Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään niin ilkeän av-kommentin, että olen itkenyt TUNTEJA

Vierailija
03.05.2012 |

Kirjoittaja varmaan ajatteli olevansa näppärä kun suhtautui mun ongelmaan vähättelevästi. Ehkä sama av-mamma tulee nytkin nälvimään mulle...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on välillä tosi ilkeitä ihmisiä :( *halaus* Yritä vaan jättää tyhmien ihmisten tyhmät kommentit omaan arvoonsa, vaikka se varmasti vaikeaa onkin. Virtuaalimaailmassa tulee monesti sanottua paljon kärkevämmin kuin oikeastaan olisi tarkoittanutkaan...

Vierailija
2/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n taso on tiedossa, joten on vaan tyhmää vuodattaa tänne ongelmia jos ei kestä että paskaa tulee niskaan. Opin sen itsekin parin ekan kerran jälkeen kun tänne palstalle eksyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää olla kova nahka koska häiriintyneet ja myös ihan normaalit ihmiset ammuskelee puskista kamalia kommenttejaan. Muista ettei kenenkään kommentti voi määritellä SINUA. Ei kukaan täällä sua oikeesti tunne, ei sun tilannetta, ei sun perhettä ei mitään.

Vierailija
4/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pahoitin ensin alkuun silloin tällöin mieleni näistä, kunnes huomasin että monet kirjoitukset on sitä tasoa ettei kirjoittajalla ole monikaan muumi laaksossa... Opinpahan ettei kannata tehdä aloituksia kovin henkilökohtasista asioista.

Vierailija
5/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää taukoa palstailussa. Joskus tulee semmosia kausia että on liian herkkä nettikeskusteluihin, ei näiden kannata antaa pilata päivää. Itsekin olen joskus pitänyt useamman kuukauden taukoa, kun huomasin ettei ole minulle hyväksi.

Vierailija
6/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on välillä tosi ilkeitä ihmisiä :( *halaus* Yritä vaan jättää tyhmien ihmisten tyhmät kommentit omaan arvoonsa, vaikka se varmasti vaikeaa onkin. Virtuaalimaailmassa tulee monesti sanottua paljon kärkevämmin kuin oikeastaan olisi tarkoittanutkaan...

Niinhän se on. Joskus vaan padot murtuu. Nyt olin pitkään tarvinut tukea ja apua asiaani ja kun täällä sitten kerroin, niin en osannut odottaa että joku sillä tavalla nälvii. Ehkä oli vain sattumaa, koska monesti ihmiset saa täältä hyviäkin vastauksia.

ap.

Vierailija
7/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pahoitin ensin alkuun silloin tällöin mieleni näistä, kunnes huomasin että monet kirjoitukset on sitä tasoa ettei kirjoittajalla ole monikaan muumi laaksossa... Opinpahan ettei kannata tehdä aloituksia kovin henkilökohtasista asioista.

Vierailija
8/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin hyvä sana olisi kohentanut mieltä ja ilkeä viesti toisaalta musersi siinä hetkessä.

Kiitos kaikille tässä ketjussa. Nyt ainakin muistan itse olla superystävällinen aina kun itse kirjoitan kommentteja.

ap.

Vierailija
9/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palsta, mitä EI pidä ottaa vakavasti.

Ei ainakaan itkeä tuntikausia.

Vierailija
10/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias ja raskaana ja tämän palstan jälkeen syytin itseäni, ettei minusta voi tulla kuin huono äiti. Vain sen takia, että olen jonkun vieraan ihmisen mielestä liian nuori. Asiat ovat kohdallani muuten hyvin, paremmin kuin monella 10 vuotta vanhemmalla. Ihmeellisesti vain vieraiden kommentit satuttaa. Sitten lueskelin täällä muita ketjuja ja tajusin, että ihmiset vain ovat idiootteja. Millaiset muutenkaan voivat istua koko päivän koneella haukkumassa muita? Korkeintaan ne, joilla ei ainakaan ole lapsia hoidettavana tai eivät niitä hoida.

Ap, kannattaa pitää palstataukoa. Vauva-lehden foorumi on foorumien persreikä.

Vierailija
11/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu itse ryhmään ilkeät äidit. Täällä viimeistään muuttuu piikitteleväksi naaraaksi.Kun käy täällä vaikkapa max kerran kuukaudessa, pysyy hyvällä mielellä.

Vierailija
12/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista huomaa melko nopeasti, millä tasolla täällä usein mennään.

En ole koskaan kertonut täällä itsestäni mitään syvällisempää. Se ei kannata, ellei halua tulla puukotetuksi. Suojeluvaisto onneksi pelaa:)

Vierailija
13/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa millaista vammaisen lapsen äidillä on palstailla täällä... Joka toinen päivä joku hullu tehtailee aloituksia, joihin sitten vastataan kuinka lapseni ansaitsisi kuolla... Kyllä saisin itkeä joka ilta itseni uneen jos jaksaisin välittää. No, joskus kyllä yhä tuntuu pahalta, kun joku onnistuu kirjoittamaan jotenkin todella ilkeästi.

Häntä pystyyn ap. Täällä todella liikkuu ahdistunutta ja ihan kilahtanuttakin porukkaa. Varmasti suurin osa on ihan normaaleja, mutta nämä häiriintyneet ovat sitten niitä, jotka hanakammin vastaavat.

Vierailija
14/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikkea erilaisuutta haukutaan täällä

t. av-mamma vuodesta 2005

Vierailija
15/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kaikella rakkaudella, pitäiskö sun hankkia elämä:)

nähdä ihan oikeasti ihmisiä ja jutella niiden kanssa eikä vaan virtuaalimaailmassa...

toisaalta aika hyvin sulla menee jos on noin pienet murheet

Vierailija
16/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

diapetes, syöpäsairas, adhd, mielenterveys, sydänsairas yms lapsi e-lapsi?

Vierailija
17/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisia ihmisiä täällä usein haukutaan (monestakin syystä) mutta olen melko sinut itseni kanssa, joten suhtaudun niihin yleensä huumorilla, vaikka joskus toki vituttaa. Meinaan siis, että jos sulla itsellä on jostain syystä ongelmaa elämäntilanteesi kanssa, niin ehkä auttaisi, kun miettisit, että pidätkö itse itseäsi mahdollisesti (ilman järkevää syytä siis) liian nuorena vai miksi se kommentti oli niin satuttava?

Vierailija
18/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana liikaa tuossa yläpuolella. Eli KAIKKEA haukutaan täällä. Ei pelkästään erilaiset, vaan ihan kaikki saavat osansa! Ikinä mikään eikä kukaan ole hyvä täällä. Sen kun pitää mielessä, niin pärjää hyvin.

On meitä täällä ihan normaaleja, kivojakin ihmisiä, mutta valitettavasti yleensä joka asiaan tulee joku laukomaan niitä v-maisia kommenttejaan. Ne pitää vaan sivuttaa tai sitten alkaa inttään vastaan. Inttään kun alat, niin tulee hehtaariketju täynnä mitä typerimpiä kirjoituksia js kakkaa niskaan.

Tämän kun käsittää, niin av:lla pärjää hyvinkin ilman itkuja. Tervetuloa - tai tervemenoa! Jos jäät, niin muista, ettet anna yhden tai muutaman kusipään sua masentaa.

Ystävällisesti: av-mamma vuodesta 2002 :)

Vierailija
19/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensin tulet vuodattamaan jotain henkilökohtaista ongelmaasi NETTIPALSTALLE? Ja sitten (oikeasti?) ITKET TUNTEJA ?!?!??! jotain netissä saamaasi kommenttia? :D

Pitäisköhän sun nyt ihan oikeasti hankkia ihan oikea elämä, jossa olisi jotain ihan oikeita ihmisiä ja oikeita iloja ja murheita. Todella, TODELLA säälittävää tuollainen. Yök.

Vierailija
20/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vinkkinä voin sanoa, että meillä työssäkäyvillä ja perheestään huolehtivilla äideillä ei olisi edes aikaa itkeä tunteja (!) päivässä jotain tyhjänpäiväistä paskaa.

Vieläkö pitkään ajattelit piehtaroida itsesäälissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi