Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karkkipäivä - blogi

Vierailija
22.02.2014 |

Mitä pidätte ko.blogista?

Kommentit (886)

Vierailija
641/886 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan noiden Kauneus ja terveys -blogien esittelykuvien ottaja oikein on. Sekä Sannilla että Virvellä on jotenkin samantyyppiset jäykät ja persoonattoman kuvat nyt bannereissa. Itse ottamissaan kuvissa molemmat näyttävät paljon rennommilta ja omalta itseltään, nuo bannerit taas näyttävät vain epämukavalta poseeraukselta.

Vierailija
642/886 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin juttu Hiusakatemiasta ja Sannin hiuksissa olevasta lovesta. Mä en pysty käsittämään, että minkä takia se ei leikkaa noita hiuksiaan lyhyemmiksi. Miks täytyy pakolla pitää tollasta pitkää tukkaa, joka ainakin kuvissa näyttää kuivalta hamppukasalta ja toi LOVI. Juttu oli mielenkiintoinen, mutta jos olisi omista hiuksista kyse, niin ekana tulisi kyllä mieleen leikkaa hiukset lyhyemmiksi. Toihan näyttää kamalalta kun hiukset auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/886 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille se lovi tule aina ja haluaa pitää pitkät hiukset. Itsekin kyllä leikkaisin hiukset varsinkin kun hiusvärin kanssa on ongelmia myös.

Uusimman ruokavalio tms. jutun yhteydessä ihmettelin niitä kuvia. Enkä ymmärrä mikä siinä syömisessä ja liikunnassa on niin vaikeaa, jos kerran ei ole mitään syömishäiriötä. Paljon parjatun fitfarmin aikana kuitenkin sai ihan käytännössä kokea, että hiilarit auttavat jaksamaan kestävyysliikuntaa, mutta ei sitten haluakaan sitä vaan "hyvää oloa". Oikeasti se hyvä olo on kuitenkin jokaisella yksilöllistä ja balanssi pitää itse etsiä.

Vierailija
644/886 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusakatemian tutkimusten suhteen asenne vähän samantapainen kuin karppauksenkin suhteen.

Vierailija
645/886 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ihmetyttää muutenkin tuo vähättelevä asenne tieteellistä tutkimusta kohtaan niin liittyen tähän asiaan kuin karppaamiseenkin tai luonnonkosmetiikkaan.

Vierailija
646/886 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusakatemian tutkimusten suhteen asenne vähän samantapainen kuin karppauksenkin suhteen.

Kävin lukemassa uusimmat lukijakommentit äsken ja siellä oli haukuttu ihan asiallinen kommentti, juuri karppaussuhtautumisen ja hiusakatemiasuhtautumisen samanlaisuudesta, aivopiereväksi myötähäpeää aiheuttavaksi hyökkäykseksi viatonta sannia kohtaan.

Hyvä sanni, et itse uskalla haukkua lukijoita suoraan, niin päästät sannifanit lukijoiden kimppuun, ääliömäinen tyyppi, tyypillinen bloggaaja.

No, bloggaus on muutenkin kuolemassa, enkä ihmettele.

Vierailija
647/886 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaaaat... on lyhentänyt huksiaan rajusti. Alko tekeen mieli kesätukkaa itsellekin. :)

Vierailija
648/886 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää lukea kyseistä blogia. Omahyväistä näennäis-ekologista ja muka-tiedostavaa oman kilven kiillotusta höystettynä sairaan ruokavalion markkinoinnilla. Ei kiitos.

Blogi toimi paremmin, kun Sanni keskittyi pääasiassa kosmetiikkaan.

Kommentoinnin sävykin on muuttunut ihmeen passiivis-aggressiiviseksi... Jos et ole blogistin linjoilla niin vastaanotto on todella nuiva, tosin feikatun ystävällisyyden ja naiiviuden verhoamana.

Vierailija
649/886 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
650/886 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä uusimmasta postauksesta?

Sanni tituleeraa itseään unelma-asiakkaaksi, mutta onko tosiaan sitä? Jos tietää kaiken paremmin ja kysyy vaikeita kysymyksiä, tuskin on mikään unelma aspan mielestä.

Vierailija
651/886 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä uusimmasta postauksesta?

Sanni tituleeraa itseään unelma-asiakkaaksi, mutta onko tosiaan sitä? Jos tietää kaiken paremmin ja kysyy vaikeita kysymyksiä, tuskin on mikään unelma aspan mielestä.

Juurikin näin! Itse kosmetiikkamyyjänä kuvailisin häntä juurikin tosi rasittavaksi asiakkaaksi, joka tarvitsee apua ihan joka asian valitsemisessa mutta kuitenkin loppujenlopuksi tietää itse kaiken paremmin. Sanni kuvailee Sephoran myyjiä epäammattimaisiksi, mutta on ihan ymmärrettävää ettei niin isosta valikoimasta voi tietää kaikista tuotteista kaikkea.

Vierailija
652/886 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea tuo Sannin hyväntekeväisyysjoulukalenteri. Nauratti kyllä eilisen luukun Oriflamen lahjoitus 40€. Luulisi että noin iso firma olisi kaivanut vähän enemmän rahaa tililtään. Moni paljon pienempi yritys on osallistunut tosi paljon suuremmilla summilla.

Vierailija
653/886 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän luukussa ekokauppa lahjoittaa 600€ norpille. Todella hienoa! Oriflamen toiminta näyttää kieltämättä erikoiselta. Luulivat varmaan markkinoinnissaan, että Sanni ja blogi olisi joku pikkutekijä jolle 40 euron lahjoitus olisi suurikin kädenojennus

Vierailija
654/886 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiinnitin huomiota tuohon oriflamen 40e:n lahjoitukseen... noloa 🙈

Vierailija
655/886 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivän joulukalenterissa on kyllä kiva idea. Sanni on oikeastaan viimeinen "iso" suomalainen kosmetiikkabloggaaja, joka vaikuttaa edelleen näkevän vaivaa bloginsa eteen. 

Vierailija
656/886 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 40 euroa isolta monikansalliselta firmalta. Minusta Lumenenkin lahjoitus (jotain kynsilakkoja tyttöjen talon käyttöön) oli vähän vaatimaton Suomen suurimmalta kosmetiikkafirmalta. Sinänsä toki kiva, että lähtivät edes mukaan, ja altruistinen idea Sannilta. Kuinkahan moni muu kaupallinen bloggaaja tekisi jotain vastaavaa?

Mutta sitä ihmettelen, että mihin ihmeeseen Sanni nyt tunkee kaikki kosmetiikkansa? Eihän noita ehdi yksi ihminen käyttämään loppuun sitten millään. 

Vierailija
657/886 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisen vastaiset höpinät ihmiseltä joka itse yläkouluikäisenä keskittyi traumojen jakamiseen "ystävilleen", on melko... noh. säälittävää.

Onhan ihmisellä tietysti nelikymppisenä oikeus olla fiksumpi kuin 15-vuotiaana, mutta jotka hänet pitemmältä ajalta tuntevat voivat kuitenkin suhtautua vähän varauksella juhlapuheisiin.

Ehkä se eläinrkkauskin voisi näkyä pienemmällä hiilijalanjäljellä, vähemmällä turhalla kulutuksella ja matkustelulla, JOS aikuisten oikeasti haluaisi asioihin vaikuttaa ja rakkauttaan osoittaa!

Olen kiitollinen että hän piti mielipiteensä muuttumattomana, eikä koskaan hankkinut lapsia!

Vierailija
658/886 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että blogissa on nykyään niin vähän kosmetiikkasisältöä, välillä vähän tympii tuo kaikki muu. Joulukalenteri oli kyllä kiva!

Vierailija
659/886 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oka kirjoitti:

Kiusaamisen vastaiset höpinät ihmiseltä joka itse yläkouluikäisenä keskittyi traumojen jakamiseen "ystävilleen", on melko... noh. säälittävää.

Onhan ihmisellä tietysti nelikymppisenä oikeus olla fiksumpi kuin 15-vuotiaana, mutta jotka hänet pitemmältä ajalta tuntevat voivat kuitenkin suhtautua vähän varauksella juhlapuheisiin.

Ehkä se eläinrkkauskin voisi näkyä pienemmällä hiilijalanjäljellä, vähemmällä turhalla kulutuksella ja matkustelulla, JOS aikuisten oikeasti haluaisi asioihin vaikuttaa ja rakkauttaan osoittaa!

Olen kiitollinen että hän piti mielipiteensä muuttumattomana, eikä koskaan hankkinut lapsia!

Mitä tarkoitat traumojen jakamisella? Oliko Sanni kiusaaja? Oli kiusannut ainakin pikkusiskoaan pahasti kertomansa mukaan, mikä kuulostaa aika kamalalta 10 vuoden ikäerolla.

Vierailija
660/886 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oka kirjoitti:

Mitä tarkoitat traumojen jakamisella? Oliko Sanni kiusaaja? Oli kiusannut ainakin pikkusiskoaan pahasti kertomansa mukaan, mikä kuulostaa aika kamalalta 10 vuoden ikäerolla.

Oikaisen itseäni, heidän ikäeronsa on 7 vuotta. Mutta silti...