Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten lyhyet hiukset

Vierailija
03.05.2012 |

Miksi suurin osa naisista leikkaa hiuksensa lyhyeksi 25 - 30 vuoden iässä? Yleensä vielä toivottomaan tanttatyyliin..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin lyhyet aikoinaan kolmannen raskauden jälkeen, koska tukkaa lähti ihan tuppoina päästä ja oli lopulta todella ohut. Kadutti sittemmin se leikkauttaminen - vanhensi about 10 vuotta.

Sen jälkeen oon kasvattanut puolipitkät ja edelleen kasvattaminen jatkuu.

Voin rehellisesti sanoa etten tunne yhtään naista, jolle lyhyet käy paremmin kuin pitkät. Mut se on VAIN MUN mielipide. Jokainen tavallaan.

Vierailija
22/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestään lyhyet hiukset. Marjo Reinillä muun muassa. Ei näytä kyllä pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, sitä samaa :DD

Vierailija
24/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkätukkaisistakin tekis vaan hyvää leikata se sata vuotta värjätty ja permanentattu huonokuntoinen karvaruoska sieltä niskasta roikkumasta. Akoilla on tukat niinkö puliakoilla mut sinnilläkin pidetään sitä "pitkää tukkaa" kun miehetkin niistä tykkää! =DDDDD

Vierailija
25/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet sellainen tyypillinen kiusaaja. Sulle ei kannata kommentoida yhtään mitenkään, pahoittelen.

Vierailija
26/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella iällä kaksi kertaa tosi pitkä tukka (mulla kasvaa nopeasti), sitten kaikenlaista lyhyttä ja rastatkin. Pitkä tukka on kiva, koska se on helppo. Mä tosin luulen, että ap ei ehkä olisi innostunut mun pitkästä tukasta, koska se ei ollut kerrostettu eikä värjätty.

Nyt on taas lyhyt, koska synnytyksen jälkeinen sulkasato pakotti leikkaamaan. Katotaan sitten taas muutaman vuoden päästä, millainen tukka sitten on.

Vierailija
27/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä optikolla? Suurin osa suomalaisnaisista kulkee kyllä se ohut hiirenhäntä olkapäillään kehdosta hautaan. Tekisi tosiaan suurelle osalle hyvää leikata se liuru pois!

siksi ei ihme että ne on hiirenhäntiä! Jostain syystä on olemassa jopa käsitys ettei niitä voi/kuulu laittaa kuin korkeintaan ponnarille.

Mä saan usein ihailua paksuista tummista hiuksistani mutta en minä tosiaan aamulla tämän näköisenä herää vaan oikeasti näen vaivaa näiden hiusten kanssa. Aina pesun jälkeen kiharanestettä ja kuivaus föönillä isojen papiljottien kanssa (ja se kuivaaminen kestää kun on raskas pitkä tukka). Joka aamu tupeerausta ja suoristusraudalla latvojen ja kasvojen lähellä olevien hiusten muotoilua sekä lakalla kiinnittäminen. Toisinaan laitan kiinni joko osan hiuksista tai kokonaan yleensä kauniilla metallisoljilla, ja semmoinen kampaus vasta tarvii pinnejä ja lakkaa että on hyvännäköinen. Vaivaahan tästä on pitkästä tukasta mutta minusta se on laitettuna sen arvoinen.

Jos en viitsisi laittaa kävisin äkkiä leikkauttamassa tukan lyhyeksi mieluummin kuin antaisin synkän tumman hiirenhännän roikkua kasvojani varjostamassa vaan raskaana verhona. Oikeasti meinaan paksukaan hius ei ole pitkänä laittamatta kaunis ellei ole luonnonkihara.

Vierailija
28/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia on näyttää seksikkäältä. Se se on pääasia elämässä.

Vierailija
29/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suurin osa miehistä pitää pitkiä hiuksia seksikkäämpinä, vaikka tietysti sille omalle av-mammalle muuta väittääkin...

Juu, mäkin kasvatin pitkät hiukset siksi että mies piti pitkätukkaisia naisia seksikkäämpänä. Ei muuten mutta tämän jälkeen mies totesi minulle, vihreäsilmäiselle naiselle, että hänestä ruskeat silmät ovat kaikkein seksikkäimmät.

Pointti on se, että ketä varten pidätte minkäkin pituista tukkaa? Eiköhän riitä että itse pidätte omasta kallokarvoituksestanne, oli sen pituus mikä tahansa.

Vierailija
30/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on pitkät ja paksut hiukset, pidän vain siksi pitkinä että niille ei tartte tehdä mitään. Mutta tiedostan sen, että olisin HUOMATTAVASTI kauniimman ja nuorekkaamman (ja hoikemman) näköinen lyhythiuksisena. Minulla on joskus ollut lyhyt tukka ja näytin paljon paremmalta siinä. Lyhyt tukka hoikentaa kasvoja, tuo kaulan paremmin esiin, häivyttää kaksoisleukaa jne.

Jos minulla olisi enemmän aikaa ja jaksamista, pitäisin ehdottomasti lyhyttä, mutta sitä siis pitää aina aamuisin puleerata ja laittaa. Nyt olen siis laiska velliperse ja pidän pitkää tukkaa laiskuuttani/mukavuudenhaluuttani ja tukka on aina ponnarilla tai letillä (=ei mikään kaunistus).

On todella junttia ajatella että pitkä tukka olisi kauneuden tae, näin ei itselläni ainakaan ole. SITÄ sen sijaan en ymmärrä kun sanotaan että lyhyt on helppo. Mikä helppo? Lyhyttä pitää leikata 4vko välein, pitää aina föönata, aamulla pitää laittaa jne. Sen sijaan pitkää ei tartte kuin pestä 2 kertaa viikossa ja muun ajan täysin huoltovapaa.

Lyhen tukan laittaminen kauniisti vaatii paljon vaivaa, jotta se olisi naisellinen ja tyylikäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän