Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup - Mihin olet tyytymätön seksielämässäsi?

Vierailija
03.05.2012 |

Sellainen kysymys. Itse olen tyytymätön seksin vähyyteen.

N37

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liikaa. Mulle riittäis pari kertaa/kk, mies tahtoo joka helvetin päivä ja vaikka monta kertaa päivässäkin.

Vierailija
22/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen. Vaimoa ei seksi kiinnosta. Itse peilailee itseään, että olenpa ihan hyvässä kunnossa kolmen lapsen äidiksi ja sitten haukkuu minua jenkkakahvoista ja etten oikein innosta häntä. Minulla on hieman vatsaa viime vuosina kertynyt, mutta millään mittapuulla minua ei kyllä voi lihavaksi sanoa. Seurusteluajoista painoa tullut ehkä 6-8 kg ja nekin aika tasaisesti. Vaimokaan ei lihava ole, mutta ei paljon muutakaan. Hoikka vyötärö, jota hän itse tuijottaa, mutta ne 20 kiloa ovat sitten tulleet reisiin ja peppuun. Ja en ikinä ole hänen ulkomuotoaan ääneen moittinut, mutta hän senkin edestä minua. Vaikka olen ihan satavarma, että jos meidät laitettaisiin arviointiraadin eteen voittaisin 100/0. Eikä tämä ole itsenäkemyksen puutetta. Meillä sitä on juuri sillä toisella :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin seksiä. Johtuen liian vähästä yhteisestä ajasta. Eikä miestä tunnu kiinnostavan se vähäkään. Sanoo nymfoksi jos haluan kahtena päivänä peräkkäin..haluaisin joka kerta kun pääsen vaan mieheni lähelle.  n36

Vierailija
24/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vaihdetaako miehiä vähäksi aikaa? :D n36

Vierailija
25/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotetaan siitä vähyydestä...oishan siinä laadussakin opeteltavaa.
N22

Vierailija
26/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ei anna suuseksiä, tulee alle 5minuutissa tai vastaavasti kestää yli 1½ tuntia, eikä myöskään sormeta kunnolla tai lämppää, sillon kun minä annan suihinottoa niin painaa takaraivosta hullunkiilto silmissä ja tarkoituksena vissiin porata vehje mun takaraivosta läpi. Olen ollut kolme vuotta tässä suhteessa ja ikää on 17v. 

Vierailija
27/47 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähyyteen.. Itelle kelpais päivittäin ehkä paristikki päiväs mut saan ehkä maximissaa 3 kertaa viikossa
N. 19

Vierailija
28/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan niin väärin kun mies tahtoo ja nainen tahtoo mutta kun ne on ristiin siellä naapurissa. Oma käsi ei jaksa innostaa enää... Pettääkään en haluaisi

Vierailija
29/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee aina alle minuutissa ja seksi ei enää kiinnosta minua ainakaan. Sitä meillä on n. kerran kuussa ja sen jälkeen itselläni on helpottunut olo kun se on tältä kuulta taas suoritettu.

Vierailija
30/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:45"]Poikaystäväni ei anna suuseksiä, tulee alle 5minuutissa tai vastaavasti kestää yli 1½ tuntia, eikä myöskään sormeta kunnolla tai lämppää, sillon kun minä annan suihinottoa niin painaa takaraivosta hullunkiilto silmissä ja tarkoituksena vissiin porata vehje mun takaraivosta läpi. Olen ollut kolme vuotta tässä suhteessa ja ikää on 17v. 
[/quote] oletko posliini?

Vierailija
31/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa anaaliseksiä. N25

Vierailija
32/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voin sanoa, että olen täydellisen tyytyväinen seksielämäämme. Meillä on kolmas lapsi tulossa ja yöunetkin ovat melko vähissä, mutta ei haittaa.

Viikolla sekstaillaan pari kertaa, sopivan hetken sattuessa. Viikonloppuisin sitten useamman kerran päivässä, jos ei ole muuta menoa. Mukaan otettaan usein leluja yms. hauskoja juttuja. Miehelläni on upea vartalo jo erinomainen penis. Joten en voi valittaa.

Mielestäni toimivan parisuhteen edellytys, ainakin omalla kohdallani on, että halujen ja mieltymysten tulee kohda kumppanin kanssa. Toki uskon, että on olemassa aivan onnelisia pariskuntia, vaikka seksi ei luistaisikaan, mutta itselleni se ei sopisi.

Vierailija
33/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä paljon useammin kuin mies. Lisäksi haluaisin rajumpia otteita ja enemmän pervoilua.

Vierailija
34/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viikonloppuisin sitten useamman kerran päivässä, jos ei ole muuta menoa."

Olen niin kateellinen. sekä siitä, että teillä pannaan paljon, mutta etenkin siitä "jos ei ole muuta menoa". Meillä kaikki viikonloputkin aina täynnä lsten turnauksia tms. Ja jos ei ole niin vaimo kyllä järjestää. Aina vittu aina kiire niin arkena kuin viikonloppunakin :(

Vierailija
35/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrään. Sitä vois olla enempi, viimeksi sain 3 vuotta sitten. Silti rakastan vaimoani ylikaiken.

Vierailija
36/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin seksin puutteesta. Voisin naida vaikka joka päivä, eikä päässä ole liikkunut paljon muuta viimeaikoina. Olisi kiva löytää joku mimmi kaveriksi, jota vaivaa sama juttu.. M20

Vierailija
37/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mies panostaa meidän seksielämään aika paljon, ensin suukotellen ja halaillen. En vaan itse välillä olla niin mukana ja antaa miehelle täyttä nautintoa, vaikka mies tekee aina kaiken mitä vaan pyydän.

Vierailija
38/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ett mies on rajumpi mutta ei ole eikä tee asialle mitään

Vierailija
39/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, sain vaimolta viimeksi n. 10v sitten, rakastin häntä tosissani, erossa oltu 2vuotta, nyt ei vaan  kiinnosta, kai se kolahti miehisyyteeni.  m45

Vierailija
40/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:41"]

En saa anaaliseksiä. N25

[/quote]

Täällä yksi kokeilunhaluinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi