Sain tänään niin ilkeän av-kommentin, että olen itkenyt TUNTEJA
Kirjoittaja varmaan ajatteli olevansa näppärä kun suhtautui mun ongelmaan vähättelevästi. Ehkä sama av-mamma tulee nytkin nälvimään mulle...
Kommentit (40)
Siis ensin tulet vuodattamaan jotain henkilökohtaista ongelmaasi NETTIPALSTALLE? Ja sitten (oikeasti?) ITKET TUNTEJA ?!?!??! jotain netissä saamaasi kommenttia? :D
Pitäisköhän sun nyt ihan oikeasti hankkia ihan oikea elämä, jossa olisi jotain ihan oikeita ihmisiä ja oikeita iloja ja murheita. Todella, TODELLA säälittävää tuollainen. Yök.
noista monessa viestissä kuvatuista häiriintyneistä juuri tässä. Av ei petä koskaan!
Olen 20-vuotias ja raskaana ja tämän palstan jälkeen syytin itseäni, ettei minusta voi tulla kuin huono äiti. Vain sen takia, että olen jonkun vieraan ihmisen mielestä liian nuori. Asiat ovat kohdallani muuten hyvin, paremmin kuin monella 10 vuotta vanhemmalla. Ihmeellisesti vain vieraiden kommentit satuttaa. Sitten lueskelin täällä muita ketjuja ja tajusin, että ihmiset vain ovat idiootteja. Millaiset muutenkaan voivat istua koko päivän koneella haukkumassa muita? Korkeintaan ne, joilla ei ainakaan ole lapsia hoidettavana tai eivät niitä hoida.
Ap, kannattaa pitää palstataukoa. Vauva-lehden foorumi on foorumien persreikä.
pitänee "lohduttaa",että saman ikäsenä minäkin sain esikoiseni,ja hyvä äiti olin,nyt mukeloita on 4 ja ikää 34. en mä edes (onneksi) tajunnut olevani erityisen nuori! että tsemiä vaan!
Niinkuin sanoin, oli herkkä hetki ja yksi asia avasi padot. Multa on äskettäin amputoitu toinen jalka polvesta alaspäin ja siksi tulee istuttua paljon kotona ja netissä. Asun syrjässä joten harva ehtii käymään täällä. Onneksi kesä on tulossa. :)
ap.
Eli ne jotka pahoittavat mielensä ikihyvikseen jostain palstan kommentista ovat alitajuisesti jo syyllistäneet itsekin itsensä tällä asialla.
On helpompi suuttua vieraalle kuin ottaa se vastuu itsensä mokista. Se on ihmisen suojamekanismi.
Siis ensin tulet vuodattamaan jotain henkilökohtaista ongelmaasi NETTIPALSTALLE? Ja sitten (oikeasti?) ITKET TUNTEJA ?!?!??! jotain netissä saamaasi kommenttia? :D
Pitäisköhän sun nyt ihan oikeasti hankkia ihan oikea elämä, jossa olisi jotain ihan oikeita ihmisiä ja oikeita iloja ja murheita. Todella, TODELLA säälittävää tuollainen. Yök.
ja oivallat, mikä oikeasti on säälittävää.
Eli ne jotka pahoittavat mielensä ikihyvikseen jostain palstan kommentista ovat alitajuisesti jo syyllistäneet itsekin itsensä tällä asialla.
On helpompi suuttua vieraalle kuin ottaa se vastuu itsensä mokista. Se on ihmisen suojamekanismi.
Niinkuin sanoin, oli herkkä hetki ja yksi asia avasi padot. Multa on äskettäin amputoitu toinen jalka polvesta alaspäin ja siksi tulee istuttua paljon kotona ja netissä. Asun syrjässä joten harva ehtii käymään täällä. Onneksi kesä on tulossa. :)
ap.
paskan määrä on maailmassa vakio,eli sitä tulee aina! ansaitsi sen tai ei!
mutta on täällä hyviäkin ihmisiä,uso pois! ilkeilijät vain eroittuu parhaiten..
Joo ja oikeastaan muiden huono käytös on aina sen kohteen syy. Koska ilkeilyhän on normi ja siihen pitää sopeutua, ilkeilijöiden ei tarvitse sopeutua. Uhrin syyllistäminen on kivaa.
noista monessa viestissä kuvatuista häiriintyneistä juuri tässä. Av ei petä koskaan!
täällä av-ihmiset ovat?
t: 5V nicopetteri
ja seuraavassa lehdessä kerrotaan, millainen on empaattinen vastaanotto.
Täällä on joskus todella ilkeitä, sairaan ilkeitä kirjoituksia. Ne pitää vain oppia ottamaan sellaisina. Joskus voi kuitenkin itse kukin olla jostain syystä herkemmällä tuulella - ja silloin saattaa tulla tosi paha mieli noista typeristä, ilkeistä kirjoituksista.
Itse kirjoitan aina niin, että voisin saman sanoa ihan kasvotusten. Mun mielestäni fiksu ihminen on netissä anonyyminäkin fiksu ja mukava. Miksi mä täällä olisin ilkeä ja v-mainen, kun en sellainen ole oikeassa elämässäkään?
Jos oli vaikka et toivot lapsesta tiettyä sukupuolta saat paskaa niskaan. Tai et suret lapsesi sukupuolta.
Minulla on ADHD-lapsi ja arvaappa paljonko täällä saa siitä kuraa niskaan ja lapsi arvostellaan ihan maanrakoon. ja ne odotukset ja luulot mitä ihmiset viljelevät eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. On muka käytöshäiriöitä ym epäsosiaalista käyttäytymistä ja minä surkea kasvattaja jne. En tosi itse niitä noteeraa. Harmittaa vaan kuulla ihmisten asenteellisuudesta ja vihasta erityislapsia kohtaan. Mietityttää millaisia hirviöitä suomessakin on ja ne taitaa olla naispuolisia pääasiassa.
Oikeassa elämässä meidän hyvää pärjäämistä ja kavatusta kiitellään ja eräs ADHD:n tutkimus ja hoitopaikka esittelee meitä hyvin usein esimerkkitapauksina :-). Sitä en ole viitsinyt tänne aiemmin kirjoittaa enkä edes ääneen sanoa missään. Johtuu siitä etten ole puolustuslinjalla.
Muista ap että täällä on paljon ihmisiä jotka provoilevat ja haluavat tarkoituksella olla ilkeitä ja myös herättää keskustelua eri äärilaidoista.
Tällä palstalla ei saa käydä lainkaan jos ei pysty suodattamaan osaa kirjoituksista tai tajua niiden tarkoitusperää. Tämä ei tee sellaiselle ihmiselle hyvää.
Ehkä olin itsekkin joskus alkuaikoina herkkänahkainen mutta en enää. Olen palstaillut täällä 10v.
kuulu itse ryhmään ilkeät äidit. Täällä viimeistään muuttuu piikitteleväksi naaraaksi.Kun käy täällä vaikkapa max kerran kuukaudessa, pysyy hyvällä mielellä.
ihan vapaasti tunteitani : )
ei tartte miettiä mitä kukin ajattelee, tai sanoo....
voi vaan laukooo ; )
ja stressi ja v....tys häviää omasta päästä.
kiitos av-mammat
mut oikeesti herkän ihmisen ei täällä kannat olla ollenkaan, voi menettää yöunensa hetkessä.
eli ap , vaihda keskustelupalstaa, jos haluat oikeasti apua johonkin ongelmaan.
itse täällä vain vastailen, en koskaa aloita mitään keskustelu, saati kysy mistään mitään apua.
Tämä on palsta, mitä EI pidä ottaa vakavasti.
Ei ainakaan itkeä tuntikausia.
80 % tänne kirjoittavista ei ole tosissaan, 18 % on tosissaan, mutta kärjistää palstan hengen mukaisesti kirjoituksiaan. Ne loput pari prosenttia on avohoitopotilaita.
todella tärkeää.
Pitkän palstailukokemuksen perusteella neuvon tulokkaita jättämään ne sydänverellä koetut asiat omaan tietoon tai puhumaan niistä livenä luotetulle ystävälle. Ei missään tapauksessa kannata laittaa tänne vieraiden ihmisten reposteltavaksi!
Jos sua joku asia vaivaa, niin kysele kautta rantain, niin ettet loukkaannu jos saat kritiikkiä.
Tämä on palsta, mitä EI pidä ottaa vakavasti.
Ei ainakaan itkeä tuntikausia.80 % tänne kirjoittavista ei ole tosissaan, 18 % on tosissaan, mutta kärjistää palstan hengen mukaisesti kirjoituksiaan. Ne loput pari prosenttia on avohoitopotilaita.
ja seuraavassa lehdessä kerrotaan, millainen on empaattinen vastaanotto.
tietty osa palstalaisia on
a) typeriä
b) ilkeitä
c) molempia
oli aihe mikä hyvänsä, noita piirteitä esitellään suurella innolla.
että toisillakin olisi huono fiilis. Anna paskanen nauru sellaiselle! Minä ainakin!
Älä tule yökkimään tänne, kiitos. Ihmisillä on syynsä, miksi he eivät voi tai halua kertoa kaikesta "oikeassa" elämässään.