Karkkipäivä - blogi
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni lakkasi julkaisemasta tiettyjen ihmisten kommentteja. Jo se kertoo, ettei hän kestä kritisointia, tai edes eri mielipiteitä. Sanni kompastuu lähes jokaisen blogin pitäjän perusvikaan: jos lukijat on eri mieltä kirjoittajan kanssa, niin heti aletaan huudella, että ei tarvitse lukea mun blogia, mun blogi mun säännöt jne. Lukijoilta odotetaan ilmiselvästi komppausta kirjoittajan omille ajatuksille sekä ihailua ja kanustusta. Ei niissä mitään pahaa ole, mutta silloin on, kun ei kestetä kritiikkiä ja kieltäydytään vastaanottamasta ja tässä tapauksessa julkaisemasta sitä.
Huomattu on kans tuo kontrolloimisen tarve. Ehkä ihmisillä, jotka hakee koko ajan hyväksyntää, vaikka täysin vierailtakin, on jollain lailla puutteellinen itsetunto. Kuten silmälasien ja mekkojen osto.. niihinkin pyydettiin lukijoilta apua! Karkkipäivässä Sanni on usein minä, minä, minä ja yksi pieni näppy tai pieni ryppy on hirvitys. Välillä postaukset on tosi inspiroivia ja mukavia, sitten taas tulee ruikutuspostaus, eikä lukija ymmärrä ollenkaan, miksi joku edes pystyy masentumaan niin mitättömistä asioista kuin hädin tuskin silmin havaittava finni.
Ehkä lapsettomien päälle kolmikymppisten kosmetiikkafriikkien elämä on tällai samanikäiselle perheelliselle väärää luettavaa. Joskus tulee mieleen, että lapsettomat ihmiset on kyllä ihan oma rotunsa. Niin itsekeskeiseltä ja omaan napaan tuijottamiselta niiden elämäntyyli perheellisestä tuntuu. Kertokaas jotain hyviä ja järkevämpiä blogeja!! =)
Mitä itsekeskeistä ja omaan napaan tuijottamista siinä on, että ei halua kansoittaa tätä julmaa ja paskaa maailmaa, jossa tapetaan muita?
Ja mahtoikohan mieleesi juolahtaa, että kaikki lapsettomat eivät saa lapsia, vaikka haluaisivat?
Kukahan tässä on itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava? Joskus voisi vähän miettiä ennen kuin laukoo idiotismeja! Toisaalta, tämä on Vauva-palsta, jossa keskustelun laatu on yhtä "järkevää" kuin Suomi24:ssa.
Lapsettomia itsekkäiksi haukkuvista tulee aina mieleen lasten hankkimista katuvat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni lakkasi julkaisemasta tiettyjen ihmisten kommentteja. Jo se kertoo, ettei hän kestä kritisointia, tai edes eri mielipiteitä. Sanni kompastuu lähes jokaisen blogin pitäjän perusvikaan: jos lukijat on eri mieltä kirjoittajan kanssa, niin heti aletaan huudella, että ei tarvitse lukea mun blogia, mun blogi mun säännöt jne. Lukijoilta odotetaan ilmiselvästi komppausta kirjoittajan omille ajatuksille sekä ihailua ja kanustusta. Ei niissä mitään pahaa ole, mutta silloin on, kun ei kestetä kritiikkiä ja kieltäydytään vastaanottamasta ja tässä tapauksessa julkaisemasta sitä.
Huomattu on kans tuo kontrolloimisen tarve. Ehkä ihmisillä, jotka hakee koko ajan hyväksyntää, vaikka täysin vierailtakin, on jollain lailla puutteellinen itsetunto. Kuten silmälasien ja mekkojen osto.. niihinkin pyydettiin lukijoilta apua! Karkkipäivässä Sanni on usein minä, minä, minä ja yksi pieni näppy tai pieni ryppy on hirvitys. Välillä postaukset on tosi inspiroivia ja mukavia, sitten taas tulee ruikutuspostaus, eikä lukija ymmärrä ollenkaan, miksi joku edes pystyy masentumaan niin mitättömistä asioista kuin hädin tuskin silmin havaittava finni.
Ehkä lapsettomien päälle kolmikymppisten kosmetiikkafriikkien elämä on tällai samanikäiselle perheelliselle väärää luettavaa. Joskus tulee mieleen, että lapsettomat ihmiset on kyllä ihan oma rotunsa. Niin itsekeskeiseltä ja omaan napaan tuijottamiselta niiden elämäntyyli perheellisestä tuntuu. Kertokaas jotain hyviä ja järkevämpiä blogeja!! =)
Mitä itsekeskeistä ja omaan napaan tuijottamista siinä on, että ei halua kansoittaa tätä julmaa ja paskaa maailmaa, jossa tapetaan muita?
Ja mahtoikohan mieleesi juolahtaa, että kaikki lapsettomat eivät saa lapsia, vaikka haluaisivat?
Kukahan tässä on itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava? Joskus voisi vähän miettiä ennen kuin laukoo idiotismeja! Toisaalta, tämä on Vauva-palsta, jossa keskustelun laatu on yhtä "järkevää" kuin Suomi24:ssa.Lapsettomia itsekkäiksi haukkuvista tulee aina mieleen lasten hankkimista katuvat ihmiset.
Todellakin. Muutenkaan lapsettomuus ei läheskään aina ole oma valinta, kipu on vain niin suunnaton ettei sitä halua maailmalle paljastaa...
IG:ssä piilohehkutusta uudesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Onnenmyyrä Sanni, kun pääsee purjehtimaan! Laittakaa joku instan käyttäjä suoraan kysymys siitä, kenen kanssa purjehtii, uuden miehenkö? :D
Tykkään Sannin tyylistä, on kaunis ihminen ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta. En ymmärrä tätä hiustyyliä. Jotenkin epäsiistin näköiset, aina haalistunut väri ja senttien juurikasvu. Mulla mennyt ohi, miksi alun alkaen lähti noin radikaaliin värjäyspuuhaan.
Vierailija kirjoitti:
On mökkiä, purjevenettä, suunnitteli kuinka menee autolla Kreikkaan, koska "eihän sitä itse tarvitse ajaa ;)"
Vasta hiljattain kertoi eronneensa, niin ehkä uudesta miehestäkin kerrotaan parin vuoden päästä vaikka kaikki näkee mistä on kyse. No toivottavasti tämä on kivempi mies kuin edellinen ja kiva jos tämän kanssa voi tehdä asioita yhdessä.
Uusin postaus, matkakertomus 3 kk reissun jälkeen. Kovasti selittelyä, mutta reissun tunnelmiin en päässyt, vaikka Sanni itseään tarinankertojaksi nimittääkin. Miksi ylipäänsä pitää vihjaista jotain, mutta jättää loput kertomatta, kuten nyt jostain reissussa tavatusta ihmisestä tai omista tunnelmista ulkoillessa? Ei ollut kyllä alkuunkaan hyvä postaus matkakertomuksena tai muutenkaan, kiireesti hutaistun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti selittelyä, mutta reissun tunnelmiin en päässyt, vaikka Sanni itseään tarinankertojaksi nimittääkin. Miksi ylipäänsä pitää vihjaista jotain.
Ei ollut ensimmäinen kerta kun luen blogista lauseen ”minä olen tarinankertoja”, mutta aika vajavaisia ”tarinoita” ollut. Ennemminkin vain vihjailua siitä ja tästä ja lukijana päällimmäiseksi tunteeksi jää usein Sannin ”tarinoista” olo, että paljon melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä hiustyyliä. Jotenkin epäsiistin näköiset, aina haalistunut väri ja senttien juurikasvu. Mulla mennyt ohi, miksi alun alkaen lähti noin radikaaliin värjäyspuuhaan.
Jätin alkuosan viestistä lainaamatta, koska en ole siitä samaa mieltä, mutta tämä! En tosiaan ymmärrä minäkään! Saksia Sannin hiukset ovat kaivanneet vuosia, mieluiten säännöllisesti ja kunnolla lyhyemmäksi ainakin kerran vuodessa. Kauneusbloggaaja my ass.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Sannin tyylistä, on kaunis ihminen ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta. En ymmärrä tätä hiustyyliä. Jotenkin epäsiistin näköiset, aina haalistunut väri ja senttien juurikasvu. Mulla mennyt ohi, miksi alun alkaen lähti noin radikaaliin värjäyspuuhaan.
Oli ilmeisesti haaveillut jo pitkään "ponitukasta", kunnes repäisi ja toteutti haaveen. Se violetti oli aika kauhea ja epäpukeva, tämä koralli on todella paljon parempi. Oma väri olisi kyllä ihan mukava nähdä ysäriblondin ja shokkivärien jälkeen...
Sattuiko eka ponivärjäys ja ero muuten samoihin aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ilmeisesti haaveillut jo pitkään "ponitukasta", kunnes repäisi ja toteutti haaveen. Se violetti oli aika kauhea ja epäpukeva, tämä koralli on todella paljon parempi. Oma väri olisi kyllä ihan mukava nähdä ysäriblondin ja shokkivärien jälkeen...
Sattuiko eka ponivärjäys ja ero muuten samoihin aikoihin?
Olisiko joku neljänkympin kriisi ollut. Ihmettelin jo tuolloin että miten ihminen, joka ei jaksa yhtään miettiä hiusten laittoa tai tyyliasioita hankkii noin vaikeasti ylläpidettävän värin, ja kyllähän hän sitten kertoikin ettei siitä tullut mitään. Minusta hänelle sopisi parhaiten luonnollinen tukka kun muutenkin hän tuntuu nykyään viihtyvän merellä, mökillä, vaeltamassa jne. Hiuksetkin voisivat paljon paremmin ilman noin rankkoja käsittelyjä.
Ja siitäkin voi olla montaa mieltä, sopiiko nelikymppiselle naiselle hiuksiin nuo pastellisävyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä on itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava? Joskus voisi vähän miettiä ennen kuin laukoo idiotismeja! Toisaalta, tämä on Vauva-palsta, jossa keskustelun laatu on yhtä "järkevää" kuin Suomi24:ssa.Lapsettomia itsekkäiksi haukkuvista tulee aina mieleen lasten hankkimista katuvat ihmiset.
Kuten myös toisinpäin?
Tosiasiassa molemmat vaihtoehdot ovat yhtä itsekkäitä. Kaikki valinnat, jotka tehdään oma paras/kiva edellä, ovat itsekkäitä.
Nyt uusi mies on esitelty blogissa, ja mahtavaa päästä seuraamaan purjehdusjuttuja. Nyt Karkkipäivästä tulee Kalastajan vaimon ja Miten purjehtijaksi tullaan -blogien rakkauslapsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt uusi mies on esitelty blogissa, ja mahtavaa päästä seuraamaan purjehdusjuttuja. Nyt Karkkipäivästä tulee Kalastajan vaimon ja Miten purjehtijaksi tullaan -blogien rakkauslapsi. :)
Mistähän Sanni on purjehtijan löytänyt? Olen iloinen Sannin puolesta, ja itsenikin, kun blogi oli pitkään niin raskasta luettavaa ja nyt tuntuu että hän on jotenkin vapautuneempi, eikä elämä ole niin neuroottista.
Ei osaa meikata ja on tosi ryppyinen ikäisekseen...
Eniten ärsyttää että hän piilottelee maksettuja postauksia naamioiden ne orgaanisiksi. Katsokaa vaikka uusimmista Nivean ja Laveran postaukset: kukaan normaalituloinen ei ostaisi omalla rahalla koko aurinkotuotesarjaa testattavaksi. Mutta näkyykö merkittynä kaupallinen yhteistyö? Ehei. Vaikka ei olisi suoraan rahaa niistä saanutkaan, kyseessä on kaupallinen yhteistyö jos bloggaaja saa tuotteet ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää että hän piilottelee maksettuja postauksia naamioiden ne orgaanisiksi. Katsokaa vaikka uusimmista Nivean ja Laveran postaukset: kukaan normaalituloinen ei ostaisi omalla rahalla koko aurinkotuotesarjaa testattavaksi. Mutta näkyykö merkittynä kaupallinen yhteistyö? Ehei. Vaikka ei olisi suoraan rahaa niistä saanutkaan, kyseessä on kaupallinen yhteistyö jos bloggaaja saa tuotteet ilmaiseksi.
Sannihan on Laveran maahantuojalla töissä, kyllä kai hän töistä saa Laveran tuotteet ilmaiseksi. Muutenkin kirjoittanut Laveran tuotteista jo vuosia, mitä erikoista tuossa aurinkotuotekirjoituksessa oli aiempiin verrattuna...?
Kukahan tässä on itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava? Joskus voisi vähän miettiä ennen kuin laukoo idiotismeja! Toisaalta, tämä on Vauva-palsta, jossa keskustelun laatu on yhtä "järkevää" kuin Suomi24:ssa.