Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpotuin, kun tajusin ettei minun Tarvitse saada toista lasta

Vierailija
04.05.2012 |

Sen sijaan aion erota miehestäni, alkaa elää omaa elämääni niin kuin sitä kuuluu elää, ja kasvattaa lapseni mahdollisimman hyvin, yhdessä kuitenkin (pian ex-)mieheni kanssa.

Elämässä pitää uskaltaa tehdä valintoja. Onni koostuu niistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu kuin sinä itse?

Vierailija
2/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu kuin sinä itse?

Lapseni ansaitsee onnellisen äidin ja isän. Näitä hänellä ei nyt ole. Eikä tule saman elämän jatkamisella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha ongelma on ,vai kenties onko ongelma pieni, mutta halu sen voittamiseen liian pieni myös?

Halu rakastaa, tahto elää arkea ja kyky olla onnellinen on taito.Sitä et opi luovuttamalla.

Vierailija
4/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku tajuaa tämän eikä jatka kitkuttamista paskassa suhteessa, mistä lapsetkin kärsii. Monet on liian laiskoja lähtemään ja puolustelevat jäämistään sillä että se on muka lapsille parempi. Paskat, lapsille on aina parempi että kotielämä on onnellista ja vanhemmat myös.

Vierailija
5/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan joku todella painava syy hajottaa lapsesi perhe? Muu kuin sinä itse?

itse, mies ja lapsi. Kaikki voivat paremmin kun erotaan. Välillä se on vain näin.

Ei ap mutta samassa tilanteessa ollut.

Vierailija
6/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha ongelma on ,vai kenties onko ongelma pieni, mutta halu sen voittamiseen liian pieni myös?

Halu rakastaa, tahto elää arkea ja kyky olla onnellinen on taito.Sitä et opi luovuttamalla.

kärsivät niin kulissiliitoista kuin "jatketaan nyt prkl tätä liittoa, kun me ei olla mitään luovuttajia" tilanteista. Kaikkia ongelmia ei saa ratkaistuiksi.

Jos tilanne on sama kuin minulla, eli mies painostaa toisen lapsen hankintaan, mutta minä en sitä toista halua, en ainakaan vielä, niin se ei ole mikään "pikkuongelma".

Sillä ei ole enää väliä, rakastanko miestä vai en, mutta koska miehelle on minun raskautumisesta tullut pakkomielle, en voi jatkaa tätä enää.

Mies ei kuuntele järkisyitä odottamiseen, eikä suostu tajuamaan sitä että en ole vielä valmis toiseen lapseen. Olen täysin sitä mieltä että jos mies haluaa sen toisen lapsen "nyt heti" niin hän saa tehdä sen jonkun muun kanssa.

Vierailija
7/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että tipahdat etä-äidiksi ja näet lastasi pari kertaa kuukaudessa

Vierailija
8/8 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että tipahdat etä-äidiksi ja näet lastasi pari kertaa kuukaudessa

se olla. Mikäli se olisi lapselle parempi olisin valmis hyväksymään sen. En kuitenkaan usko, että näin tulee käymään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan