Kuinka epätoivoiseksi teen itseni, jos kirjoitan ihastukselle jota en tule enää koskaan näkemään?
Olen niin varma, että välillämme on jotain, vaikka emme ole tunteistamme koskaan puhuneet. Nyt kuulin kautta rantain että tämä ihastuksen kohteeni on muuttamassa pois paikkakunnalta, ja mulle tuli pakkomielle, että mun on otettava häneen yhteyttä. En kyllä tiedä yhtään että mitä kirjoittaisin.
Kommentit (6)
Vaan kirjoita jos sinusta siltä tuntuu.
Epätoivoisuutta ei kannata miettiä. Epätoivoinen on nykyään lähinnä sellainen haukkumasana kuten esim. koulukiusattu.
Olen itse tehnyt samoin, eikä tyyppi vastannut, mutta tulipahan asia selvitettyä. En kadu hetkeäkään rohkeuttani, päin vastoin. Jos vastapuoli ahdistuu niin oma on murheensa.
Maailmassa on ihan liikaa kurjia asioita ja turhaa murehtimista, ja monesti myös epäselviksi jääneiden, vanhojen ihastusten vatvomista, joten omien positiivisten tunteiden kertomisessa ei voi olla mitään väärää. Kaiken lisäksi elämä on lyhyt.
Onnea matkaan!
Olen itse miettinyt samaa, aikalailla sama tilanne. Tiedän, että näen ko. henkilön viimeistä kertaa juhannusviikolla (olosuhteiden pakko). Ellei törmätä sitten jossain muualla.
Mietinkin samaa. En oikeastaan sillä, että odotan jotain, mutta että hän tietäisi.
Kirjoitetaanko? Ja toivottavasti ei samalle henkilölle ;)
Laittaisin jotain, että oli kiva tuntea ja jostain syystä harmittaa kun toinen on lähdössä pois.
Sehän on positiivinen kaunis tunne, ja varmaan itseäsikin helpottaa saada selvyys, eli jos meiliin ei tule vastausta tai se on kiitos ei, niin ei jää vaivaamaan.
ei ole epätoivoista!!!
Kirjoita ihmeessä. Mitä menetettävää sinulla on? Laita vaikka että on ikävää, että hän muuttaa - että olisit mielelläsi tutustunut paremmin...