Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehesi käynnistää a)pyykkikoneen b)astianpesukoneen c)kuivausrummun?

Vierailija
05.05.2012 |

Meillä b.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi osaisi kun ei osaa edes täyttää mitään niistä.

Turha sitä on tyhjää konetta käynnistää.

Vierailija
22/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä kyllä kiistellään. Minulla pidemmät työpäivät pidemmän matkan takia, ansaitsen enemmän rahaa talouteen, joten en keksi mitään syytä miksi minun pitäisi tehdä enemmän kotitöitä. Mies tekee pihatöitä ja minä pyykkään. Minäkin tekisin mieluullin ulkotyöt, kun muutenkin saan olla päivät sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen meillä kaikki ko. käynnistykset ja täytöt.

Ei muuten paljoa naiseltakaan vaadi tuon vertainen koneiden käynnistys, että siihen miestä avuksi tarvittaisiin!

Miehellä on meillä hieman vaativammat tehtävät.

Vierailija
24/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä taas, varmaan joku uskis.

Entä osaako vaimosi käynnistää auton? ...tai television...

Vierailija
25/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten paljoa naiseltakaan vaadi tuon vertainen koneiden käynnistys, että siihen miestä avuksi tarvittaisiin!

Vierailija
26/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunlainen mies ei minulle kelpaisikaan. Vapautuksen kotitöistä saisi vain vaikeasti sairastunut.

Vierailija
28/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noiden käyttö kuuluu myös lasten viikottaisiin askareihin. Kaikki kolme poikaa ovat alakouluikäisistä lähtien vastanneet omasta pyykkihuollostaan täysin. En siis tee asialle mitään vaan saavat ihan itse hoitaa pyykkinsä pesuun, pestä ja kuivata ne ja sen jälkeen hoitaa puhtaat pyykit kaappiin. Hyvin pelittää ja pääsee äippy helpommalla :) Eikä tarvitse tulevien miniöiden valittaa, että poikani ovat avuttomia.

Vierailija
29/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpua ei tosin meillä ole mutta eiköhän tuo osaisi.

Oma-aloitteisuudesta en niinkään puhuisi, varsinkaan pyykkikoneen kohdalla... Ja vaatteiden pesuohjeiden lukeminen, noudattamisesta puhumattakaan, on selkeästi hyvin vaikeata. En ole itsekään noissa kovin tarkka, mutta ns. parempien vaatteiden kohdalla kyllä katson saako lingota tm. Meillä mies siis osallistuu pyykkihuoltoon, mutta vain minun valvonnassani tai tarkkaan ohjeistettuna.

Vierailija
30/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lupa käyttää vain tiskikonetta. Sen verran monta koneellista pyykkiä pilannut, että pyykit on mun kontolla nykyään. Mies hoitaa tiskit.

Vierailija
31/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tarkoituksella valinnut sellaiset mallit, joiden käyttö on niin äärimmäisen yksinkertaista, että jopa insinööri osaa.

Mutta ei mies niitä käynnistä kuin äärimmäisessä hätätapauksessa.

Vierailija
32/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mitä ovat ne tehtävät, joihin sinä naisena et kykene?

Meillä sellaiset ovat asentajan ammattitaitoa vaativat siinä tapauksessa, että joku kone tai kulkuneuvo on rikki.

Vierailija
33/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osaa ihan kaikki, osaa käyttää myös silitysrautaa ja -lautaa, yleiskonetta, leivänpaahdinta, kahvinkeitintä, porakonetta, hiomakonetta, traktoria, telkkaria, tietokonetta ja printteriä sekä skanneria.

Voi olla muitakin taitoja, joita en vaan nyt osaa luetella ;-)

Vierailija
34/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei viitsi käynnistellä kuin astianpesukonetta.

Vierailija
35/35 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ja lisäksi mies osaa mm. käyttää hellaa ja kahvinkeitintä sekä soittaa itsenäisesti ovikelloa.

Oikeasti en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, joka ei selviytyisi tai haluaisi selvitä kodin jokapäiväisistä askareista, ellei sitten esteenä olisi jokin miehelle sattunut vamma tai sairaus. Oma isäni teki kaikkia kotitöitä, samoin mieheni isä. Tuntuisi hullulta asua ison lapsen kanssa, joka seisoisi avuttomana jokapäiväisten rutiinien edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä