Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun pitäisi tehdä avioliittoni kanssa?

Vierailija
03.05.2012 |

olen aina ajatellut että olen hänen kanssaan ikuisesti yhdessä mutta nyt on tapahtunut asioita jotka saa minun epäröimään.

Mieheni on komea, kunnollinen, luotettava ja vastuuntuntoinen. Hän on aika sisäänpäin kääntynyt, viihtyy paljon kavereidensa kanssa eikä meillä tunnu juuri olevan mitään keskusteltavaa. Tuntuu että hän ei viihdy kanssani vaikka sanoo rakastavansa minua. Olemme olleet aviossa 9 vuotta, lapsia ei ole.

Olen pettänyt häntä erään ulkomaalaisen miehen kanssa, jonka kanssa tosin välit on nyt poikki.

Mutta minulla on edelleenkin halua katella vieraita, en tiedä miksi. Ennen olin hyvin jyrkkä ja tuomisteva jos kuulin että joku oli ollut uskoton, mutta kuinkas sitten kävikään.

Olin ehdoton enkä missään tapauksessa, mistään syystä hyväksynyt uskottomuutta.

Nyt kun olen ollut itse uskoton, en edes katu sitä. Vaikka olenkin asian vuoksi ahdistunut ja masentunut ja särjin sydämeni.

Miten neuvoisitte minua? Ehkä ero olisi paras ratkaisu, mutta en vain kykene siihen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat varmasti itsekin, että liittonne on lopussa. Ei ole reilua miestäsi kohtaan, että hän joutuu jatkamaan liittoa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei rakasta häntä. Olet myös pettänyt ja haluat katsella muita miehiä, joten et ole tyytyväinen liitossasi, kärsit omista teoistasi, mutta samalla haluaisit pitää toisen,jotta tuntisit olosi turvalliseksi. Olen ollut tilanteessa, jossa olen joutunut miettimään suhteen lopettamista ja lopulta tehnyt sen, vieläpä olen rakastanut ihmistä, jonka olen jättänyt, mutta tajunnut järjellä, että en saa suhteelta sitä mitä haluan. Tee rohkea ratkaisu, ja aloita oma elämäsi. Et tarvitse miestä tuomaan turvallisuutta, eikä nykyinen kumppanisi tarvitse sinua, hänkin ansaitsee parempaa. Tee häntä kohtaan oikein ja lähde liitosta.

Vierailija
2/7 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoisin hakeutumaan parisuhdeterapiaan, avioliittokurssille/leirille jne jossa voisitte jutella tuosta uskottomuudesta ja teidän parisuhteen ongelmista.

Terapiassa varmaan tulisi mietitttyä syvemmin niitä syitä siihen pettämiseenkin, mitä tarpeita se sinussa täyttää.. miksi tunnesuhde omaan kumppaniin on niin vajaa...jne

uskottomuudestakin suhde voi toipua ilman eroa, mutta kyllä se vaan niin on, että on epäreilua pitää toista valheessa eli tämän petetyn osapuolen tulisi saada tietää tekosi ja näin ollen hän voisi olla päättämässä jatkaako suhdetta vai ei.

Toisekseen ei ole niinkään tavatonta että kun toinen tunnustaa pettäneensä tulee ilmi, että toinen on myös tehnyt samoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on se hyvä tilanne, ettei miehes tiedä puuhistasi, joten varmasti on paljon helpompaa pelastaa liittosi.

Päätä, tahdo ja tee.

Vierailija
5/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ero pelottaa minua hirveästi.

ap

Vierailija
6/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin täällä ihan samaa, tosin eri syistä. Tiedän että lähteä pitäisi, en vaan tiedä pystynkö. Pelottaa ihan vitusti tulevaisuus ilman häntä.

Vierailija
7/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän