Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lensin pyrstölleni; tyttö pyysi syntymäpäivälahjaksi

Vierailija
04.05.2012 |

napakorua! Täyttää 13 vuotta.

Ei hyvät hyssykät; en kyllä suostu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten verhonipsut? Tai tuunaa sellainen :) Sattuu varmasti yhtä paljon, mutta ei tule reikää.

Vierailija
2/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten verhonipsut? Tai tuunaa sellainen :) Sattuu varmasti yhtä paljon, mutta ei tule reikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono lahjatoive (kaduttaa vanhempana), mutta ei kai se nyt niin ihmeellinen ole, että siitä pitäisi pyrstölleen lentää?

Sano sille, että "usko vaan, että vituttaa, kun olet 26, keksi jotain muuta".

Vierailija
4/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole mitään sitä vastaan että lapseni laittaisi (hillittyjä) lävistyksiä. Esim. just napa, korvat, kulmakarva tms. Ainahan ne saa pois halutessaan.

Vierailija
5/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono lahjatoive (kaduttaa vanhempana), mutta ei kai se nyt niin ihmeellinen ole, että siitä pitäisi pyrstölleen lentää?

Sano sille, että "usko vaan, että vituttaa, kun olet 26, keksi jotain muuta".

Vierailija
6/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakorun laitto sattuu aivan sairaasti ja paranemisaika 3-12 kk.

Millä saan jääräpäisen tytön pään kääntymään? Onko tuon ikäisillä napakoruja? Luulin, että lävistykissä on joku ikäraja....

ap

Vierailija
7/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korun paikkaa olisi aina kätevä vaihtaa, jos vaikka kyllästyisikin siihen napakoruun. Voisi siirtää sen nenään, korvaan tai vaikka kulmakarvoihin! :)

Vierailija
8/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 26-vuotias ja laitoin itse teininä itselleni napakorun. Raskauden myötä otin pois, ja olisihan napakoru aikuisella naisella nyt helvetin nolo muutenkin. Kaduttaa, että kivan navan sijaan minulla on loppuelämäni arpinen napa napakorun takia. Saahan sen korun toki pois, mutta sen reiän jälki ei häviä ikinä.

Vierailija
9/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en ole ehtinyt katua yhtäkään lävistyksistäni, vaikka niistä ihan näkyvät jäljet on jääneetkin.

Vierailija
10/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkin se tuossa huulessa roikkuu, ei ole kaduttanut hetkeäkään!

Vierailija
11/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laissa määritelty, vaan yleinen käytäntö alalla:

*15-v laitetaan lävistys ilman huoltajan lupaa, poikkeuksena esim. genitaalialueen lävistykset. Myös alle 15-v laitetaan jos huoltajan lupa.

*Tatuoinneissa ikraja 15.v huoltajan luvalla, muuten 18-v.

Omasta mielestäni napakoru ei juuri eroa korvakoruista, jos antaa lävistää korva, miksei napaakin...

Vierailija
12/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voisin antaa 13-vuotiaan tyttäreni ottaa napakorun minun suostumuksellani. Ei se laitto nyt niin hirveesti satu ja yksinkertainen koru on nätti vanhempanakin. Ei siinä tarvitse playboy-pupua roikkua.

Vierailija
13/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippareilla ja showgirleillä on perinteisesti napakoru vakiokamaa, antaa halvan vaikutelman, kysy tyttäreltäsi millaisen kuvan haluaa antaa itsestään.. Itse en antaisi lupaa laittaa.

Vierailija
14/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippareilla ja showgirleillä on perinteisesti napakoru vakiokamaa, antaa halvan vaikutelman, kysy tyttäreltäsi millaisen kuvan haluaa antaa itsestään.. Itse en antaisi lupaa laittaa.

hiukset, joten ei kannata värjätä blondiksi tai pitää omaa, luonnostaan vaaleaa tukkaa, jos semmoinen on, ettei vaan anna kyseenalaista kuvaa itsestään.

Strippareilla on myös usein neljä raajaa, joten jos haluaa pelata varman päälle, kannattaa amputoida yksi, jotta ei varmasti tule sekoitetuksi moiseen roskasakkiin.

Vierailija
15/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä kukaan edes näe? ku kerran kesässä rannalla.

Vierailija
16/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tarkotukseen koko napakorut edes on eihän niitä kukaan edes näe? ku kerran kesässä rannalla.

ole sitä varten, että niitä tarvitsis joka paikassa esitellä. Suurin osa varmaan tykkää pitää ehjiä, virttymättömiä alusvaatteita, vaikka ne eivät muille näykään.

Vierailija
17/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tarkotukseen koko napakorut edes on eihän niitä kukaan edes näe? ku kerran kesässä rannalla.

ole sitä varten, että niitä tarvitsis joka paikassa esitellä. Suurin osa varmaan tykkää pitää ehjiä, virttymättömiä alusvaatteita, vaikka ne eivät muille näykään.

mutta mitä joku hiertävä napakoru antaa ja kelle?

Vierailija
18/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisin, että omista rahoistaan saa säästää ko. korun ja että hygienia-asiat on selvitettävä.

Vierailija
19/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet nyt antaa ryhdin koko olemukselle mutta mitä joku hiertävä napakoru antaa ja kelle?

Mistä kohtaa?

En tiedä, mulla ei ole koskaan ollu napakorua. Se on vain yksi tapa koristautua, ja jotkut koristukset on itselle. Ei kaikissa asioissa ole mitään syvempää tarkoitusta.

En muuten itse allekirjoita tuota, että alusvaatteet toisivat ryhtiä, mä tarvitsen hyvään ryhtiin hyvät keskivartalon lihakset - hyvin konkreettisesti tän asian huomaa raskauden jälkeen...

Vierailija
20/24 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kuinka usein sinä käyt rannalla, minä elän rannalla lähes koko kesän, ilmojen ja työajan puitteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi