Gallup - Mihin olet tyytymätön seksielämässäsi?
Sellainen kysymys. Itse olen tyytymätön seksin vähyyteen.
N37
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:41"]
En saa anaaliseksiä. N25
[/quote]
Täällä yksi kokeilunhaluinen :)
[/quote]
Luvan saisin kuulemma kokeilla vieraissa :D N25
Jos miehenne ei halua teitä miettikää seuraavat asiat oletteko lihonnut .Oletteko nalkuttanut jostain siivous hömpistä tai oletteko muuten vain saanut turhia riitoja keskenämme aikaan.Onko teillä rahahuolia.Onko miehellä työtressiä.Monia asioita mitkä vaikuttaa asiaan.Vika ei ole naisessa yksinään.Monta asiaa vaikuttaa tähän ja miehet ei ole robotteja.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:41"]
En saa anaaliseksiä. N25
[/quote]
Täällä yksi kokeilunhaluinen :)
[/quote]
Luvan saisin kuulemma kokeilla vieraissa :D N25
[/quote]
Vai niin no ei pitäisi olla vaikeaa löytää seuraa tuollaiseen
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:41"] En saa anaaliseksiä. N25 [/quote] Täällä yksi kokeilunhaluinen :) [/quote] Luvan saisin kuulemma kokeilla vieraissa :D N25
[/quote]
Olisin kyllä kiinnostunut kokeilemaan.. En ole parisuhteessa, enkä ole satunnaisilta seksikumppaneilta sitä vaan kehdannut millään kysyä. Mutta varmaan 5 vuotta nuorempi olisi liian nuori.
Hyvä ja iso penis. Ei vaa tuu käyttöö. Saan ehkä 1krt viikossa. Oon alkanu aattelee et ero eessä ku ei panoa kuulu tai näy
tarvisin miehen joka jaksais joka päivä. Halukkaita?;)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 03:41"]
Hyvä ja iso penis. Ei vaa tuu käyttöö. Saan ehkä 1krt viikossa. Oon alkanu aattelee et ero eessä ku ei panoa kuulu tai näy tarvisin miehen joka jaksais joka päivä. Halukkaita?;)
[/quote]
Ehkä. Minkä ikäinen itse olet?
Ettei seksiä käytännössä ole enää lainkaan. Miehellä on erektiovaikeuksia ja se on syönyt oikeastaan koko seksielämän. Lääkitystä on kokeiltu, jostain syystä se ei ollut miehelle kuitenkaan mieleinen.