Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "miesten hommia" osaat tehdä?

Vierailija
05.05.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä teen päivittäin "miesten hommia", olen remppa-alalla. Osaan esim. tehdä kylpyhuoneremontin purkutöistä, kalusteiden asennuksiin asti, eli alusta loppuun saakka. Hyvinkin monipuolisesti kodin kaikki hommat. Pienet sahkö ja putkityötkin onnistuu.

Teen myös ruoan, siivukset, ompelut, leipomiset, pyykkäykset. Aika monitoiminen neito siis :)

Vierailija
22/23 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt autottoman yksinasuvan naisen tulee osata...lamppujen vaihdot sokeripaloineen, seinään poraamiset, tv:n & stereoiden "asennus" (joo tää on kuulemma joillekin naisille ylitsepääsemättömän vaikeaa), lumityöt, ja pikkurempat tyyliin polkupyörän huolto, tapetointi, maalaus, irronneen oven kahvan takaisinruuvaus... enää en edes yksin asu, mutta nämä opin yksinasuessani ja nykyäänkin pitkälti huolehdin, koska muuten saa odottaa viikkokausia jännittäen tekeeköhän mies lupaamaansa hommaa vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä rajoitteita mm auton korjaamiseen on siinä, ettei meillä ole paikkaa missä laitella autoa. Kadulla ei oikein ilkeä muuta kun perusjuttuja hoidella (polttimoiden, sulakkeiden yms vaihtoa).

Kerrostaloasuntoa ei myöskään tarvitse rempata, mutta vasara ja pora ym työkalut pysyy kyllä kädessä paremmin kuin monella miehellä.

Lamput & sulakkeet tietty vaihdan/asennan itse.

Viemärit avaan minä, jos tukkoon menee.

Mitäköhän vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan