Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Lyricasta

Vierailija
04.05.2012 |

Moikka! Lääkäri määräsi minulle ahdistuneisuuteen Lyricaa 75mg aamuin illoin, ja kehotti tuplaamaan annoksen, jos ei auta. Olen kuullut aikamoisia kauhutarinoista kyseisestä lääkeestä, ja en tiedä uskallanko sitä edes aloittaa, varsinkaan tuolla annostuksella. Olen 2v lapsen kanssa kotosalla, mietin että kykenenkö enää huolehtimaan hänestä, jos nuo pillerit aloitan. Miten lääke vaikuttanut teillä? Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusannos 150 mg/vrk ja nostetaan 450 mg/vrk.

Yhden 150 mg olen ottanut eilen enkä ainakaan vielä ole huomannut mitään erityistä.

Vierailija
2/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on siis narkki? Joo, hänellä todettiin eräänlainen hermostosairaus ja siihen tuota määrättiin.

Annostuksesta en tiedä tarkkaan mutta kahta tablettia piti ottaa. Äitini on säästynyt syömästä elämänsä aikana lääkkeitä ja puolikas buranakin on jo häntä auttanut ennen kivussa. Hän siis päätti aloittaa kevyesti ensin puoliskalla josta tuntui kuulemma tulevan hieman huimauksen tunnetta mutta auttoi jonkin verran siihen kipuun. Nyt on nostanut lääkkeen yhteen tablettiin ja vielä tuntuu että ei aivan auta siihen kipuun kunnolla mutta ei uskalla enää annostusta nostaakaan koska huimaus olisi silloin liian kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kuullu oikein mitään hyvää sanottavaa koko lääkkeestä. käytössä nykyään aika vähän, tullut parempia lääkkeitä tilalle. en suosittele!

Vierailija
4/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkit vetää tota

narkit vetää myös yskänlääkettä, aikapaljon narkkeja täällä jos sinun linjallasi mennään :P

Lyrica on toiminut itselläni hyvin,annos on kyllä se pienin(i kapseli, mg en muista)..rauhoittaa mutta ei tee sekavaksi eikä väsytäkään älyttömästi. Aloita pienemmällä annoksella ja vältä aluksi autolla ajmista ym. härdelliä. Yleisesti lyrica on aika hyvin siedetty mutta yksilöllistähän se on aina...

Vierailija
5/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kuoli kun käytti tuota.

Vierailija
6/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottiko yliannostuksen, mikä oli syynä tähän?

Vierailija
7/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Lyricaa olisko ollut 300mg kerrallaan, mut en muista enää kuinka monesti päivässä. Söin samaan aikaan myös muita särkylääkkeitä, joten vaikea sanoa mikä osuus juuri Lyricalla oli siinä paletissa. Mutta ihan ok kokemus siitä jäi. Mulla määrättiin siis hermosärkyyn. Mut lopettaessa täytyy pienentää annosta ihan pikkuisen kerrallaan ja hitaasti. Sit menee hyvin. Toisella kerralla sitä syödessäni olin laskenut lääkkeet väärin ja tulin sitä myöten lopettaneeksi lääkkeen lähes seinään. Tuli aika pahat vieroitusoireet, menivät viikossa ohi, mutta oli kyllä yksi elämäni epämiellyttävimmistä viikoista... Hyvä lääke kun osaa käyttää järjellä.