Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olis kiva paikka pitää 30-vuotisjuhlat Helsingissä? ov

Vierailija
05.05.2012 |

Täytän kohtapuoliin 30 vuotta ja olisi kiva pitää juhlat kavereille. Juhlat eivät olisi mitkään "pönötysjuhlat" (niitäkin on nähty, ei kiitos) vaan rennot kekkerit joissa olisi ehkä jotain yllätyksellistä ohjelmaa ja loppuillasta vois juoda itsensä hauskaan hiprakkaan.

Millaisissa paikoissa te muut olette pitäneet juhlianne? Olisiko paikaksi paras koti, baari, ruokaravintola, joku erillinen juhlatila vai edullinen kerhotila?

Millaisiin juhliin itse haluaisit tulla vieraaksi?

Kaikki ehdotukset ja mielipiteet huomioidaan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaressa on kiva.

Vierailija
2/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muualta olevana ja siellä vain muutamia kertoja käyneenä olen aivan hullaantunut siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti on paras paikka jos vieraita on noin/max 10 hlö. Jos pidät isommat juhlat ja rahaa on, niin varaa ihmeessä esim jostain ravintolasta tilat, syömiset, juomiset, jne. Itse arvostaisin herkullista ja laadukasta ruokaa, tyylikkäitä drinksuja, näyttävää paikkaa, tilavuutta ja musiikki ei missään nimessä saa olla niin kovaa että keskustelu on vaikeaa tai ei onnistu.

Vierailija
4/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa drinkkien tarjoamiseen vieraille ei ole, koska olen toosi huonosti palkatulla alalla. Siksi ajattelin panostaa ohjelmaan.

t. ap

Vierailija
5/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on halvat vuokrat. Saa viedä omat juomat ja ruoat. Ylensä klo 24 asti saa olla.

Olen ollut monissa sellaisissa juhlissa, jotka on ko.paikoissa järjestetty. Ne on olleet superhyviä:))

Vierailija
6/8 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana iltana esiintyy miss divet ja jukka kuronen tai muita hyviä drag-staroja. varaat kabinetin ja tarjoat siellä alkupalat ja jokainen voi sit syödää ja kupittaa oman maun mukaan. sitten vaan siirrytte salin puolelle bilettämään.

toinen vaihtoehto on joku saunakabsu, mutta niissä pitää yleensä ottaa anniskelut ravintolasta, eli omia juomia ei voi tuoda

Vierailija
7/8 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Itse pohdin samaa kuin ap aikanaan ja päädyin haun kautta tähän ketjuun. Siisti kerhotila (jonne varmaankin tilaisin sapuskat) vai baari yksityiskäyttöön, siinä vasta pulma. Kyseessä valmistujaisjuhlat ja vieraiden ikähaitari 30 - 40v

Vierailija
8/8 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oman maun mukaan,miten jaksaa järjestellä ja paljon on rahaa laittaa jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan