teen? Lelut ja pelit olen yrittänyt, ehdottelut ja aloitukset teen järjestään minä, miehen aloitteesta ollaan oltu varmaan neljä? kuinka monta vuotta sitten..
nimi hymy, joka alkaa hyytyä
minulla ollut ke, to, la,su ja ma. ;)
ja tänän, ehkä huomennakin
Viimeksi heinäkuussa v. 2006 ja v. 2009. Yhdessä 21 vuotta, 1 lapsi. Seuraavaa kertaa ei taida tulla ollenkaan. Vaimo ilmoitti ettei halua seksiä.
ja meillä seksiä tais olla viimeks 1,5 kk sitten.
Tää on meillä ihan normaalia.Ei jaksa ottaa paineita :)Suhde voi hyvin,ei olla mitään superpupuja kumpikaan.Halitaan ja pusitaan kyllä päivittäin.
Meillä vaihtelee 2-6x viikko, kaks on ehdoton minimi.
Ja joo, olen tyytyväinen seksielämääni. Yhdessä ollaan oltu 18v, kaksi lasta ja kolmas tulossa.
Eikö aina joku lapsista ole hereillä?Itselläni ainakin menee halut jos on edes hiukan mahdollista, että lapsi kuulee.
Meillä lapsia 7 ja kahdenkeskistä aikaa on joka ilta, kun lapset nukkuu. Valvomme siis pari tuntia yli sen, kun viimeinen tenava nukahtaa. En voisi kuvitella tilannetta, että taukoa olisi jopa kuukausia. Meillä kun pisimmät tauot on ollu pari viikkoa synnytysten jälkeen, muuten lähes säännöllisesti muutama kerta viikossa.
Eikö aina joku lapsista ole hereillä?Itselläni ainakin menee halut jos on edes hiukan mahdollista, että lapsi kuulee.
aamulla sängyssä ja iltapäivällä sohvalla.
Sen jälkeen oli niin kertakaikkiaan kamala riita seksistä, että annoin miehelle luvan käydä vieraissa. Hän sanoi ettei halua, mutta koska hän ei ole sen jälkeen vongannut, tavalla tai toisella hän on ilmeisesti asian ratkaissut.
Mä olen helpottunut kun ei enää tarvitse harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta ei tämä kovin hyvin ole silti mennyt. Kumpaakin tuntuu suututtavan toisen naamankin näkeminen.
sitä ennen lauantaina iltapäivällä ja saunassa illalla.
Juu 10 vuotta asuttu yhdessä ja 3 lasta.
En voisi kuvitella elämäni ilman seksiä esim viikkoa pidempään -varsinkin jos molemmat on siihen kykeneviä.
Yhteisiä vuosia reilut 7 ja seksi on tärkeä osa suhdettamme. Juuri eilen mietin, etten voisi kuvitella olevani suhteessa ihmisen kanssa, joka ei koe samoin.
mutta nyt en valitettavasti muista. Ehkä viime tai toissa viikolla, joka tapauksessa liian kauan sitten.
ikää 29, yhdessä 5 vuotta.