Siis yööök, onko oikeesti ihmisiä, jotka ei pese alapäätä 60 asteessa? :O
Kommentit (39)
viitsi käyttää alapäähäni huuhteluainetta, kun se poistaa sähköisyyttä. Ja mun mies tykkää tietystä sähköstä makkarin puolella...
hoidan isovanhempianne hoitolaitoksessa :-)
että nuo hellävaraiset keinot puhdistavat kunnolla?
minä käytän painepesuria kerran viikossa ja suosittelisin sitä muillekin.
kesäisin käyn matonpesupaikalla harjaamassa mäntysuovalla ja juuriharjalla... oih.. ihana kesäinen mäntysuovan tuoksu ?
ennen joulua käytän mattopesulassa, mutta vain laakapesussa
pesen kuten karvalankamaton, laakapesu ja tasokuivaus.
Mä käytän pesupähkinöitä. Tulee treenattua lihaksia samalla.
vaan avainasia on tuuletus! Pari kertaa päivässä ilmakylpyä, eli sinne takapihalle vaan nyt pyllyt vilkkuen juoksemaan niin kyllä tulee raikasta!
Etikka myös aine joka sitoo hajuja,toisinaan kyllä turvauduttava höyrypuhdistimeen tai otsonointilaitteeseen.Kyllähän sitä kuulee sanottavan että "vesi vanhin voitehista" mutta ei päde alapääasioissa,ei!
pesen kuten karvalankamaton, laakapesu ja tasokuivaus.
seinäryijyn pesuohjeita. Hellävarainen pesu, mutta kuivaus auringonpaisteessa vaakatasossa ja harjaus sen päälle.
mutta nyt on mennyt sekin rööri niin tukkoiseksi, että joudun käyttämään kodin putkimiestä. Joka ilta ennen nukkumaanmenoa laitan puoli pulloa ja jalat kohti kattoa. Annan vaikuttaa puolisen tuntia ja johan on taas paikat puhtaat ja auki.
minä kikatan täällä täysillä taas yhdelle lukuisista av:n pimpuliketjuista...
etteks`te linkoa lainkaan? Hyi=0 kamalaa, jää märäksi ja haisevaksi.
joka toinen päivä 60 asteella, yleensä kunnon linkouksen kera, ettei jää valumaan. Linkous poistaa myös ylimääräisen nöyhtän. Kerran viikossa valkaisen ja kesäisin kuivatan aina auringonpaisteessa ulkona. Ummehtuneeseen hajuun suosittelen sitruunahappoa.
pesu kuudessa kympissä, mutta pari kertaa vuodessa myös pesu 90 asteessa on paikallaan.
hysteerikkoja täällä taas. Turhaa sitä on koko ajan pestä, luontainen bakteerikanta kärsii. Mä käytän soodaa pikkareissa, poistaa pahat hajut. Martat neuvoi tuon niksin jääkaapin raikastamiseen, mutta toimii hyvin myös haisevaan alapäähän. Testattu on!
Talvisin en pese kun kerran viikossa kädenlämpöisellä vedellä ja kesäisin mitä nyt järvivedessä vähän huljuttelen. Ihan hyvin on puhdistunut! Terve majava kyllä kestää vähän bagteerejakin.
Itse käytän AINA pesulassa, kun pesuntarvetta ilmenee. Siellä on sentään ammattilaiset pesemässä. Tietävät oikeat pesuaineet ja lämpötilat. Kutistuu ja nyppääntyy vielä, jos liian kuumassa pesee!
tuossa alhaalla sopii kyllä loistavasti ;D
Mies auttaa linkouksessa. Pyöräyttää telaa muutaman kerran niin saa samalla huuhtelun.
mistä olen järkyttynyt. Alapää olisi pestävä 60 asteessa joka ilta ja aamu ja jos lounastunnilla ehtii, niin mielellään silloinkin. Pesen Omolla ja Comfortilla. Comfort tekee istumisesta ihanan pehmeää.