Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyssupistuksista

Vierailija
03.05.2012 |

Minulle on aikanaan (10v sitten) tehty lääkkeellinen raskaudenkeskeytys ja nyt olen viimeisilläni raskaana. Mietinkin, voiko synnytyssupistuksia verrata lääkkeellisen raskaudenkeskeytyksen aiheuttamiin supistuksiin? Ovatko samanlaisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin olin niin kipeä, että toivuin sairaalassa muistaakseni ainakin kaksi yötä. Itse keskeytyksen aiheuttamat supistukset olivat niin voimakkaita, etteivät mitkään särkylääkkeet auttaneet ja laittoivat morfiinia suoneen kaksi kertaa.

Vierailija
2/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia, ja myös samanlaisia kuin menkkakivut jotka mulla on ekana vuotopäivänä olleet aina ihan järkyn tuskaisat. Vasta synnytyksessä kuitenkin tajusin kuinka pahat ne menkkakivut oikeasti on, kun ei synnytyssupparit tuntuneet yhtään sen ihmeellisemmiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia, ja myös samanlaisia kuin menkkakivut jotka mulla on ekana vuotopäivänä olleet aina ihan järkyn tuskaisat. Vasta synnytyksessä kuitenkin tajusin kuinka pahat ne menkkakivut oikeasti on, kun ei synnytyssupparit tuntuneet yhtään sen ihmeellisemmiltä.

Mulla kans todella kovat kuukautiskivut. Välillä en pääse sängystä ylös, eikä gramman panadolitkaan auta. Välillä oksennankin. Ihmettelenkin aina, kun ihmiset kuvailee supistuksia ainakin 100x kuukautiskipujen veroisiksi, niin miten ihmeessä ne mulla vois olla enää 100x pahemmat, johan siinä vaiheessa ois taju pois ja kuolema :D

Vierailija
4/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muistanko väärin, mutta mielestäni lääkkeellisessä raskaudenkeskeytyksessä supisti jatkuvasti. Ei siis juuri ollut taukoja, kuten käsittääkseni synnytyssupistuksissa?

Vierailija
5/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 10-vuotias tyttö tai poika?

Vierailija
6/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans todella kovat kuukautiskivut. Välillä en pääse sängystä ylös, eikä gramman panadolitkaan auta. Välillä oksennankin. Ihmettelenkin aina, kun ihmiset kuvailee supistuksia ainakin 100x kuukautiskipujen veroisiksi, niin miten ihmeessä ne mulla vois olla enää 100x pahemmat, johan siinä vaiheessa ois taju pois ja kuolema :D

Jos sulla on noin rajut menkkakivut, niin mitään uutta tuskin tulee synnytyssalissa. :)

Vierailija
7/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muistanko väärin, mutta mielestäni lääkkeellisessä raskaudenkeskeytyksessä supisti jatkuvasti. Ei siis juuri ollut taukoja, kuten käsittääkseni synnytyssupistuksissa?

Vierailija
8/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ajattelen! En kuitenkaan ole katunut silloista päätöstäni, sillä en todellakaan olisi ollut kypsä äidiksi silloin. Nyt tuntuu, että lapselle on juuri oikea hetki ja elämäntilanne syntyä.

Vierailija
9/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteet voi aina järjestää.

Tottakai ajattelen! En kuitenkaan ole katunut silloista päätöstäni, sillä en todellakaan olisi ollut kypsä äidiksi silloin. Nyt tuntuu, että lapselle on juuri oikea hetki ja elämäntilanne syntyä.

Vierailija
10/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä elämäntilannetta ei olisi voinut järjestää. Minusta olisi tullut yh- teiniäiti, koulut ja kaikki kesken. Usko pois, parempi näin. Sitäpaitsi tiesin silloin, ettei minusta olisi ollut äidiksi niin nuorena. Turha tätä on enää jossitella.

Vierailija
11/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kuuluu toisten ihmisten raskauden keskeytykset?

Vierailija
12/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parasetamoli autakaan kuukautiskipuihin! Selvästi paremmin tehoaa esim. ibuprofeeni.

Vierailija
13/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko se aina vaikka tehtäis tosi aikaisessa vaiheessa?

Vierailija
14/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko se aina vaikka tehtäis tosi aikaisessa vaiheessa?

Varmaan on lievemmät kivut mitä nopeammin keskeyttää. Mulla oli just siinä rajoilla, et suostuivat vielä lääkkeillä tekemään.

Vierailija
15/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos. Lääke aiheuttaa ne supistukset. Sattuu siis.

Vierailija
16/16 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudenkeskeytys ei sattuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan