Kuinka pian ensitapaamisenne jälkeen, kumppanisi sanoi sinulle...
Kommentit (18)
Muuten en edes muistaisi tuollaista, mutta nyt tuli mieleen: ekat treffit olivat syyskuussa (olimme kyllä tavanneet ensi kerran jo joskus keväällä), ja ekan kerran hän sanoi rakastavansa marraskuussa kun olin lähdössä matkalle.
Ja nyt on rakastettu jo neljännesvuosisata!
ensi tapaamisesta. Kerroin miehelle jotain arkista sattumusta töissäni, niin mies tokaisi kesken lauseeni: "mie taian olla ihan rakastunu sinuun" :)
Näin muistelisin. Istuskeltiin mun sängyllä, ja se sanoi, että taitaa ihan olla rakastunut muhun. Itseltä meni siitä vielä kuukausi, ennen kuin katsoin miestä silmiin, ja sanoin ekaa kertaa rakastavani häntä. Ikimuistoinen hetki...
Nyt ollaan oltu vajaa vuosi yhdessä ja sanotaan monta kertaa päivässä.
nyt naimisissa ja pienen pojan vanhempia
kamalan riidan yhteydessä, lopulta mies huusi mulle "oo nyt hiljaa ja kuuntele: mä rakastan sua!"
En todellakaan muista, mutta vahvasti epäilen että se tapahtui ennen kun muutimme yhteen. Yhteenmuutto oli 4kk sen jälkeen kun meidän välillä ekan kerran tapahtui jotain. Ja mulla on sellanen tunne että mä sanoin sen eka!
joku kuutisen vuotta. Mutta sanoi sen kyllä ennen kuin minä. En kyllä yhtään muista missä vaiheessa, seurusteltiinko ja jos niin kauanko oltiin seurusteltu.
Ihanuutta jatkui muutama vuosi. Nyt ei sanoja kuulu kummankaan suusta.
en ajankohtaa. Vissiin mun mielestä liian pian, kun vastasin, että "no ethän sä nyt vielä voi!":D Myöhemmin tietty voin jo itsekin:) Eikä onneksi loukkaantunut tuosta.
ja kaksi viikkoa oltiin oltu ekoilla treffeillä. Mies sanoi sen ensin, mina kuukauden jäljessä.
ja kaksi viikkoa oltiin oltu ekoilla treffeillä. Mies sanoi sen ensin, mina kuukauden jäljessä.
Kolmen päivän...tosin tais lipsahtaa alkuhekumoissa :) mutta siitä asti on maininnut päivittäin monta kertaa. On ihanaa kuulla nuo sanat, edellisessä suhteessa kuuden vuoden aikana aviomieheni sanoi saman lauseen 2 kertaa. Muistan elävästi milloin ja missä tilanteessa, "puolipakolla" :D
Olimme jutelleet puhelimessa ja sähköpostitse muutaman viikon ajan joka päivä.
mutta reilusti alle vuoden :)
Nyt sitten sanotaan päivittäin, kun saatiin eka kerta alta pois.