Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla nalkuttavaa miestä kun mulla?

Vierailija
04.05.2012 |

Aina näyttää olevan toisinpäin. En itse ole nalkuttaja, ja miehen nalkutus ottaa hermoon niin että ero on ollut monta kertaa lähellä. Mies luulee saavansa muutettua minut juuri sellaiseksi kun hän haluaa ja muutenkin väheksyy tekemisiäni.

Vaihdettaisko jonkun nalkuttavan naisen kanssa pareja? Voi kun löytäisin boheemin, empaattisen ja avoimen miehen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan, tuttu lause meilläkin esim. "on aikaa lukea sitä lehteä/olla mätänemässä koneella/katsoa telkkaria vaikka näkee että lelut ovat hujan hajan. Ja olen esim. nukuttanut lapsia hysteerisen väsyneinä pari tuntia. Että kiitos vaan tästä tunteesta, että ollaan "yhdessä veneessä", eikö perheessä PITÄISI olla?

Mies kuulemma aikoo "kouluttaa" minua niin kauan että opin tekemään asiat hänen tavallaan. Uskomattoman kuuloista, mutta totta. Enkä aio tehdä niin, korkeintaan jonkun toimivan vinkin voin jostain asiasta ottaa, mutta omakin luoteeni on aika "säpäkkä", enkä suostu alistumaan kenellekään.

päihteitä mies käyttää erittäin harvoin ja vähän, saa sitten haukkua minua alkoholistiksi, kun joskus harvoin juon.

Ap

osunu ja uponnu, mut tää oli aikalailla se viimenen niitti.. Meillä mies ei juo kuin max. 1 saunaoluen ja ehkä 1-2krt vuoteen käy jossain "ulkona", itse taas tykkään ottaa pari siideriä/pari lasia viiniä silloin tällöin.. Niin yleensä mies motkottaa "taasko sä dokaat" tms... Ja siis kyse on oikeasti tyyliin 1-2 lasista viiniä/ joka toinen vko.. Lisäksi aina valittaa kun en siivoa/pese autoani, koska en siivoa tarpeeksi kotona... Miehen mukaan en tee muuta kuin laitan ruokaa ja pese pyykkiä.. (kuitenkin hoidan lastamme, käyn täyspäiväisesti töissä, pesen vessan, pyyhin pölyt, järjestelen paikkoja, hoidan kukat [niin sisällä kuin ulkona], siivoilen keittiötä [en kovin ahkerasti, sen myönnän, mutta kuitenkin] jnejne..) Meillä anoppi ja appi tykkäävät kovasti minusta ja ovat tyytyväisiä kun miehellä on näin ihana ja edustava ja mukava etc. vaimo ja ovat onnellisia kun poikansa löysi näin ihanan ihmisen rinnalleen, joka myös on niin mukava miehen lasta kohtaan. Viimeksi tavatessamme muistivat siitä taas mainita ja siitä miten olen miestä muuttanut parempaan suuntaan, niin mies senkin väänsi negatiiviseksi minua kohtaan, vanhempiensa edessä...

Mies on kuitenkin todella hyvä isä, hoitaa lapsia hienosti, tekee pihahommia, joitain kotitöitä, pitää huolta autostani (jotta sillä olisi hyvä ja turvallinen minun ja lasten kulkea), muistaa minua syntymä-, äitien-, hääpäivänä erittäin hienoilla asioilla/lahjoilla, on (ainakin tietääksi) uskollinen ja kaikinpuolin hyvä mies.. Mutta se jatkuva nalkutus, minun moittiminen ja muu on saanut minut täysin sulkeutumaan ja haluttomaksi puhumaan/kertomaan asioita hänelle ja myös (uskomatonta kyllä) täysin välinpitämättömäksi seksistä.. Ennen olen ollut melkeinpä nymfo.. Nyt siis annan miehelle ja toki sitten myös nautin siitä, mutta en itse jaksa vaivautua enää tekemään aloitteita...

Vierailija
2/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans olen miettinyt että eikös naisten pitäis olla se nalkuttava, aina kaikki puhuu että kun naiset nalkuttaa mutta voi välistä julkisesti puhua että kyllä ne miehetkin nalkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hirveetä. Olen haaveillut lähtemisestä. Jätän koko paskan ja muutan pois. Äidiksi musta ei ole se on selvä. Antaa hänen olla hyvä isä.

Tein eilen aloituksen vähän samasta aiheesta. Minä ansaitsen. koko mun elämä on yhtä virhepisteitä ja kurinalaisuuten totuttelemista.

Mitä paskempi olen, sen parempi hän on. Näkisit vaan salaatin, jonka hän tekee lähes joka aterialle. On kurkut aseteltu kauniisti kukkaseksi jotta lapset sitten söisivät sitä paremmin ym. muuta .

Vierailija
4/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki roolit ihan päinvastoin.

Mies pihtaa, mies silittää vielä vaatteita, kun muu perhe odottaa eteisessä. Mies nalkuttaa MUN sukista pitkin kämppää. Heh.

Vierailija
5/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei toinen riitä sellaisena kuin on, ei paljon lisättävää ole.

Nalkuttajalta voi aina kysyä mikä sitä oikeasti riivaa. Oikea ongelma ei ole koskaan nalkutuksen aihe vaan sen takana on jokin isompi juttu

Vierailija
6/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin siis ikävä kyllä löytyy :( siis eiköhän tuo huomauttelu, valitus jne. liity tietyntyyppiseen luonteeseen tai kenties persoonallisuushäiriöön, että kaiken pitää olla just niin kuin tämä herra/rouva sanoo.

On "jotenkin" sietämätöntä, että minä odotan avioliitolta tunne-elämän toimivuutta, ja miehen mielestä liitto toimii, jos astiat asettelee OIKEIN tiskikoneeseen (itseäni ei kiinnosta paskaakaan hänen mielipiteensä, koska on mollannut omia tapojani niin pitkään). Ap

Vierailija
7/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin, hän täyttää apk:n, koska minä en osaa sitä täyttää.

Ollos hyvä vaan. Ihan sama.

Kun mies on poissa, pesen vaan pesemisen riemusta vajaita koneellisia ja aina on siistiä ja puhdasta!

Vierailija
8/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin, hän täyttää apk:n, koska minä en osaa sitä täyttää.

Ollos hyvä vaan. Ihan sama.

Kun mies on poissa, pesen vaan pesemisen riemusta vajaita koneellisia ja aina on siistiä ja puhdasta!

Vierailija
9/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kelpaan. JA hänhään haluaa joka päivä. Puhuu aina että hänellä on kahden päivän kierto!

Mä en anna kuin silloin kun olen tarpeeksi kännissä.

t. 3 7-8

Vierailija
10/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein huvitti nuo teidän osuvat esimerkit.

Meillä mies saattaa esim. imuroida uudestaan minun jälkeeni, koska hänen mielestä imuroin liian nopeasti. Ja tähän ei vaikuta se, että lattiat ovat aivan puhtaat...

Ja minun ns. nopeus verrattuna häneen tulee siitä, että ennen imurointia järjestelen tavarat ja teen lattiat vapaiksi, jotta olisi selkeät ja helpot imurointimestat.

Nalkuttava ukko.. Meillä myös muu perhe odottelee pääsääntöisesti aina miestä autossa, kun pitäisi jonnekin lähteä. Neuroottinen kontrolloiva valittaja mitätöijä olisi aika kuvaava..

Vierailija
11/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saattaa esim. imuroida uudestaan minun jälkeeni, koska hänen mielestä imuroin liian nopeasti. Ja tähän ei vaikuta se, että lattiat ovat aivan puhtaat...

Ja minun ns. nopeus verrattuna häneen tulee siitä, että ennen imurointia järjestelen tavarat ja teen lattiat vapaiksi, jotta olisi selkeät ja helpot imurointimestat.

Nalkuttava ukko.. Meillä myös muu perhe odottelee pääsääntöisesti aina miestä autossa, kun pitäisi jonnekin lähteä. Neuroottinen kontrolloiva valittaja mitätöijä olisi aika kuvaava..

Vierailija
12/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä kotona myös yksi nalkuttava mies! Hänellä on vaikeuksia sopeutua eri tapoihin tehdä asioita. On muutenkin riippuvainen rutiineista. Ihan oikeasti ei tajua, että on monta tapaa tehdä sama asia, ja lopputuloskin on ihan yhtä hyvä. Joinain päivinä se ahdistaa kovasti, mutta useimmiten osaan vaan kääntää kuuron korvan...

Vierailija
13/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kymmenen vuotta tätä sikaboheemia katseltuani alan olla enemmänkin nalkuttavan eksäni linjoilla.

Vierailija
14/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen kontrolloiva valittaja mitätöijä olisi aika kuvaava..

Osui ja upposi!

Vierailija
15/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyneet yhteen? Tuliko piirteet yllätyksenä?

Vai jonkun seurauksena?

Me ollaan oltu yhdessä 17 vuotta.

3 /7-8

Vierailija
16/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin jossain vaiheessa diagnosoida miestäni, koska ajattelin, että kun olis joku diagnoosi, niin voisin sanoa huonoina päivinä itselleni, ettei se tahallaan ole tuollanen #*##!6@@. Asperger, obsessiivis-kompulsiivinen, neurootikko olivat ne, mitkä osuvat meillä lähimmäs.

Vierailija
17/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vielä plankkaa kenkiä, silittää farkkuja, viikkaa muovipusseja tai tekee muuta "tarpeellista" asiaankuuluvaa.

Kai tähän oppii - joskus ehkä kai...

Vierailija
18/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläpä järjestelee tavaroitaan nyt ITSE suunnittelemassaan talossaan.. mikään minun ideani ei mennyt läpi.

Vierailija
19/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on nyt viimein tehonnut se että olen muuttanut omaa käytöstäni.

Ennen olen sortunut selittelemään tai päästelemään valkoisia valheita miksi jokin asia on tekemättä tai "väärin" tehty ja yleensä hyvin pian olen mennyt tekemään asian miehen haluamalla tavalla.

Nyt viis veisaan miehen kommenteista, maksimissaan tokaisen että oletko tosissasi ja tee itse jos se häiritsee. Ainoastaan tämä, etten anna miehelle mitään tarttumapintaa on toiminut, sitä sapettaa/sapetti suunnattomasti ettei saa mua muutettua. Nyt menee vihdoin, 6v nalkutuksen jälkeen hyvin.

Vierailija
20/45 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on selkeästi obsessiivis-kompulsiivinen.

On meinaan varastossa rullalla eräät verkkarit joissa on maalitahroja _hänen työhousut_ joita ei käytä mutta varastossa on siellä korissa. ja kaikkea muuat täysin turhaa, joista ei oikeasti ole mitään hyötyä!

Ja muutenkin, rahan perään. Materialisti ja itsekeskeinen. on Audia ja Timberlandia ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi