Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kirpparilta vanhoja Seppälän vaatteita ja jestas kun tulikin ikävä sitä kauppaa!

Vierailija
12.08.2023 |

Huomasi muuten että hintaan nähden olivat vielä aika laadukkaita,nämäkin mitkä ostin kirppiksiltä ovat ikäänsä nähden hyvässä kunnossa (kirkkaat värit,ei juurikaan nukkaa ym).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän vaatteet olivat laadukkaita ja kestäviä hintaansa nähden. Harmi, kun meni konkkaan.

Vierailija
2/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä oli kyllä nostalginen paikka. Muistan, kun itse ja luokkalaiset osteltiin vaatteita, mutta myös hajuvesiä? Ah, ja ne kaikki pöllökorut yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksihän joku oli kirpparille vienyt? Mulla on vuonna 2009 ostettu mekko Seppälästä ja se on luottomekkoni moneen tilaisuuteen. Ja hyvässä kunnossa edelleen!

Vierailija
4/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkasin joku päivä sitten puhtaita pyykkejä kaappiin, niin yllätyin kun teinin yhden t-paidan lapussa luki Seppälä.

Oi niitä aikoja, kun tuli shoppailtua Seppälässä.

Vierailija
5/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä tallella Seppälästä ostettu ihana vyö vuodelta -87.

Ottaa kupoliin kun ei ole niitä vaatteita yhtään säilössä, vaikka melkein joka päivä töiden jälkeen lampsin kotiin Seppälän kautta.

Vierailija
6/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksihän joku oli kirpparille vienyt? Mulla on vuonna 2009 ostettu mekko Seppälästä ja se on luottomekkoni moneen tilaisuuteen. Ja hyvässä kunnossa edelleen!

Lihonut/laihtunut tai tyyli muuttunut.

Vierailija
7/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen kovassa käytössä musta lepakko-yöhousut. Ostettu joskus 2001.

Vierailija
8/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just 2010-l. Seppälän puseron myyntiin kirppikselle. Oli itselleni iso, mutta laadultaan ihan mainio ja hyvin suunniteltu.

Vierailija
9/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valkoinen Seppälän toppi, jossa alaspäin levenevä leikkaus, paksua puuvillaa. En luopuisi, vaikka vanha alkaa olla. Nykyajan topit on pätkylöitä, pojan vartalolle suunniteltuja.

Vierailija
10/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindex =Seppälä.

Ei ole.

Vierailija
11/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindex =Seppälä.

Ei ole.

Kysyin Ruotsin Lindexissä miten on niin paljon paremman laatuisia vaatteita ja malleja nykyään. Sanoivat että Seppälä omistaa Lindexin ja suunnittelee vaatteet. 

Vierailija
12/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sepp%C3%A4l%C3%A4_(yritys)

Vuonna 1957 avattiin aikuisten naisten vaatteisiin erikoistunut sisarliike Kymetär Kouvolaan. 1960-luvulla yrityksen johto siirtyi Hannu ja Liisa Seppälälle. Vuonna 1969 Seppälän laajentuminen muotiketjuksi alkoi, kun myymälä avattiin Lappeenrantaan. Ketjun valmisvaatteiden suunnittelu ja myynti keskitettiin 1972 S-style-nimiseen yritykseen, joka aloitti Seppälän omien mallistojen suunnittelun. Vuonna 1974 yritys aloitti joidenkin tuotteiden ostamisen Aasiasta. Vuonna 1975 yritys siirsi pääkonttorinsa Kouvolasta Helsinkiin ja aloitti ketjun kasvattamisen franchising-pohjalta toimivien liikkeiden avulla. Vuonna 1980 alettiin vaatteita myydä myös postimyyntinä.[6][7]

Vuosina 1988–2015 Seppälän omisti Stockmann. Sen omistuksessa yhtiö ajautui konkurssikypsäksi.[

Vuonna 2010 Seppälän myymistä vaatteista noin 60 prosenttia tuli Kiinasta, Intian osuus oli 16, EU-maiden 8, Turkin 5 ja muiden maiden noin 10 prosenttia sisäänostovolyymin mukaan laskettuna.[

Ei ole Lindexin kanssa mitään tekoa paitsi olivat molemmat Stockan kauppoja

Vierailija
13/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas sentään, ku ihqua!

Vierailija
14/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vieläkin käytössä v. 2008 ostetut Seppälän legginsit, ovat tosin jotain liukasta hyvin ohutta keinokuitua eivätkä puuvillaa. Mutta ei nukkaa, väri yhä syvä musta, ei ole kulunut läpi polvista tai haaroista. Elastaania on varmasti mukana, mutta ovat silti pysyneet "muodossa". Aivan käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän