Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, onko oikeesti ihmisiä, jotka ei pese alapäätä 60 asteessa? :O

Vierailija
04.05.2012 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta. rassaan juuriharjalla ja saippualla. kerran viikossa tolukäsittely niin johan pysyy pöpöt poissa!

Vierailija
2/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mäntysuopa ja keitetty vesi... ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pinttyneet pois?

Mä tarviin teräsvillaa ja välillä olen käyttänyt taikasientä.

Vierailija
4/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriitit ja Comfortit ovat nyt saaneet jäädä, kun huolestuin kemikaalikuormasta. Myöskään en enää tohdi kesällä järvessä pestä pimpulia juuriharjalla ja mäntysuovalla, vaikka tuoksu oli kyllä hyvä.

Luomummista keinoista ruokasooda on minullekin tuttu, kahvinpuruja ja kissanhiekkaakin olen laittanut pikkareihin hajua suodattamaan. Mies on sen jälkeen perheriidoissa säännöllisesti päässyt kuittailemaan, että onkos hiekka vaginassa. :( Pesupähkinät kiinnostaisivat kyllä.

Yritän vähän säästellä energiaa, enkä linkoa ollenkaan. Ainakin kesäaikaan on helppo vain levittää pimpuli kuivumaan auringonpaisteeseen, vaikka litimärkånä ulos veisi.

Vierailija
5/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kyllä ihan nyrkkipyykillä!

t. Kyllikki

Vierailija
6/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehen vastustuskyvystä huolen. Paikallisesta olen hankkinut kaikki klamydiat, hepatiitit, kondyloomat ja herpekset. Tämä siedätyshoito on vähän niin kuin versio ohjeesta "anna lapsen nuolla kengänpohjat päivässä", mutta toisin kuin vain lapset huomioivat laiskat mammat, minä otan huomioon puolisonikin.

Vierailija
7/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin hiiva alkaa käydä oikeaoppisesti

Vierailija
8/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon huljutus coca colan kanssa riittää! Pullosta kiinni ja ravistetaan voimakkaasti muutaman minuutin ajan. Osoitetaan pullon suu haaroväliin, korkki pois ja se on siinä. Painepesuri pitää huolen lopuista.

Miehen kielikin kiittää. Ennen jäi aina välillä kloritesta jämiä ja paran suu ei kestänyt yhtään, mutta nyt kelpaa kuulemma taas lipsutella. Jouluisin ja muina juhlapäivinä käytän cherry colaa tilannetta juhlistamaan.

Vierailija
9/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesen sen 95 sekä linkoa 1500kierrosta minuutissa,on pudas ja hyvin kuivunut,tämän jälkeen levitän vielä comfort huuhteluainetta koska se pehmentää kuulemma.

Vierailija
10/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette aivan ihania, mielikuvitusta teillä riittää.

Kärring istuu täällä hekottelemassa.

Itseni ei tarvitse pestä pimpulia juuri ollenkaan, olen poistanut sen käytösta jo vuosia sitten. Oli ihan yliarvostettu tuote.

En kuitenkaan ole poisheittänut, saattaahan sille tulla käyttöä myöhemmin.

Kerran vuodessa kovalla pakkasella tuuletan parvekkeella yön yli.

Vierailija
11/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutistuu just sopivasti jos on paassyt kaytossa venymaan.

Vierailija
12/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripotelkaa ensin ruokasoodaa suoraan pimpuliin, etenkin reikien kohdille. Sitten vaan kunnon holaus etikkaa päälle ja johan sihisee ja kuplii kivasti. Tunkeutuu myös joka paikkaan, joten syväpuhdasta tulee. Luonto kiittää luonnonystävää.

Vierailija
13/39 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutistuu just sopivasti jos on paassyt kaytossa venymaan.

Kaikille av-mammoille peseytymisasiat ovat elintärkeitä ja iän karttuessa ja synnytysten määrän kasvaessa pimpuli muuttuu aina vain kireämmäksi. Nyt tiedän heidän salaisuutensa.

Olen kokeillut luomukeinoja kuten pesupähkinöillä lihasten treenaamista. Eikä muuten ole koskaan tullut kourallista kaameaa kökköä emättimestä ruokasooda-etikkaniksin ansiosta. Otan harkintaan, kannattaako pimpuli kuivattaa parvekkeella vai pitäisikö ostaa sittenkin se kuivausrumpu.

Vierailija
14/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te juuriharjalla kaikki pinttyneet pois?

Mä tarviin teräsvillaa ja välillä olen käyttänyt taikasientä.

Mulla on sellainen suihkutettava toluspray käytössä. Siitä suihkin tasaisen kerroksen ja annan olla n.30min. Sitten normaali juuriharjakäsittely päälle, tietenkin kuumaksi keitetyn veden kanssa.

Pikku vinkki: jos mies kulkee ohitse munastot paljaina, niin suihkaise reippaasti tolua sinnekin. Kyllähän mieskin arvostaa puhtaita paikkoja!

Vierailija
15/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cillit bäng- vaahtopesuaine on paras, kannattaa lisätä hiukan vaikutusaikaa.

Vierailija
16/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kenenkään toosa ei kestä 60 astetta. Eikä kantapääkään kestäisi.

Vierailija
17/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kevyt hellävarainen pesu on oltava.

Silloin kun oli majava, piti täikamman ja pulloharjan kanssa pestä, sekä kerran viikossa desinfioida höyrypesurilla ja kloriitilla.

Vierailija
18/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

desinfioituu, samalla menee tuttipullot sun muu tilpehööri.

Vierailija
19/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hellavaraisinta!

Vierailija
20/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi kuumalta. Mulla kyllä onkin pysyvä alilämpö ja kehon lämpötila normaalistikin 36,5 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi