Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nenäleikkaus

Vierailija
04.03.2014 |

Nenässäni on synnynnäinen "rakennevika". Kuvia tästä rakenteesta en ole nähnyt, että en osaa tarkasti selittää, mutta käsitin lääkärin selityksestä että "röörit" on vähän ahtaat :D hmm. Toisaalta esteettinenkään puoli ei ole imarteleva, mutta tämän "vamman" takia päätin mennä nenäleikkaukseen. Rahat on nyt kasassa, mutta auki on, että minne menen nenäni operoimaan.

Siispä kysyisin, onko kenelläkään kokemuksia isosta nenäleikkauksesta (avoin) ulkomailla (Suomi on poissuljettu. En löytänyt täältä sopivaa kirurgia, ja kyllä, tiedän vaarat liittyen ulkomailla operointiin. Kiitos holhouksesta:)? Onko joku tuttusi/kaverisi/sinä itse käynyt? Missä ja Miten meni?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian KS:lle leikkaukseen kirjoitti:

Hei, olisiko jollain kertoa Kaarlo Ståhlbergin nenäleikkauskokemuksista? Mielellään vielä sellaisista, joissa tehtäisiin samat asiat kuin minulla: siron ja kapean nenän keskiseinämän suoristus, nenän tipin muotoilu ja kyömyn pieni viilaus

Arvostaisin kovasti kaikkia vastauksia

Kävin Kaarlolla teetättämässä septorhinoplastian keväällä 2024. Leikkauksessa suoristettiin nenän vino väliseinä sekä tehtiin kosmeettisia muutoksia. Toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin, mutta nenä on toki vielä turvoksissa. Hengittäminen on helpottunut merkittävästi. 

Nenästä hiottiin pari kyömyä ja sieraimia "kaareutettiin" (olivat hieman roikkuvat). Samalla nenää kavennettiin ja lyhennettiin. Olen nyt jo tyytyväinen lopputulokseen, joten turvotuksen laskettua olen varmasti vielä tyytyväisempi. 

Näitä ihmisten kertomuksia lukiessa kannattaa muistaa, että jos joku on tyytyväinen laadukkaaseen plastiikkakirurgiseen toimenpiteeseen, niin siitä harvoin kerrotaan kenellekään. Lopputulos on esteettisesti miellyttävä ja se näyttää luonnolliselta, joten miksi "tunnustaa" sen olevan tekaistu? Mutta jos joku pettyy lopputulokseen, niin siitä kerrotaan sitten kaikille. Siksi on helppo löytää kirurgeja parjaavia kirjoituksia. Omat kokemukseni Kaarlosta ovat ainoastaan positiivisia. 

Vierailija
62/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit aiheen eilisestä Avan kauneuskirugia ohjelmasta.Ei sitten aihe mennyt sinulle tajuntaan eilen nenä leikauksista?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai suomesa tuollaista osata tehdä ees.

Liian vähä potilaita että lekurit oppis hyvin.

Kärsä kannattaa leikkauttaa siellä missä niitä leikataan eniten.

Vierailija
64/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kasvaa tukka, toisilla nokka.

Vierailija
65/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai suomesa tuollaista osata tehdä ees.

Liian vähä potilaita että lekurit oppis hyvin.

Kärsä kannattaa leikkauttaa siellä missä niitä leikataan eniten.

Eläintarhassa eläinlääkärillä?

Vierailija
66/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikanen googletus kertoo että moni klinikka ei tee nenäleikkauksia suomessa, eli harvinaisempi leikkaus täällä siis.

Vierailija
67/70 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ensimmäisellä sivulla on jännästi päivämäärät sekaisin. 2015 kirjoitettujen parin kommentin jälkeen on 2014 kirjoitettuja kommentteja. Kummallista.

Vierailija
68/70 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö Kaarlo Ståhlberg ennen ja jälkeen kuvia? Olen itsekkin miettinyt häntä, koska ulkomaille on vaivanloista mennä konsultaatioon.  Muutenkin haluaisin uskoa, että Suomessa sairaalahygienia on parempi.

Vierailija
69/70 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä Facebookin nenäleikkaus-ryhmään. Itse olen menossa tammikuussa Viroon Priit Kasenomm:lle, jota on kehuttu paljon. Ryhmästä löytyy kokemuksia. 

Vierailija
70/70 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Miten lopulta kävi? Menitkö leikkaukseen ja piditkö ulkonäöstä?😊