Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nenäleikkaus

Vierailija
04.03.2014 |

Nenässäni on synnynnäinen "rakennevika". Kuvia tästä rakenteesta en ole nähnyt, että en osaa tarkasti selittää, mutta käsitin lääkärin selityksestä että "röörit" on vähän ahtaat :D hmm. Toisaalta esteettinenkään puoli ei ole imarteleva, mutta tämän "vamman" takia päätin mennä nenäleikkaukseen. Rahat on nyt kasassa, mutta auki on, että minne menen nenäni operoimaan.

Siispä kysyisin, onko kenelläkään kokemuksia isosta nenäleikkauksesta (avoin) ulkomailla (Suomi on poissuljettu. En löytänyt täältä sopivaa kirurgia, ja kyllä, tiedän vaarat liittyen ulkomailla operointiin. Kiitos holhouksesta:)? Onko joku tuttusi/kaverisi/sinä itse käynyt? Missä ja Miten meni?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei Suomessa?

Suomessa kyseinen operaatio maksaa 8000 eurosta aina 10 000 euroon.

Niin? Itse olin jokin aika sitten leikkauksessa Suomessa. En uskaltanut edes harkita ulkomaille menemistä. Omasta turvallisuudestani en voisi tinkiä rahan takia saati ottaa mitään ylimääräisiä riskejä kun kasvojen alueen leikkauksesta on kyse.

Kiinnostaa kyllä kuulla muiden kokemuksia leikkauksista ylipäätään. Itse en voi auttaa ap:tä kun olen Suomessa tosiaan käynyt.

Mitä riskejä siinä on jos menee johonkin toiseen länsimaahan?

Vierailija
42/70 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ståhlbergille konsultaatioon. Vielä muita jotka käyneet hänellä leikkauttamassa?

Vierailija
44/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin omaa kyhmyäni jonka sain pienenä lahjaksi verenvuodon kanssa. Se kasvaa jotenkin tossa.. olispa ihanaa jos näkisi nenänsä sellaisena kuin se ilman tota pattia silmien välissä olisi...

Vierailija
45/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ap lähikuva nenästäsi. Moni näkee omat piirteet pahempana peilikuvassaan kuin mitä livenä toiset mieltää

Vierailija
46/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan ap, tulevaisuudessa lapsesi ihmettelee mistä piirteensä perinyt

Vierailija
47/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tuli ruma patti nenänselkään kun lapsi löi vahingossa leluautolla. Verta ei kyllä tullut. Myös nenänpään rusto kasvoi paksummaksi?? Taidan korjauttaa tämän....

Vierailija
48/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa oikeasti viroon nenäleikkaukseen.....

Vierailija
49/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä ap lähikuva nenästäsi. Moni näkee omat piirteet pahempana peilikuvassaan kuin mitä livenä toiset mieltää

Mitä väliä sillä on miten toiset sen mieltää, itsehän sen nenän kanssa joutuu elämään. Eikai kukaan toisten takia itseään operoi?

Vierailija
50/70 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse menossa ståhlbergille

Vierailija
51/70 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskaltaa oikeasti viroon nenäleikkaukseen.....

Mä uskalsin pari kk sitten.

Toipuminen on edelleen kesken, mutta melko hyvillä mielin oon jo nyt. Nenä on parempi kuin mitä se oli alkujaan, mutta toivon vielä tapahtuvan muutosta, kun on aika turvoksissa toi nenänpää erityisesti toiselta puolen, josta sitä lähinnä operoitiin toispuoleisuuden vuoksi.

Vierailija
52/70 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko suositella virosta jotain klinikkaa?

Vierailija
53/70 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, saisinko kysyä millä klinikalla kävit ja kuka leikkasi. Olen itse harkinnut Tallinnaa myös. Jännittää vaan valitseeko oikean paikan missä leikkaus tehdään.

Vierailija
54/70 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy vaan nenäsi. Kaverini leikkautti nenänsä ja kiero tuli. Katso ne nose job surcery complications. Ja onnea matkaan vaan.

Vierailija
55/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisiko jollain kertoa Kaarlo Ståhlbergin nenäleikkauskokemuksista? Mielellään vielä sellaisista, joissa tehtäisiin samat asiat kuin minulla: siron ja kapean nenän keskiseinämän suoristus, nenän tipin muotoilu ja kyömyn pieni viilaus

Arvostaisin kovasti kaikkia vastauksia

Vierailija
56/70 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nenäleikkauksessa Suomessa. Floppi. Nykyinen nenä muodoton, kuten edellinenkin, eli mitään ei muuttunut! Lisäksi epäsymmetrinen, toinen sierain jotenkin romahtanut. Etuprofiili ihan kauhea.  Sivuprofiili tosin ok. Lisäksi turvotusta edelleen, vaikka leikkaus ollut jo kauan aikaa sitten. Olen masentunut, koska unelmoin leikkauksesta 10 vuotta. Nyt mielessä uusintaleikkaus, mutta en tiedä, jaksanko käydä enää vaikeaa toipumisprosessia läpi.

Vierailija
57/70 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nenäleikkauksessa Suomessa. Floppi. Nykyinen nenä muodoton, kuten edellinenkin, eli mitään ei muuttunut! Lisäksi epäsymmetrinen, toinen sierain jotenkin romahtanut. Etuprofiili ihan kauhea.  Sivuprofiili tosin ok. Lisäksi turvotusta edelleen, vaikka leikkaus ollut jo kauan aikaa sitten. Olen masentunut, koska unelmoin leikkauksesta 10 vuotta. Nyt mielessä uusintaleikkaus, mutta en tiedä, jaksanko käydä enää vaikeaa toipumisprosessia läpi.

Ja tän ketjun mukaan vain ja ainoastaan suomessa osataan....

Todellisuudessa  nuo lähi-idän maan kirurgit ylivoimaisesti parhaita nosejobeissa. Eniten kokemusta ja parhaat tekniikat.

Vierailija
58/70 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites virossa olevat klinikat ,onko kokemuksia? tuoreita siis  ? Perus suomaisen pottunokan parantelua haaveilen.

Vierailija
59/70 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tubettaja papananaaman videopostaukset. Kävi muistaakseni jossain Turkissa tms. Ihan hieno nenä tuli, mutta nätimpi hänen entinen nenänsä minusta oli.

Vierailija
60/70 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut menee ihan ilman syytä, tai syy on pään sisällä siis.

Oikeesti jos ongelmaa niin kannattaa toki sitte korjauttaa.

Mutta miten hinnat suomi vs joku muu maa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä