Mitä "omituisia" ruokayhdistelmiä syöt joita muut ovat ihmetelleet?
Omia herkkujani ovat mm. keitetty kananmuna + mätitahna, ruisleipä + sokeri, ranskalaiset dipattuna pehmikseen:)
Kommentit (68)
tykkään laittaa ruispuuroon jogurttian nam!
laitan leipäjuustoa kahviin ja syön ne sieltä lusikalla! :)myös raaka valkosipuli maistuu flunsassa hyvältä ruisleivän päällä
en pidä puuroista yhtään mutta jos on pakko, niin kaurapuuro menee alas, kunhan siihen saa päälle oikein rasvaista maustamatonta jogurttia, kanelia sekä marjoja, mieluiten mansikoita ja mustikoita.
Ai niin mun leivänsyöntitavaat on myös monen mielestä outoja, en käytä levitteitä vaan kastan vaaleaa leipää joko oliiviöljyn ja viinietikan tai oliiviöljyn ja murskatun valkosipulin seokseen.
- Dippaan nakkeja suklaavanukkaaseen
- Sekoitan vaniljajäätelöä ja sinappisilliä
- Dippaan ranskalaisia vaniljajäätelöön
Jos ihmiset eivät ryntäisi tänne kertomaan "omituisuuksistaan", eli laittavat tyyliin ketsuppia riisiin, tai dippaavat ranskalaisia jäätelöön (haloo, kaikki tekevät sitä..). Se ei ole omituista.
Mun aamiainen, joka ällöttää mun miestä :-)
valion rahkaa 1 purkki, 1 tl rypsiöljyä, 1 pieni pyöreä monivilja näkkäri murustuteltuna sinne joukkoon. Naaaam.
olutta kaakaovanukkaan kaverina.
Perunamuusia ruispalalla.
Surimipuikkoja ja etanoita.
Pilkon nakkeja salaattiin.
Reissumiestä jossa voita ja raakaa sipulia
Maustekurkkua(isosta tynnyristä) ja hedelmäpommi jogurttia
Portin lihistä (kylmänä) dipattuna siihen passionhedelmä arki-jogurttiin
Kinkkumakkara viipale jonka sisään kääritään pirkan jalopeno viipale, sellaisenaan suuhun
Salmiakkia suuhun kun juo olutta
Syön aina pinaattiletut ananaksen kanssa ja porkkanaletut punajuurisalaatin kanssa.