Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaitten narskuttelusta puoli päätä kipeä, mikä avuksi?? Apua!

Vierailija
05.05.2012 |

Olen tiistaista asti potenut hammassärkyä ja syyksi paljastui hammaslääkärissä käydessä yöllinen hampaitten pureminen ja narskuttelu. Nyt on ohimoita myöten pää kipeä, hampaat oikealta puolen niin kipeät ettei kärsi yhteen purra eikä mikään lääke auta :(( Olo on tosi kurja, eikä kiskoa tähän hätään saa, mikä auttaisi? Poskilihaksetkin on ihan jumissa ja kipeät :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen hermoston yliaktiivisuus -> stressi.

Vierailija
22/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia poskilihaksiin! Toimii ihan oikeasti ja on suositeltu toimenpide narskuttelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehtiin kunnallisella kisko aivan väärin. Jouduttiin korjaamaan myöhemmin. Käyttävät halvinta laboratoriota, eikä osaaminen riitä. Oli liian koekea ja paksu edestä ja takaa. Pahentaa vaan oireita.

Sama tuntui aamuisin, että kitalaki halkeaa. Kävin sitten teettämällä yksityisellä uuden. Nyt toimii. Kannatti maksaa vähän enemmän yksitysellä.

Vierailija
24/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxia poskilihaksiin! Toimii ihan oikeasti ja on suositeltu toimenpide narskuttelijoille.

Samalla rypyt lähtee naamasta.

Vierailija
25/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmaa ettei siellä ole bruksauksen lisäksi reikää?Siellähän pitäisi bruksauksen takia olla vähintään pulpiitti koska noin kipeä.Etkö saanut antibioottikuuria?Kiskot voidaan teettää kyseisessä tapauksessa myös päivystyksessä.Voi saada myös jotkut "pikakiskot"akuuttiin särkyyn.Itsellä 3 viikkoa oli kovat säryt ja kaikki nuo luettelemani toimenpiteet tehtiin,tosiaan paikattiin kaikkia reikiäkin.Nyt tilanne rauhoittunut ja ylihuomenna tulee jo kiskotkin.Voimia ja paranemista!Apua kannattaa hakea niin kauan että helpottaa.Nimimerkillä viidesti päivystyksessä.

Vierailija
26/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla rypyt lähtee naamasta.

Ei lähde, jos sitä botoxia pistetään vain ja ainoastaan sinne narskuttelulihaksiin.

Vierailija
27/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla purentakisko ja sitten käytän opamoxia niin eivät juurikaan ole kipeät. Stressistä johtuvaa minulla narskuttelu.

Vierailija
28/28 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikeharjoitusohjeet:

https://www.ebm-guidelines.com/xmedia/hoi/hoi50057f.pdf

Hierontaohjeet:

https://www.terveysportti.fi/xmedia/hoi/hoi50057h.pdf

Em. ohjeet voivat auttaa, kannattaa kokeilla. Purentakiskot kuitenkin se tärkein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan