Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten lyhyet hiukset

Vierailija
03.05.2012 |

Miksi suurin osa naisista leikkaa hiuksensa lyhyeksi 25 - 30 vuoden iässä? Yleensä vielä toivottomaan tanttatyyliin..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tarkoittamasi tanttatyyli se kuuluisa kananpersetukka?

Itsellä on paksut, ristiselkään pitkät hiukset. En halua lyhyitä hiuksia. Keskipituiset on kyllä ok.

Vierailija
2/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt tosin useasti.. Kuitenkin yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ne pidemmät hiukset ovat paremman näköiset kuin se hiton siili yms. kammotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aina lyhyet hiukset, aina. Kaksi vuotta sitten rupesin kasvattamaan pidennysten avulla ja nyt on jo aika pitkät, en raaskis enää leikata pois, vaikka tekis mieli. Tykkään lyhyestä tukasta, kun se on hyvin leikattu ja laitettu :)

Vierailija
4/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aina pitkät hiukset mutta tuntui että olisi pirteämmän näköinen kun laittaisi lyhyet. Minä tosin tein sen vasta 35-vuotiaana ;-) Ja kadun todella leikkaamista, tämä kynitty tanttatrendi kananpersetukka vanhentaa minua ainakin 10 vuotta! Yritän taas kasvattaa edes polkkatukkaa mutta ihan kamalia välivaiheita tulee olemaan kun on kauttaaltaan rikottua muutaman sentin silppua koko hiukset :(

Vierailija
5/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kai mä josksu 10-11 vyritin kasvattaa, mutta ei nää mun hiukset milään ilveellä pysy leteillä, ponnarilla yms. On sellaiset lasiset, piikkisuorat kutrit. Eikä näytä hyvältä...

Vierailija
6/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa naisista? Mistä tämä tieto on peräisin?

En ole huomannut ainakaan omassa tuttavapiirissä. Kyllä ne hiusten pituudet ovat vaihdelleet jo ihan päiväkoti-ikäisistä lähtien. Toisilla pitkä, toisilla lyhyt, toisilla tuolloin pitkä ja tuolloin lyhyt.

Itse kasvatin pitkät vasta 3-kymppisenä. Välillä 14-30 mulla oli lyhyet hiukset. Koska HALUSIN. Eiköhän se ole se syy, miksi naiset leikkaavat hiuksiaan (tai eivät leikkaa). Koska HALUAVAT.

Ihan älytön juttu ap. Keskity omiin hiuksiisi.

Vierailija
7/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiuslaatuni on sellainen, että pitkä hius olisi kauhistus. Onneksi tiedostan sen itsekkin. Valitettavasti liian monella naisella roikkuu se ohut, lättänä ponnari vuodesta toiseen niskassa.

Vierailija
8/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä kasvatin pitkät hiukset.

Pari vuotta niitä jaksoin sietää ennen kuin palasin takaisin lyhyeen hiustyyliin.

Aiemmin minulla on ollut pitkät hiukset vain ala-asteella.

Vierailija
9/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on pitkät ja paksut hiukset, pidän vain siksi pitkinä että niille ei tartte tehdä mitään. Mutta tiedostan sen, että olisin HUOMATTAVASTI kauniimman ja nuorekkaamman (ja hoikemman) näköinen lyhythiuksisena. Minulla on joskus ollut lyhyt tukka ja näytin paljon paremmalta siinä. Lyhyt tukka hoikentaa kasvoja, tuo kaulan paremmin esiin, häivyttää kaksoisleukaa jne.

Jos minulla olisi enemmän aikaa ja jaksamista, pitäisin ehdottomasti lyhyttä, mutta sitä siis pitää aina aamuisin puleerata ja laittaa. Nyt olen siis laiska velliperse ja pidän pitkää tukkaa laiskuuttani/mukavuudenhaluuttani ja tukka on aina ponnarilla tai letillä (=ei mikään kaunistus).

On todella junttia ajatella että pitkä tukka olisi kauneuden tae, näin ei itselläni ainakaan ole. SITÄ sen sijaan en ymmärrä kun sanotaan että lyhyt on helppo. Mikä helppo? Lyhyttä pitää leikata 4vko välein, pitää aina föönata, aamulla pitää laittaa jne. Sen sijaan pitkää ei tartte kuin pestä 2 kertaa viikossa ja muun ajan täysin huoltovapaa.

Vierailija
10/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön juttu ap. Keskity omiin hiuksiisi.

Tulipahan mieleen kun kaikki muut naisten ominaisuudet ja ulkoiset piirteet tuntuu olevan jo läpikäyty ja haukuttu niin yksi vielä sekaan.

ps. keskustelupalstoilla keskitytään myös muihin kuin omiin asioihin ;)

Vierailija
11/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidettu pitkä tukka on kauniimpi kuin lyhyt. Oletusarvona tietysti, että hiukset on hyväkuntoiset, paksut ja laitetut.

ps. aika paskainen reuhka on päässä jos 2 kertaa viikossa hiukset pesee...yh...

Vierailija
12/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä optikolla? Suurin osa suomalaisnaisista kulkee kyllä se ohut hiirenhäntä olkapäillään kehdosta hautaan. Tekisi tosiaan suurelle osalle hyvää leikata se liuru pois!

Mulla on ollut aina lyhyt tukka ja rakastan sitä. Tiedän ettei mun hiuksista saisi nättejä pitkinä, enkä pidä erityisesti pitkistä hiuksista. Lyhyet on mielestäni aina nätimmät, reippaammat, pirteämmät ja persoonallisemmat.

Vierailija
13/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suurin osa miehistä pitää pitkiä hiuksia seksikkäämpinä, vaikka tietysti sille omalle av-mammalle muuta väittääkin...

Vierailija
14/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä optikolla? Suurin osa suomalaisnaisista kulkee kyllä se ohut hiirenhäntä olkapäillään kehdosta hautaan. Tekisi tosiaan suurelle osalle hyvää leikata se liuru pois!

No eri asia jos hiukset on lierut. Kiitos luojalle kaikilla ei ole näin. .

Vierailija
15/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina lyhyt tukka ja rakastan sitä. Tiedän ettei mun hiuksista saisi nättejä pitkinä, enkä pidä erityisesti pitkistä hiuksista. Lyhyet on mielestäni aina nätimmät, reippaammat, pirteämmät ja persoonallisemmat.

[/quote]

Kuullostaa taas vähän siltä, että lyhyt on sinusta parempi kun et pitkää hyvänäköistä voi saada. Jos voisit, saattaisi mieli muuttua.

Vierailija
16/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä optikolla? Suurin osa suomalaisnaisista kulkee kyllä se ohut hiirenhäntä olkapäillään kehdosta hautaan. Tekisi tosiaan suurelle osalle hyvää leikata se liuru pois! No eri asia jos hiukset on lierut. Kiitos luojalle kaikilla ei ole näin. .

Tuollaista on ärsyttävä lukea kun ei tiedä mihin lainaus loppuu ja oma tekstisi alkaa.

Vierailija
17/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatu on sellaista lasimaista ja tikkusuoraa, joka ei taivu yhtään mihinkään. Jos hiukset olivat auki, ne vaan roikkuivat päätä myöden ja ponnari oli ainoa kampaus missä ne pysyivät.

Ollessani vähän yli 20 päätin että nyt ne lähtee. Siitä asti mulla on ollu sellainen kananpersemalli, enkä vaihtaisi pois. Nyt lyhyempänä hiukseni ovat jopa hieman taipuisat ja saan ne "irti" päänahasta.

Joten pahoittelen, jos hiustyylini aiheuttaa jollekin mielipahaa.

Vierailija
18/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut ja hieno hiuslaatu, joka kasvaa rumaksi hiirenhännäksi. Näin ollen pidän lyhyttä kampausta, joka omasta ja monen muunkin mielestä sopii minulle oikein hyvin. Olisihan se kiva, jos olisi paksut kiiltävät hiukset mutta eivät nämä sellaiseksi muutu, vaikka mitä tekisin.

Yleisesti ottaen en voi muuta kuin ihmetellä niitä, jotka pohtivat muiden hiusten pituuksia. Itse kyllä tunnistan ja erotan oikeasti hyvännäköiset pitkät hiukset, eikä niitä monellakaan suomalaisella (naisella) ole. En kuitenkaan lähde tekemään havainnoistani aloituksia tänne enkä muuallekaan, kunhan tähän kommentoin.

Vierailija
19/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka hoikentaa kasvoja, tuo kaulan paremmin esiin, häivyttää kaksoisleukaa jne.

Näillä perusteilla kampaaja sai minutkin sen rouvamallin kananperseen kynityttämään... Mutta pettymys oli suuri kun kävi ihan toisin. Tämä lyhyt tuo pallomaise läskinaaman, roikkuvat leukaperät ja kaularypyt oikein esiin, kun pitkä jotenkin varjosti ja peitti nuo ongelmakohdat piiloon.

Vierailija
20/30 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin sen helpoksi malliksi. Ei tarvinnut kuin sipaista vähän geeliä aamulla ja oli valmis.

Lapsiperheessä säästyy paljon aikaa kun tekee asiat helpoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan