Gallup - Mihin olet tyytymätön seksielämässäsi?
Sellainen kysymys. Itse olen tyytymätön seksin vähyyteen.
N37
Kommentit (47)
Kaikkeen. Vaimoa ei seksi kiinnosta. Itse peilailee itseään, että olenpa ihan hyvässä kunnossa kolmen lapsen äidiksi ja sitten haukkuu minua jenkkakahvoista ja etten oikein innosta häntä. Minulla on hieman vatsaa viime vuosina kertynyt, mutta millään mittapuulla minua ei kyllä voi lihavaksi sanoa. Seurusteluajoista painoa tullut ehkä 6-8 kg ja nekin aika tasaisesti. Vaimokaan ei lihava ole, mutta ei paljon muutakaan. Hoikka vyötärö, jota hän itse tuijottaa, mutta ne 20 kiloa ovat sitten tulleet reisiin ja peppuun. Ja en ikinä ole hänen ulkomuotoaan ääneen moittinut, mutta hän senkin edestä minua. Vaikka olen ihan satavarma, että jos meidät laitettaisiin arviointiraadin eteen voittaisin 100/0. Eikä tämä ole itsenäkemyksen puutetta. Meillä sitä on juuri sillä toisella :(
Liian harvoin seksiä. Johtuen liian vähästä yhteisestä ajasta. Eikä miestä tunnu kiinnostavan se vähäkään. Sanoo nymfoksi jos haluan kahtena päivänä peräkkäin..haluaisin joka kerta kun pääsen vaan mieheni lähelle. n36
22 vaihdetaako miehiä vähäksi aikaa? :D n36
Alotetaan siitä vähyydestä...oishan siinä laadussakin opeteltavaa.
N22
Poikaystäväni ei anna suuseksiä, tulee alle 5minuutissa tai vastaavasti kestää yli 1½ tuntia, eikä myöskään sormeta kunnolla tai lämppää, sillon kun minä annan suihinottoa niin painaa takaraivosta hullunkiilto silmissä ja tarkoituksena vissiin porata vehje mun takaraivosta läpi. Olen ollut kolme vuotta tässä suhteessa ja ikää on 17v.
Vähyyteen.. Itelle kelpais päivittäin ehkä paristikki päiväs mut saan ehkä maximissaa 3 kertaa viikossa
N. 19
On tää vaan niin väärin kun mies tahtoo ja nainen tahtoo mutta kun ne on ristiin siellä naapurissa. Oma käsi ei jaksa innostaa enää... Pettääkään en haluaisi
Mies tulee aina alle minuutissa ja seksi ei enää kiinnosta minua ainakaan. Sitä meillä on n. kerran kuussa ja sen jälkeen itselläni on helpottunut olo kun se on tältä kuulta taas suoritettu.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:45"]Poikaystäväni ei anna suuseksiä, tulee alle 5minuutissa tai vastaavasti kestää yli 1½ tuntia, eikä myöskään sormeta kunnolla tai lämppää, sillon kun minä annan suihinottoa niin painaa takaraivosta hullunkiilto silmissä ja tarkoituksena vissiin porata vehje mun takaraivosta läpi. Olen ollut kolme vuotta tässä suhteessa ja ikää on 17v.
[/quote] oletko posliini?
Rehellisesti voin sanoa, että olen täydellisen tyytyväinen seksielämäämme. Meillä on kolmas lapsi tulossa ja yöunetkin ovat melko vähissä, mutta ei haittaa.
Viikolla sekstaillaan pari kertaa, sopivan hetken sattuessa. Viikonloppuisin sitten useamman kerran päivässä, jos ei ole muuta menoa. Mukaan otettaan usein leluja yms. hauskoja juttuja. Miehelläni on upea vartalo jo erinomainen penis. Joten en voi valittaa.
Mielestäni toimivan parisuhteen edellytys, ainakin omalla kohdallani on, että halujen ja mieltymysten tulee kohda kumppanin kanssa. Toki uskon, että on olemassa aivan onnelisia pariskuntia, vaikka seksi ei luistaisikaan, mutta itselleni se ei sopisi.
Haluaisin seksiä paljon useammin kuin mies. Lisäksi haluaisin rajumpia otteita ja enemmän pervoilua.
"Viikonloppuisin sitten useamman kerran päivässä, jos ei ole muuta menoa."
Olen niin kateellinen. sekä siitä, että teillä pannaan paljon, mutta etenkin siitä "jos ei ole muuta menoa". Meillä kaikki viikonloputkin aina täynnä lsten turnauksia tms. Ja jos ei ole niin vaimo kyllä järjestää. Aina vittu aina kiire niin arkena kuin viikonloppunakin :(
Määrään. Sitä vois olla enempi, viimeksi sain 3 vuotta sitten. Silti rakastan vaimoani ylikaiken.
Kärsin seksin puutteesta. Voisin naida vaikka joka päivä, eikä päässä ole liikkunut paljon muuta viimeaikoina. Olisi kiva löytää joku mimmi kaveriksi, jota vaivaa sama juttu.. M20
Oikeastaan mies panostaa meidän seksielämään aika paljon, ensin suukotellen ja halaillen. En vaan itse välillä olla niin mukana ja antaa miehelle täyttä nautintoa, vaikka mies tekee aina kaiken mitä vaan pyydän.
Haluaisin ett mies on rajumpi mutta ei ole eikä tee asialle mitään
sama täällä, sain vaimolta viimeksi n. 10v sitten, rakastin häntä tosissani, erossa oltu 2vuotta, nyt ei vaan kiinnosta, kai se kolahti miehisyyteeni. m45
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:41"]
En saa anaaliseksiä. N25
[/quote]
Täällä yksi kokeilunhaluinen :)
Sitä on liikaa. Mulle riittäis pari kertaa/kk, mies tahtoo joka helvetin päivä ja vaikka monta kertaa päivässäkin.