Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkärankareuma

Vierailija
01.06.2012 |

Onko paikalla ketään joka kyseistä tautia sairastaa? Miltä tuntuu selkärankareumassa kipu? Onko se selkeästi kipua itse rangassa vai onko kipu rangan ympärillä lihaksissa? Vai joka puolella? Onko vatsallaan nukkuminen helppoa vai hankalaa? Missä asennossa olo on helpointa ja kuinka jäykkyys ilmenee? Mitä et voi tehdä ym...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selkä vaivannut koko ikäni, mutta viimeset 6kk ennen tota diagnoosia olivat aivan kamalat.

Heräsin joka aamuyö järkkyy selkäkipuun, sängystä ylösnouseminen kesti välillä liki puol tuntia.

Selällään nukkuminen pahensi, vatsallaa en pysytnyt olemaan ollenkaan, eli siitä oli lähes mahdotonta päästä ylös. Mulla kipu tuntui eniten alaselällä, mutta myös koko selkä oli jäykkä n 4-5 tuntia heräämisestä ja sit päivän aikana olo parani huomattavasti.

Sain reumalääkityksen jota söin vajaat 2 vuotta. Sen jälkeen oon pärjännyt buranalla, mutta nyt taas alkaa olemaan aamuisin selkä tosi jäykkä, mutta hetken liikuttuani olo paranee. Saas nähdä kuinka pitkään pärjään ilman reumalääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän