Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai *TU! Pääseekö näistä kuukautiskivuista KOSKAAN!

Vierailija
05.05.2012 |

Joka kuukausi sama parin päivän helvetti. Mitenhän naiset on kestäneet aikana, kun särkylääkkeitä ei oltu keksitty.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi sama parin päivän helvetti. Mitenhän naiset on kestäneet aikana, kun särkylääkkeitä ei oltu keksitty.

Miksi sinä sitten kärsit joka kuukausi, kun konstejakin on olemassa?

Tulehduskipulääkkeiden lisäksi on vahvempiakin, on vuodonniuksentajaa, hormoonikierukkaa, lämpötyynyä, piikkimattoa, lihasrelaksanttia.

Toivottavasti otat oman kipusi vakavasti ja haet apua.

ps. myös buranaan voi saada reseptin, niin tulee halvemmaksi, vaivahan on vakituinen ja pitkäaikainen.

Vierailija
2/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hormoonikierukka, häviää kivut ja menkatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synnytin.

Sen jälkeen ei oo tuntunut missään, mikään.

Vierailija
4/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne vaihdevuosissa lakkaa...mutta tilalle tuleekin sitten kuumat aallot ja raivarit...;)) Koskaan ei o hyvä..;)

Vierailija
5/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hormoonikierukka, häviää kivut ja menkatkin.

sama täällä, hyvästi menkat ja krampit!

Vierailija
6/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipuja, ei menkkoja, ei pelkoa raskaudesta.

Vierailija
7/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kiertoa sitten laitettu ja nyt ei enää tullut menkkakipuja O_O - ennen olisin lähtenyt särkylääkettä etsimään vaikka keskellä yötä, mutta nyt ei tullut tarvetta, oli ihmetyksen aihe. Menkat muutenkin lyhentyneet jo nyt viidestä päivästä kahteen :)

Vierailija
8/12 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka.. Mulla nyt ehkäisykapseli ollut vuoden ajan (kuukauden päästä poistetaan) ja menkat olleet lähes taukoamatta.. Eihän tuo hormonikierukka aiheuta samanlaista? Olen meinaan kuullut että monella kenellä ehkäisykapseli on, niin on myös ollut tuota menkattomuutta (itselläni sitten toinen ääripää)

Vierailija
9/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli hormonikierukasta samanlaista pahoinvointia kuin molemmissa raskauksissa. Luulin ensin, että oon taas raskaana, mutta se olikin hormonikierukka, joka teki mulle huonon olon. Onneksi sai puolet rahoista takaisin, kun kierukka ei sopinutkaan.

Mulla on ollut myös menkkakipuja, mutta niihin on auttanut kurpitsansiemenet ja sitruuna. Ihan oikeasti!! Kourallinen kurpitsansiemeniä pureskellaan hyvin ja sen jälkeen otetaan muutama tippa sitruunatippoja (luontaistuotekaupasta), jotka oon sekoittanut hunajaan. En ole sen koomiin tarvinnut särkylääkettä menkkakipuihin. Ja enää ne menkkoja edeltävät päivätkään ei ole tuskaisia. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
10/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvottelua ja epämääräisiä kipuja. Ei siis tosiaan sovi kaikille.

Vierailija
11/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä jo synnyttänyt?

Mullakin jäi järkyttävät menkkaoireet raskauden ja synnytyksen myötä jo 9 vuotta sitten, eivätkä ole palanneet, onneksi. Tosin tässä on kaksi lasta lisääkin tullut tehtyä.

Sulla ei ilmeisesti kuitenkaan ihan kamalat kivut ole, jos et ole apua hakenut? Mulla oli ennen tuota raskautta ne kivut sellaiset, että noudi kuume, oksentelin, ja kohtu supisteli niin pahasti, että en pystynyt välillä kävelemään. Näistä kivuista johtuen mun esikoinen meinasi syntyä kotiin, kun odottelin sairaalaan lähtöä liian pitkään, kun odotin niitä kuukautiskipuja potenssiin sata. Todellisuudessa niitä ei koskaan tullut, vaan nuo kuukautiskivut ovat olleet pahempia.

Mutta mulle siis määrättiin aikanaan Miranax- migreenilääkitys noihin menkkakipuihin, ja ne auttoivat ihan ok, jos niitä otti säännöllisesti, ja aloitti jo ennen kuin kivut alkoivat. Jos kipu ehti alkaa, kului monta tuntia ennen kuin sen sai taas pois.

Vierailija
12/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodon. Kerran kuussa oli normimenkat, ja siinä välillä tiputtelua lähes päivittäin. Kaikilla ei siis tule onni ja autuus hormonikierukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä