Mä niin nautin illalla...
alotin eilen sheivaamalla... aamulla laitoin vaatteiden alle ohuet seksikkäät alusvaatteet... päivällä pieniä hipaisuja nänneistä ohimennen... vessareissulla kosteuden tunnustelu pikkuhousujen läpi... illalla huipennus, en malta odottaa... nautin, pitkään ja ihan yksin.
Kommentit (6)
Hauskaa ja nautinnollista iltaa... Mä oon käyny niin kuumana koko päivän kun olen ajatellut iltaa, ihanaa joskus nautiskella yksin ja hartaasti, pitkittäen... -ap-
Samoin sinulle kuuman kosteaa iltaa leikitellen, pitkitellen. Itselläni ei varmaankaan pitkää kestä ;)
Itsekin saan aika herkästi orkun, siksipä yritän piinata itseäni viimeiseen asti ennenkuin käyn tosi toimiin ;). Pitkään leikkiä rinnoilla ja nänneillä, välillä vain sipaisten klitorista... aaaahhh... mä oon jo nyt niin märkä... ;)
Otin rintsikat jo pois, ruoan laiton lomassa salaa sivelen kovettuneita nännejä... ihanaa, vielä pari tuntia ja sitten... nam... -ap-
oliko kuuma ilta?
Itsellä ei tosiaan kaua tarvinnut puuhailla, kun oli sykkivä kalu kädessä. Vielä kun kuvittelin sut edessäni puuhailemassa ihanan posliinisi kanssa, niin ei tosiaan kauaa aikaa mennyt ;)
kuulostaa hyvälle, itsekin aion pitää omaa kivaa illalla, hieman hierontaöljyä käsiin, sitten kevyt ote kovana seisovasta kalusta, edestakaiset liikkeet, koveneva ote nopeammat liikkeet..arvaat varmaan loput ;)